Naapurikylän Pahmobile on kyllä hieano myös kuvassa.
Ite ajattelin laittaa noi normi kapeet muoviset pikalokarit jotka on käyttämättömänä odottanut vuosia hyllyssä... viritän vaan pop-niiteillä vähän levikettä niihin kumista.... ei niin kauniit, mut toimii. Ole aina välttänyt noita lokareita pyörissä, mutta fätissä niitä vähän kaipais... ei jaksais tota takkia koko ajan pestä. Eteen vaan samasta kumista leikellä jonkinlainen lerputin nippusiteillä kiinni.
Morjensta vaan kaikille,
Olisin laittanut tuoreen extraextralarge valkoläskin kuvan mutta näköjään mahdollista vain urlin kautta. Onko tuo vakiokäytäntö vai rajattu ainoastaan uusilla nimmareilla? Anyhow, tänään kävin hakemassa pitkään odotetun 2fatpron.
Onko jotain muuta tapaa?
no sehän se oli niinku se mun kysymys, että onko muuta tapaa. ainakin tää vbulletin tukee ominaisuutta missä kuvan vois uppia suoraan omalta koneelta.
http://www.vbulletin.com/forum/forum...ent-difference
esim. tuolla viestissä #7. mulla näkyy vain url vaihtoehto ja tiedän, että jossain muissa paikoissa voi olla uusille käyttäjille jotain rajoituksia, jotka sitten ajan kanssa poistuvat.
Makinatsi tuli laitettua eteen, toimii. Jarruletkutkin jo lyhennetty (!), Thomsonin X4 50mm stemmi, Answerin 20/20 stonga ja hehkeän punaiset tupit.
Eiköhän se oo ajolle valmis kokolailla!
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 30.09.2014 at 14.01
^Uuuh.. Hieno!
Miltäpä tuntuu Bluto läskissä?
Mulla on muklukkiin myös jäykkä haarukka mutta muutama kerta vasta ajettu tällä Blutolla ja ylipäätään läskillä niin en ei ole oikeen vertailukohtaa.kyllähän se vauhdin kasvaessa tuntuu vaimentavan mutta äkkiseltään tuntus että rengaspaineilla suurempi merkitys iskuihin ja tärinöihin. Kun laitan talveksi jäykän haarukan niin osaan sitten vertailla. Ei Bluto huonolta tunnu,vaatii muutenkin vuelä sisäänajoa![]()
Ai jäsen 661 joutui huonoon lenkkiseuraan ja sit se oli menoa.... Sievä punainen![]()
Kuuskuusykkösen XS kokoinen muklukki on aika IhQ.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^Hehheheipä seurassa mitään vikaa.Yhteislenkkiä taas ootellessa.. Tosi hubaa läskillä hyrräillä.
Sami.Otat Haikarasta jarrut Mukkiin ja kovaa ajoa.
Missäpäin porukat ajelee? Jos keskuspuiston suunnalla Ylästöstä päin menee hyviä reittejä niin lähtisin mielelläni tutustumaan, itsekseni siellä pari kertaa käynyt mutta aina tulee näitä ei pyörälle tarkoitettuja polkuja vastaan enkä mitään järkevää reittiä ole löytänyt.
Sehän alkaa olemaan melkoisen pimeetä jo seiskan jälkeen eikä mulla ole kovin kummoista tuikkua tuohon pyörään. Olenko ymmärtänyt oikein ettei niillä pitkospoluilla saa pyörällä ajaa?
Punainen Salsa on kiva.
Kiitosta vaan kaikille tasapuolisesti kehuista!Rungon geometria tuntuu hyvältä.
Läskiseuraa Vantaa-Helsinki akselilta löytyy tarvittaessa 50/60 porukasta, seura ja huumori on yleensä huonoa, tauot pitkiä
@HC:Jees, mä yhden lenkin olinkin 50/60 setien kanssa ajamassa ja kivaa oli
Otat Haikarasta jarrut Mukkiin ja kovaa ajoa.
@zipo:joo jarrut on päivityslistalla. Nyt kiinni Avid elixir 5 ja ei kovin häävit ole.
Komee on! 661:n läski, ja näyttäis brilloonkin fillari noin niinku valmiilta.
Tartti laittaa kuvaa kans kun Ettanilla on niin komee pyörä.
Ajattelin alkaa syömään paikallisen KTK:n leipää....Keep on trucking
![]()
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
vapiskaa rekkakuskit
![]()
^^Onks toi niinku raskaskalusto? Miulla on luultavasti jakeluauto, Krampus+B.O.B. Ibex
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Krampus Express
![]()
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Tälläinen kuoriutui paketista
Pikaisen testailun jälkeen tää läskipyöräily vaikutti ihan mukavalle hommalle![]()
SamiJ muokkasi tätä : 08.10.2014 at 21.20 Syy: Enhän mä mitään kuvaa osaa tänne laittaa...
Kirjanmerkit