Eihän tuonne ole kuin setä E:llä asiaa.
Pikkujärven pumppaamo
![]()
Uusi
![]()
Eihän tuonne ole kuin setä E:llä asiaa.
Pikkujärven pumppaamo
![]()
Uusi
![]()
Meillä kulkee edellinen askistonpumppaamon nimellä HSY.ssä*ihana paikka*
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Etsku-invaasion kourissa oltiin Vantaankosken liittymässä. Etskuja oli varmaan tuhansia.
Jatketaan luola-aiheella taas.
![]()
No voi perä! En lähde hakemaan, ainakaan nyt. Harvoja rasteja olisin tiennyt kun eilen selailin tätä topikkia, mutta tää on selvä keissi.
Festina lente
Sanonko mitä. En saa kuvia liitettyä. Kävin poimimassa tuon rastiin aamulla ja otin kuvan uudesta. Nyt en saa duunikoneella liitettyä niitä tähän. Arvatkaa, syökö.
Festina lente
Vanha rasti. Rajatorpan pommari. Jee!!! Onnistuin sittenkin
Linkki http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...380162&lang=fi
Osasin jopa lisätä rastin nro 440 rastikarttaan. Wow.
Uusi rasti: westie saa valohoitoa.
![]()
Katila muokkasi tätä : 01.10.2014 at 18.53
Festina lente
Sori Katila, mutta kuvat ei näy.
Tuntuu toivottoman hankalalta tämä kuvien lisääminen viesteihin, ainakin jos ei ole insinöörin papereita. Olen jo lakannut yrittämästä.
Ei tartte edes näkyä, kun tekstin perusteella voi jo lähteä kartan kanssa liikkeelle ;D
Kuvat on mun profiilissa kansiossa Kuvarastit. Näkyykö siellä? Mulle näkyy tässäkin iPhonella, iPadilla ja perinteisellä PC:llä.
Festina lente
Jostain syystä Macillä ei näy kuvat täällä eikä Katilan profiilissa. Aiemmin otetut kuvat kyllä näkyy.
Mulla näkyy, mäkillä.
Sama vika. Mulla ja paremmalla puoliskolla molemmilla näkyy. Molemmilla Ompun kone käytössä.
Jotain häibää tässä on ja isosti. Duuni-pc:llä näen kuvan vanhasta rastista mutta en uudesta. Tosin tällä makkinalla tekstin syöttökin näille sivulle on arsesta, ei mm. tee rivinvaihtoa.
Festina lente
hyvin näkyy
Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.
Kirjautuneena näkyy.
No rain - no gain.
Eipä löytynyt valkoista koiraa pdf-kartan kohteista tai sitten olin vain puusilmä. Tämä on lähimmäksi sopiva, mihin tänään osuin:
![]()
Hyvä yritys Tempoilijalta, mutta puudeli ei kelpaa. Ehkä tuo, jota westieksi tituleerasin, olisikin enemmän pitbulli?
Festina lente
Ei näy kuvat Nokian Lumialla, eivät myöskään Macilla, ei edes kirjautuneena. Pöh. Eipä tartte pyöräillä viikonloppuna.
Vallan outoa. Täällä näkyy Firefoxilla aivan moitteetta. On näkynyt koko ajan.
Memento mori
Täälläkin on puuseehen masennetulla tuliketulla näkynyt Katilan kuvat ihan koko ajan. Koska rastin sijainnista ei sitninku hajuakaan niin spämmään valkoisen koiran kuvan jonka kuvauspaikan ainakin setälauma tuntee. Alla siis Turbonuusku™
![]()
Oon jo antanut winkit wiikonlopun etsinnöille, joten turha kalastella enempääPolkemaan waan!
Festina lente
Winkeet ei sano mulle mitään eikä tuoreimmat rastikuvat näy kirjautuneena, kirjautumatta, androidin operalla, androidin samsung-pläräimimellä, wintoosan operalla, chromella eikä tuliketulla. Mut huomenna tulee nätti keli etsiskellä.![]()
Koira löysi läskin alikulusta Pähkinärinteentien ja Lammaslammentien risteyksen vieressä.
Uusi
![]()
Vielä ehtii ennen latukonetta.
Mulla olisi eilen haettuna tuo rasti ja uusikin, mutta kun en saa niitä kuvia tänne. Jos ei joku ehdi, niin yritän huomenna duunikoneelta. On tän foorumin maailma vaan niin ihmeellinen.
Festina lente
Foorumin kuvatoiminnot ovat syvältä. Lataa kuvat johonkin ulkopuoliseen kuvapalveluun ja linkitä sieltä. Vaikka tänne. http://kuvapilvi.fi/k/
Memento mori
Kiitti Slow!!
Vanha rasti (linkki tulee jälkeen päin):
Lisätty linkki:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?x=378073&y=6680842&srs=EPSG:3067&t ext=Silta+metsän+reunassa&scale=8000&action=link& mode=&lang=fi
Uusi rasti:
Anteeksi jos näkyy poikittain. Mulla näkyy puhelimessa suorana mutta koneella poikittain.
Katila muokkasi tätä : 13.10.2014 at 15.28 Syy: Linkin lisäys, osa kaksi
Näkyykö kuva? Kaivataanko täällä vinkkejä?
Kirjanmerkit