Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
VesaP:n mainitsema Eliten Turbo Muin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tuossa kun ei ole manuaalista vastuksensäätöä, niin pystyykö tuolla tekemään lainkaan esim voimaharjoituksia eli ajoa isolla vastuksella ja matalalla kadenssilla (esim cad 55 ja watit vaikka 350w)?
Ei tuossa tarvii yhtään mihinkään sitä manuaalista vastuksensäätöä. Laite säätää vastuksen tosiaan automaagisesti pyörintänopeuden mukaan, mutta tuossa se oikeasti tuntuu TOIMIVAN. Netistä löytyy videoita missä Cannondalen tiimityypit (Basso esim) vääntää hiki valuen hitaasti mutta voimalla. Watteja lienee riittävästi jos Bassoakin puuskuttaa....

Tässäpä Eliten oma powercurve laitteelle. Voi tsekata riittääkö esim 2500 wattia johonkin PK pyörittelyyn

Itse asensin laitteeseen uuden Campan Chorus pakan koossa 12-25 joten oma "powercurve" menis vähän eritahtiin mitä noilla esimerkkirattailla. Tuon mukaan 53/11 välityksellä noin 50 kierroksella watit on noin 500w.

Edit:

Eli tuo vastussäätö toimii niin sairaan hyvin pelkillä vaihteilla jo että en kyllä ainakaan itse näe mitään tarvetta miksi pitäisi olla vielä manuaalinen vastuksensäätökin. Ja semmoinenhan olisi RealTurbo-Muinissa käsittääkseni. Eli siellä on moottori jota voi käskyttää antamaan just halutut watit. Itse en katsonut aiheelliseksi maksaa yli tuplahintaa laitteesta tuon "real" ominaisuuden vuoksi.

Ja datat otetaan talteen (esim) Apple iPadin Elite My-E-Training sovelluksella jota itse käytän. Vielä kun jaksaisi katsoa saako sieltä datat mitenkään WKO+ seurantasoftaan...