Ei ole
http://youtu.be/Z8EhLM84ZQ4
Ei ole
http://youtu.be/Z8EhLM84ZQ4
Läskikisailu ei ole millään tapaan väärin, itse olen ajanut vissiin 4 maraa sekä 2 Tdh:ta.
Lujaahan nuo näytti Syötteellä menevän elokuun alussa, joten mikä ettei.
Mä en ole tuollaisesta kuullut. Samanlailla läskillä mennään kuin muillakin pyörillä. Joskus vaan paremmin ja nopeammin.
Itse ajan läskillä kaikki ajot. Läskillä ajo on maastopyöräilyä parhaimmillaan.
EDIT: Läski ei tartte mitään kisamoodeja, menee sellaisenaan kaikessa ajossa.![]()
Mää olen ihan sama möhköfantti, oli alla mikä pyörä tahansa.
Olipas hyvät fiilistelyt eilnnä Olkooperifiestan läskijunassa. Kiitokset tätäkin kautta @Timppa H.
Dodii, Poronpolku 2014 tuupattu läpi. Lähdin liikkeelle jo noin puoli kahdeksan aamulla, sai ajella rauhassa.
![]()
Metsäretki
Lukotus.
![]()
No nyt selkis, miksi näitä Pirkka-läskejä alkaa olla enämpi kuin Nissaneita. Tuolla lailla kun niitä pidetään lukittuina, niin nehän jumaliste lisääntyvät väkisinkin !!
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Tänään taas takana yx upea mönkimislenkki valkosella prolla. Reitti oli välillä todella vaikeakulkuista märkyyden vuoksi, mutta white ei taaskaan pettänyt.... ainoastaan noi helvetin hirvikärpäset vähän riesas. On muuten varmaan ainut ötökkö rotan kanssa joka selviäis ydinräjähdyksen jälkeen hengis....Viimmeksi kun tulin lenkiltä metästä puristelin treenivaatteet, heitin ne kooliin, pesin nyrkkipyykillä, laitin kuivumaan... kun seuraavana päivänä otin kuivuneen paidan telineeltä, niin mikäs perkele sieltä sisältä kömpi... ystävämme hirvikärpänen.... ne ei todellakaan kuole muuta kun kunnolla rutistamalla tai polttamalla![]()
On niitä muitakin; yhtenä vahvimmista torakka. Oon tossa aiheeseen omakohtaisesti perehtynyt kun kasvatan niitä liskoille safkaksi
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Onko pakko laittaa noin hienoja kuvia poronpolulta?
Mun päivä tuhlaantui pihalla sinkulamaasturia koeajaen eli fatty sai huilia tänään.
Tuli myös todettua että hirvikärpäsiä on liikkeellä paljon.
Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.
Oktooberissa oli 18 läskipöörää, tässä osa tauolla.
![]()
Hienoja kuvia Poronpolulta ja ilmeisesti kuski näytti täysillä. White Brothers kans komiaa meininkiä !
Tämänpäiväiset fiilistelyt. Kyllä oli taas niin upeeta.
![]()
Syötteellä satoi alkuviikosta n.40cm lunta. Lämpimät kelit ja vesisade sulatti kuitenkin suurimman osan pois..
![]()
Tulipa oikeinfiilis kun puolentoista kuukauden tauon jälkeen pääsi Mulkuttimella metsässä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Whaat?Fiilistelykuva jossa on ihmisiä?Ei voi hyväksyä.... tai ehkä sittenkin OK koska eihän kukaan aja.
Lohjafiiliksiä:Niin joo pikatestailun perusteella ICT on eka Surly joka kelpaisi myös meitsille eikä 907 carbonikaan jättänyt huonoja fiiliksiä.
Harmi kun ei Lohjalle saapunut yhtään vaittia ja s.pesua ,olisi nähnyt fat bike gendren kuumimmat hottis pöörät livenä ja voinut potkia renkaitakin.
The South-Birgaland Boogiemen
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^Boogieukkeleilla hieman kummitusfiiliksiä nostattava kuva. Lato teljetty Yopolla ja Muklulla, jotta metsämörön ja risukarhin epäpyhä äpärä pysyisi pois polkijoita vainoamasta??
Eilen pääsi jopa 1,5km kun takavaihtaja meni pakan taakse piiloon. Onneksi uusi vaihtaja löytyi muutaman sadan metrin päästä.
Farley 8 oli todella köykäsen tuntuinen kun siinä on kuitenkin suht painava keula. Onneksi ei ollut oikeata kokoa hyllyssä.
Whiten hiilari 2FAT Interceptor oli pätevän näköinen, en ajanut. Vee Bulldozereissa on kuvio aika jännä kun näytti että nappulat oli rampitettu väärään suuntaan. Ja jos renkaan kääntäisi ympäri niin nappuloiden kuvio olisi väärin. http://brimages.bikeboardmedia.netdn...3/IMG_2741.jpg
Täällä on yksi onnellinen pirkka-läskin omistaja lisää. Vähän ajoin hyötyajoa koemielessä tuolla ja ihan hauskaltahan se tuntui. Hitaassa vauhdissa helpompi kun täpäri mutta vähänkään hölkkävauhtia kovempaa kun mennään niin kesämaastossa täpäri rokkaa edelleen, ei muuta kuin talvea odotellessa. Ihmettelin kanssa tuota renkaiden kuviointia kun satuin katsomaan onko renkaat laitettu väärin päin vai kuuluuko niiden tosiaan olla noin? No hyvin oli pitoja silti, en tiedä saisiko tuota rampitusta leikattua pois jollain. Terävä reunaiset nappulat tarraavat lumeen tunnetusti mukavammin eikä rullaamisesta tarvitse murehtia kun on lunta maassa hidastamassa.
Ratareisi, 24 h pyöräilytapahtuma
Jälleen ensi vuonna
Viime talven tietämillä oli global fat-bike dayssa osallistujia 39. Lähdettiin silloin maunulan majalta.
Taisi olla 11 kuskia Lohjalla 16km säteellä Tikkurilasta.
Kookontumisajot?Helppo homma ilmottaa vaan starttipaikan ja ajan,soon siiinä.
no kun osa porukasta on menossa pyöräkrossiparkille ensi lauantaina
voisi sopia vaikka sunnuntai ja joku paikka joka sopisi monneille ja lyötysi joku aboriginaali opastajaksi
Toi Maunulanmaja itsellesi ainakin sopi, tarvitaan vai joku agitaattorin jonka saisi porukka kasan
itsellä ei o autoaJ ja joudut polkeman Itä-Mogadishusta paikalle.
Fiilistelin eilen viimeiset ajot Fattyllä, se pääsi uuteen hyvään kotiin...
Nyt odotellaan sotamasiinan saapumista lähikauppaan niin pääsee jatkamaan läskeilyä!
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit