ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 54 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 44 52 53 54 55 56 64 104 154 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.591 - 1.620 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti very heavy Katso viesti
    miten noi on-onen mitotukset nykyään menee,ajoin vuosia on-onen mtb sinkulalla ja siinä piti ainakin ottaa ns numeroa pienempi eli 175lyhyelle sopi 16".onko fatty:ssa sama juttu? runko näyttää vieläkin sloupatummalta kun niissä vanhoissa teräs-sinkuloissa..näin ainakin kuvissa.olen ollut pois kuviosta jo vuosia joten tässä on pudonnut jo aika napakasti kärryiltä et missä mennään nykyään kaveri osti tuommoisen fat biken ja kävin sitä tänään kokeilemassa ja vähän kiinnostus heräsi et..josko sitä vielä kerran
    Minulla on 20" Fatty ja olen 175cm piiitkä. Hyvältä se on minulle tuntunut mutta tiedä sitten ajanko "väärin"

Se on pojjaat sillä lailla että Nippelin Moonlanderi on nyt meinaan minun Kävin koeajamassa ja sopihan tuo käteen kaikin puolin, korkeintaan stemmi saattaa vaihtua vähän lyhyempään...ehkä. Tuli hiukka samanlaiset fiilikset kun aikoinaan ajoin Nomadilla ensimmäistä kertaa, x100. Hullua
    Make war, then love.

Mainiota, lisää Läskiä viivalle kun Global FatBike day koittaa ja pirkanmaan(tampereen) ajelut!!

Chris Akrigg kikkailee läskipyörällä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Minulla on 20" Fatty ja olen 175cm piiitkä. Hyvältä se on minulle tuntunut mutta tiedä sitten ajanko "väärin"
    ok..mun on-one sinkula oli kyä 16" ja se toimi mulla hyvin eli jotain on muuttunu tai sitten minä ajoin väärin
    älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Mainiota, lisää Läskiä viivalle kun Global FatBike day koittaa ja pirkanmaan(tampereen) ajelut!!
    Toivottavasti eivät ole ihan nurkalla, on meinaan kunnossa rakentamista ennenkuin mihinkään kimppa-ajeluille tms. Kesäkin meni jotenkin ihan ketuilleen, Cruzi ei päässyt metsään kertaakaan ja muutenkin jotenkin ollu laiskaakin laiskempaa. Uusi lelu tuo kyllä kaivatun piritysruiskeen tähänkin harrastukseen, ja pitkästä aikaa oikein odottaa lumen tuloa kun löytyy kunnon vastalääke tallista
    Make war, then love.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti very heavy Katso viesti
    ok..mun on-one sinkula oli kyä 16" ja se toimi mulla hyvin eli jotain on muuttunu tai sitten minä ajoin väärin
    tuntuu olevan makuasioita, broidi on 180,5 ajaa 20" fattylla, yks tuttu on 180, ajaa 18"sella ja yks frendi 178 ja päästelee 16"sella fattylla..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti freerider70 Katso viesti
    Toivottavasti eivät ole ihan nurkalla, on meinaan kunnossa rakentamista ennenkuin mihinkään kimppa-ajeluille tms. Kesäkin meni jotenkin ihan ketuilleen, Cruzi ei päässyt metsään kertaakaan ja muutenkin jotenkin ollu laiskaakin laiskempaa. Uusi lelu tuo kyllä kaivatun piritysruiskeen tähänkin harrastukseen, ja pitkästä aikaa oikein odottaa lumen tuloa kun löytyy kunnon vastalääke tallista
    äkkiä olin kattovinani että tammikuun loppupuolella.. niin ja ite ainakin oon kovasti huonokuntoinen, yritän paikata sitä kohtuullisella ajotaidolla ja kalustolla.. Mukaan lenkeille vaan, seuraa ihmeessä tampereen yhteislenkkitopikkia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PedroK Katso viesti
    Laukku on DIY ja tehty tämän ohjeen mukaan...
    http://forums.mtbr.com/fat-bikes/how...vy-596676.html
    Kiitos linkistä! Hitto, pitää ostaa ompelukone ja mennä kurssille
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ylämäessä heikottaa Katso viesti
    Kiitos linkistä! Hitto, pitää ostaa ompelukone ja mennä kurssille
    Suosittelen vanhaa, käytettyä ja painavaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fir3fly Katso viesti
    Chris Akrigg kikkailee läskipyörällä
    Ei tuo Mongoose taida ihan kevyimmästä päästä olla. Melkosta ryskimistä verrattuna muihin Akriggin pätkiin..

