^ NSA kuitenkin onkii tietoonsa jostain kuka feikkiprofiilin takana yrittää lymytä,,,
Tapatalkista iKälättimellä
^ NSA kuitenkin onkii tietoonsa jostain kuka feikkiprofiilin takana yrittää lymytä,,,
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Syksyn eka "valolenkki". Onneksi kiinanlamppu ei pettänyt![]()
Mä ymmärrän tuskan, mutta vaikea päivittää kahta foorumia yhtä aikaa. Jompikumpi (f-foorumi tai f-book) oli valittava. Facebook vaan tuntuu helpommalta paikalta asioida (ei mennä tähän sen enempää). Ilmoitetaan lenkeistä myös Espoon Lenkit osiossa foorumilla niin kuin nyt ens torstain osaltakin on tehty. Ihka oikeen läskikuskin kuuluukin olla Facebook vastainen. Mä oon tällanen uus tulokas näissä jutuissa (succicset jalassa ja kohta pullotelineet rungossa).
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Valehtelee enemmän ku tuhat kuvaa...
Fiilistelyyn takaisin![]()
![]()
En muuten ennen läskiä ymmärtänyt tarvitsevani runkolaukkua, nyt olen kokenut valaistumisenSaas nähdä mitä lähikauppa saa asian eteen tehtyä.
Make war, then love.
Onpas ski laittanut hienoja fiilistelykuvia ja jotain outoa valkoista juttua näyttää olevan maassa. Ei meillä täällä hämeessä tuollaista.
Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.
Ka, siellä on lunta! Nyt on läskirengas tarpeen
Enpä oo näin innolla lumia odotellu sitten teinivuosien kun ajokortin sain.
Lumi ja varsinkin talvi yleensä on aivan perseestä. Vaikka läski onkin.
Mieluummin ajaisin 30 asteen helteessä.
Nyt jo alkanu kyrpimään pelkästään pukeutuminen ajolle lähtiessä. Saati talvella.
Silti aion ajaa. Ajaminen on aina kuitenkin omana hetkenään täyttä nautintoa. On ympärillä mitä tahansa.
Lämpötilan noustessa nautinto tosin kasvaa exponentiaalisesti.
Mutta toivotaan että läski parantaisi edes hiukan tätä talvi-asennettani.![]()
Häh-hää, brilleauxin kanssa taas samassa rytmiryhmässä tämänkin asian kanssa. (Roxette,,,)
Tosin tässä täytyy vielä ennen lumia lähteä useaankin kertaan kieppumaan tuohon pihalle Toron lehti-imurin kanssa. Rakastan siis syksyäkin
Täytyy taas pollata Oikotietä josko Espoon Lintuvaarassa olis mukavaa pikku pihalla olevaa kämppä myynnissä,,,
Anteeksi tämä ahdistuneen ihmisen off-topic. Nyt lopetan ja lähden kotvan päästä purkamaan paineitani Walcolla tuonne takametsän ryteikköön. Se hyvä puoli täällä asumisessa tosin on, että ei ole vielä tähän päivään mennessä metsälenkillä nähnyt ketään toista saati että tarvitsis kaveri-, kimppa- tahi sopulilenkeillä sosiaalisesti ajella![]()
Nyt on pakko tunnustaa että ajoin aamulenkin täpärillä ja jätin fattyn kotiin lepäämään. Tuli samalla bongattua pari lumihilettä taivaalla.
Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.
Jep, itsekin poikkeuksellisesti duuniin konepyörällä. Onhan siinäkin toisaalta aika läskit renkaat![]()
Kaksi pyörää metsässä.![]()
Hyvin kantoi läski lumihangessa.
moI!
Omaa läskiä postista odotellessa...! Luulajan saaristossa hienoja fillarointi mahdollisuuksia..!
Saaristosta puheenollen. Kävimme tänään tsekkaamassa Hailuodon täällä Oulun kupeessa ja tuota voi kyllä suositella ainakin kaikille lähialueen läskeille!
Laitoin hieman tarinaa ja lisää kuvia tuonne http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...96#post2278996
Krossikommuuni / Syöte MTB
wau, fiilistelyn parhautta ! Hienoja kuvia !
Ilman läskiä Hailuoto on lähes toivoton tapaus maastopyöräilijälle. Joka paikka on täynnä lentohiekkaa jonne uppoaa aivan varmasti. Läskin kanssa siellä on takuulla hauskaa.
Ei mulla ainakaan selkä kastunut, kun rantaviivaa pitkin ajelin veden puolella.
Hissukseen, kun kruisailee, niin ei mitään ongelmia. Ja mikset paksuun vois lokareita laittaa?
Krossikommuuni / Syöte MTB
Mieluummin lokasuojat kuin sadevaatteet. Siinä mun mielipide.
Ja tosi hienoja kuvia täällä niinkuin aina.
Tänään fiilistelen maastosinkulalla.
^en käytä kumpaakaan. Turhuuksia. IMO.
EDIT: Jos esim sataa, se vesi tulee yleensä ylhäältä. Siinä ei paljon rappikset auta.![]()
Eikai kukaan pidä maastopyörässäkään lokareita? Miksi sitten läskissä?
Ei tuolla mielestäni roisku muta senkään vertaa kuin kapearenkaisella, vauhti pysyy koko ajan melko rauhallisena kun ei jaksa polkea ja alamäessä meno muuttuu hervottomaksi kun pyörä pomppii kuin kumipallo pitkin poikin![]()
Ratareisi, 24 h pyöräilytapahtuma
Jälleen ensi vuonna
^Jaa, mä taas pääsen lujempaa kuin kapearenkaisella täpärillä. Myös alaspäin. Sulla on liikaa paineita jos pomppii ympäriinsä.
Ja toisekseen Ground Control-renkaaseen tarttuu kaikki niin tiukkaan kiinni ettei edes rapa roisku!
Kirjanmerkit