Hmm... jotain vanhaa hittibiisiä muokaten lainatakseni : "Läski vie, mutta taksi ei tuo"
:-)
Mulla oli ilo kokeilla pari viikkoa sitten lyhyesti läskiä ja kyllähän se varmaankin pehmeässä maastossa on ykköspeli, omaan 29 jäykkikseen ei taida niin leveitä kumeja saadakaan, että viittis kauhean upottaville sammalmättäille siirtyä.
Molempien ostohan on tietysti se suositus, joka pitää antaa, jos lompakko venyy.
Kaupunki vai umpimettä? Aijai, fillarinpähkäily on ihmisen parasta aikaa.
"Kypärän käyttö sallittu"
Poison Opium cyclocross Ultegra/105
Radon ZR Race 8.0 29
YT Jeffsy 27 CF Pro
Harkitsin jo hetken antautumista tämän talven takkimuotiin, vaan ei pysty, ei. Michelinmiestakin "onnistuin" hankkimaan jo viime keväänä, joten siihen on alistuttava, tänä talvena olen siltä osin muodikas, mutta kakkostakin etsintä näyttäisi kovin tuloksettomalta. Parkaa en kykene huolimaan, toista michelinmiestakkia en osta. Missä on kaikki ihan tavalliset talvitakit? Jatkan metsästystä vielä yhden kauppakeskuksen verran, sitten lie alistuttava, jos tulosta ei synny.
Harkitaan siis: tyytyisikö yhteen takkiin ja toivoisi sen pysyvän käyttökuntoisena (=kuivana) koko talven. Pyöräilyyn on onneksi ihan eri takit.
Laittaisko läskiin 1x10 vai ei. 30t rallinaama on jo odottamassa. Mutta 2x10 puoltaa läskissä paikkaansa sekin. Ainakin näillä "reisillä".
Juu ja se 40t taakse auttais, mutta nousee kustannukset jo kivasti.
Pystynkö laittamaan kirkkaan tangon kanssa mustat putkiosat vai pitääkö tilata kallista kirkasta?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Haamuilua huomenna vaiko sunnuntaina, hmmm...
Lähtisikö ostamaan sukset ? Pamputtaisiko muotipoliisi jos ajaisi Madonelle (korrektisti pukeutuneena toki) suksipussi selässä hiihtoputkelle ?
Päälysrenkaat 700x45 meren takaa Tehoakkua..Kiitos Kaimalle Tilauksesta☺
Vieläkö vaihtaisi vanhaan täpäriin (vuosimallia 2009) uuden keulan hajonneen tilalle?
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Ostaisiko Ice Spikerit maasturiin vai not.
Suodatinkahvia vai espressoa?
Peikkomainen flaksi
Tilaisiko levyjarrun eteen 160mm levyllä vaiko not.
Eli saisiko levyjarrusatulan asennettua risukeulaan, jossa ei ole sille mitään kiinnikkeitä.
Vahva ehkä.
Talvirenkaat ooppeliin alle nyt kaikessa rauhassa, vai kiireellä räntäsateessa.
Suosittelen nyt. Itse vaihdoin maanantaina kiireellä räntäsateessa enkä voi suositella.
^^kiireessä räntäsateessa haukkuen kaikki rengasliikkeet paskoiksi ja niiden asentajat vetelyksiksi... No ei vainenkaan vaan hyvissä ajoin ennakkoon suosittelen, kuitenkin ajetaan puhtaalla asfaltilla suurimman osan vuodesta joten aivan sama ne on ajoissa laittaa.
Jos lopettais noiden Läskitopiccien lukemisen...
Maastopyörään BBB:n ergotupet.
Harkitaan tirsoja, vakavasti. Mahtaisikohan kukaan huomata, jos painelisi neukkarin sohvalle nukkumaan?
Otanko mä noi Wolvhammerit koossa 40 vai 41....
josko 3t ergonovan teamin ostaisi talven aikana. Ja koittaisko kaventaa ohjaustangon tähän asti käytössä olleesta 44 senttimetristä 42 senttimetriin. Hartialeveys kyllä on 44 kokoon viittaava mutta kapeammat tuntuu olevan muotia ja painaahan ne ainakin 5 grammaa vähemmän![]()
GoodYear Ultra Grip Ice Artic, eiköhän näillä taas muutama vuosi rullailla...
Hankinko nastarenkaat vai en (=koitanko talvipyöräilyä vai en)? Jos hankin, niin hybridiin vai cycloon?
Josko lähtisi lenkille parin kolmen viikon tauon jälkeen.
Alkaisko parantelemaan ja keventelemään täpäriä nyt vai odottaisko kevääseen.
edit: tai voiskin ostaa jonkun käytetyn Läskin jos vaan sattuis sopiva kohdalle![]()
JackOja muokkasi tätä : 22.10.2014 at 09.53
Leikinkö vielä tekniikan opettelua fläteillä vai heitänkä spedut takaisin?
Memento mori
Jos on vielä munat tallella, laita spedut. Äkkiä.
Kirjanmerkit