http://youtu.be/EygF8Cu4hj4
    Baby Fattylläkin pääsee.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Hyvää hiekkapojaista läskipolkua (oja)

Kaikkiin ihme paikkoihin se Jamppa viekin. Pelkkää tuulenkaatoa ja Ponssenkaatoa ennen tuota kohtaa, oli sitten ajettava siitä mistä helpoimmin pääsi

Huono fiilis läskistä. Ei meinaa saada ajaa sillä kun poika haluais aina nyysiä sen multa... pitäs vissiin olla kaks.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    Suosittelen vanhaa, käytettyä ja painavaa
    Puhutko sä nyt ompelukoneesta vai emännästä joka sitä käyttää,,,

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Ajelin 'landerin kotio, Nippelistä tulee meille sellanen kymmenisen kilometriä suunnilleen joten hyvin sai tuntumaa. Tosiaan yllättävän kevyesti, pantiin se 1bar renkaisiin ettei mene ihan tahmeiluksi ja hyvinhän tuo matka taittui. Ei ehkä ihan yhtä nopsaan kuin Konalla mutta huomattavasti hauskempaa, ja ihmisten ilmeet on aina hyviä kun on jotain spessumpaa alla Nyt tietty alkaa se rahanmeno kun pitää alkaa speksata kaikkea kivaa... No jos edes punaiset vannenauhat että sopii flättien väriin

freerider70 muokkasi tätä : 04.10.2014 at 10.37
    Make war, then love.

noniinno Guest
    ^älä hyvä mies pilaa Jeeppimäistä olemusta punaisilla vannenauhoilla. Desert khaki olisi tuohon se oikea..

Elämäni ensimmäinen maastopyörä tuli ostettua ja se on Fat Lite. Ensimmäinen lenkki heitetty aamulla ja kivaa oli. Uskomaton pito noissa renkaissa vaikka vielä en kovin pieniä paineita käyttänytkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    ^älä hyvä mies pilaa Jeeppimäistä olemusta punaisilla vannenauhoilla. Desert khaki olisi tuohon se oikea..
    Mutko punainen on NIIN ihq Nomad on värikoodattu musta/punainen/kulta joten täytyyhän ison veljen olla samaa sarjaa
    Make war, then love.

Pitkästä aikaa laitanpa muutaman fiilistelykuvan tännekin, nämä on kuluneelta viikolta.

"Pyöräily ei ole koko elämä, se on paljon enemmän."
    www.tonilund.fi

Keli kohdillaan tänään myös Savossa.

Niin näkyy😊

Linnansaari kierretty välillä Sammakko - Perpulanluhta. Pohjoispuoli helposti ajettavaa, etelänpuleista kalliopolkua joutu vähän työntelemään. Hauska vehje tämä pullero, kun tulee kohtia joista ei voi ajaa niin voi oikaista metsän kautta.

Meneekö 18" On-one fatty 185cm pyöräilijälle vielä, jos oikein laittaa pitkän stemmin ja nostaa satulatolpan?
    Trek 6300 ->Haro Mary SS ->OCCP Step Al Cross-> On One Fatty 20"-> Cube SL

Vois mennäkin, minä ajan 20" fattylla, stemmi 60cm pituutta 191cm. En kaipaa yhtään isompaa runkoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jartza
    ... 20" fattylla, stemmi 60cm pituutta 191cm. En kaipaa yhtään isompaa runkoa.
    [offaria]60 senttinen stemmi on jo melko juluma.....[/offaria]
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

edit: Tuli muuten lenkin loppu puolella talonrakentaja huutaen ja juosten päsäyttämään. Sanoi, että oli pakko pysäyttää kun näki että kaksi läskiä tulee. Annoin koeajaakin, olikohan siinä seuraava uhri tälle hullutukselle...
    kuusto muokkasi tätä : 04.10.2014 at 19.57

Miksi kaikki osoittelee ja nauraa.... Pyysipä joku luvan ottaa kuviakin, mukavahan se on jos ihmisillä on hauskaa.

Tutun näkönen uimaranta. Tuosta tuli pentuna uitua useita kertoja järven yli Moteli laiturille ja takas. Tuo on kyllä hilpeyttä herättävä yhdistelmä. Toivottavasti nautit huomiosta, sitä saa jo pelkällä Läskillä saati sitten tuolla yhdistelmä ajoneuvolla.

Eilen olis saanu jänskiä kuvia jos olis ollu järkkäri reisitaskussa.

^Kyllä tuosta fiilis välittyy! Peukku

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •