Lainaus Alkujaan tämän lähetti tmile Katso viesti
Tuolla XXL liikkeessä näyttäisi olevan jopa ihan käyttökelpoista tavaraa, (mm. ZIPP kuitukiekkoja hyllyssä yms. ) ja jopa ihan siedettävään hintaan.

Kävin viimeksi eilen eräässä tamperelaisessa pyöräilyn erikoisliikkeessä kysymässä niinkin eksoottista osaa kuin "star nut", mikä lie suomeksi. Eioota myivät taas, toistakymmentä kertaa tänäkin kesänä olen ostanut eioota tasapuolisesti mm. R-Tech, Sportax ja Nippeli ja SUP liikkeistä. Ei ole ollut pyörään pulttia, ei sopivaa ratasta, ei kumia tai rengasta tms. tai jos on ollut niin hinta on ollut tyyliin 75€ verrattuna saksan 35€ hintaan.

Ehkä XXL liikkeestä löytyy uusi tapered headset, ettei tarvi saksasta taas tilata ja odottaa viikkoa.
Minun mielestäni XXL on oikein tervetullut peluri. Sen perusteella, mitä olen nettisivuja selaillut niin verkkokaupassakin on ihan laatumerkkejä eikä hintakaan ole kaikissa tuotteissa niin kaukana muun maailman hinnoista, että enää ihan joka nippeliä tai kenkää välttämättä kannattaisi tilata ulkomailta.

Ajattelin odotella, että pahin ryysis on ohi ja sitten suorittaa neitsytmatkan ko. lafkaan, kenties joskus viikonloppuna. Ai niin, verkkokaupasta kyllä tilasin avajaistarjoustavaraa, mm. 2,5 euron termoksen, 4 kpl viiden euron juoksupaitoja ja talvitrikoot, juoksuun myöskin. Fillariosaston fiilistelyn jätän sitten paikan päälle.