Mä en ainakaan pääse ens lauantaina.
Mä en ainakaan pääse ens lauantaina.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
OK, mä peljästyin että joku supersetti jäi väliin.
Kafehavis oli auki ja meitsin mentaalisinkula retkelle sopiva eteläinen kääntöpiste.
Kotimatkalla:Korson xcradan droppipaikka tehty ajamattomaksi:alastuloon oli laitettu kivenmurikoita ristiinrastiin.
Bongasin pari 29" kuskia ja toisella oli tullut rengasrikko xcradalla ajaessa jokin aika sitten kun nasta (sellanen joka laitetiin skolessa maikan tuolille) oli puhkonut ilmat renkulasta.
Kiitokset sälleille pyörittelyistä. Jouduin liukenee paikalta majalta ja kahvittelut jäi välistä kun kello olikin mennyt liian nopeasti ja lapsenvahti/lentokenttäkuskinakki kutsui.
Muutamia uusia polkuja - kiitos oppaille. Ja taitavempien seurassa ku ajaa ni oppii itsekin.
Syväojalla keskiviikkona 17:30 lenkkiä tarjolla, lähtö meiltä.
Kävellen kävin kattelemassa vähän aikaisemmin, aamupäivän bmxit hyydytti kovimmat ajohalut. Iso oli tunnelibaana ja hirmuisest on metsää kadonnut sieltä läntisen suuaukon tienoilta mutta 5000 ihmistähän sinne pitäisi majoittua lähivuosina.
Riippuu aamun säädöistä ehtiikö illaksi mukaan. Erittäin suurella vauksella voisin harkita mukaan tuloa. Hihkun tarkempia tietoja mikäli olen tulossa...
Etkä tunkkaa, se ajetaan ylös![]()
"Syväojalla keskiviikkona 17:30 lenkkiä tarjolla, lähtö meiltä."
No kun lauantaina tätä ruinasin niin täytyy yrittää ehtiä. Mitenkäs mä löydän meille?
Hää ottaa ja ajaa Sompiontie 13 pihalle, keltainen puinen ok-talo, kaupunki on yllättäin vantaa.
Tää kiittää!
Nyt epäilen paikalle ehtimistäni mutta huomenissahan tuo selviää. Vankka ehkä...
Jaahas siis tarvitaan 1 keravalainen ja 1 korsolainen paikkaamaan Shimun mahdollinen raincheck.
Parkkipaikka Transistorille?
Gorfasieni, ei vielä huomenna ajokunnossa.
Juu, kyllä sinne aina pari autoo mahtuu.
Pakkohan se on lähteä mukaan kun kerrankin sopii kalenteriin ja on näin hienot kelitkin.
Syväojan aarniometsän hyvä puoli on se, etti koskaan ole yli kahden kilsan päässä lähtöpaikasta.
Juu ei kykene paikalle liikaa säätöö. Jos toinen kertai onnistuisi paremmin![]()
kiitos kaikille, siitähän tuli ihan kunnonkokoinen lössi, kun yhdeksän ukkoa kiemurteli pitkin syväojaa. Yksi tekninen murhe, ja sekin saatiin fiksattua kotioloissa.
Iso kiitos kartturille hienosta lenkistä. Sunnuntaina 9.00 lähtee makkaralenkki Tapaininlinnankoululta Hyvinkää. Käydään Kallen laavulla notskilla syömässä eväät. Matkaa kertyy n.50km.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Olipahan taas tapahtumarikas lenkki. Meno oli odotetun takkuista kun ajoi ensimmäistä kertaa metsässä läskillä koko kesänä, mutta se kammen irtoaminen kruunasi koko homman. Kiitoksia Zipolle ja HC:lle ensiavusta metsässä ja Mutikselle lopullisesta korjauksesta pajalla. Säästyin pitkältä kotimatkanylkytykseltä. Nyt oli kampi kovaa kiinni vielä kotonakin.
Pitäisi selvästi pysyä pois setälenkeiltä jos haluaa pitää kaluston ehjänä. Tuntuu että aina hajoaa jotakin. Tänä vuonna on tullut ajettua jo melkein 5 tkm eikä ole hajonnut kuin yksi tubeless-venttiili, mutta heti kun lähdet setälenkille niin ensin meinaa irrota rengas ja sen jälkeen lähtee kampi irti. Perässä seuraavan huoltoauton hankkiminen seuraavalle lenkille ei ehkä olisi mitenkään liioiteltua.
Olipa hyvät polut - riittävästi teknisiäkin polkuja. Vielä jäi yrittämisen paikkoja seuraavaan kertaakin.
THNX
Päivät ilman vahinkoa
Kivaa oli vaikka mun meno oli tahmeaa, ei näköjään fillari kulje metsässä jos on samana päivänä ajanut työmatkat pyörällä, rakentanut taloa sekä syönyt ainoastaa yhden leivän sekä kreikkalaisen salaatin.
SEURAAVA LENKKI PERJANTAINA MUNKKIKOSKELTA KL.19 2-3h
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Pullomäki.Stna se mee ikinä ylös.Joskus ko.spotin sahaaminen hyvillä jaloilla ,pääsisi vähän pidemälle tai sitten ei???
mxv:n pitää tärvellä kalustoa arkiajossa, sit se pysyy nipussa setälenkeillä, koska ei se ny joka ajolla voi piimiä
Kiitos retkueelle seurasta. Toipilasaika jatkuu kuuman suihkun jälkeen punkassa.
Pitääks joku kerta mennä zipon edellä pullomäen päälle keittään pultsarikeittimellä pannukahvia. Saa sit ryystää koko kiulun kun polkee ylös??
Samaa reittiä kiitos.
Vähän mua pelotti, että meneekö Simmis ylös, mutta onneks alarinteen kivikko viskeli ukkoa suuntaan jos toiseen, ettei pääsyt flowlla kuusta kiertämään
Mutta narumäki on nyt todistettu ajettavaksi useamman kuskin voimin. Jasa ja Simmis uusimpia, Zipolle toi nyt on jo pala kakkua. Itse pääsin jyrkimmän kohdan yli, mutta sitten ei vaan jaksanut siitä loivemmasta eteenpäin, jalat ei vaan suostunu yhteistyöhön. Seuraavalla kerralla sitten.
Kirjanmerkit