Ei perhana ehdi tänään.
Ei perhana ehdi tänään.
Huomenna lenkille...
Mä perun tulemiseni.
Miepä lähen matkaan Korialle :P
Kolmen kuskin voimin matkaa taivalsimme ( Aleksi, Marko ja allekirjoittanut). Löysimme uusia kivoja polkujakin.
http://connect.garmin.com/modern/activity/591405768
t: Karppa
Olisiko sunnuntaille kiinnostusta maastopainotteiseen Kouvolan vastapäiväympäriajoon tätä reittiä http://www.sports-tracker.com/#/work...b083d81522e3b0 myötäillen? Matkaa tulisi ~60 km ja vauhdin voisi pitää leppoisana ja reitit helppoina. Tiesiirtymää tulee pakostakin, mutta maastoon mentäisiin missä päästään.
Taitaa olla liian myöhästä huudella kiinnostusta löytyvän Tikin reitille. Pitäis tsekata tää ketju keskiviikkoisin ja lauantaisin aina (vähintään). Irtoisin tästä nopeesti kyl Kouvolan suuntaan. Ootan vastausta 10.30 asti ja sit lähen omalle lenkille. Damn.
*Lähin omalle lenkille. Iltapäivällä/illalla voin vielä lähtee maastoonki*
Roces muokkasi tätä : 21.09.2014 at 11.29 Syy: Tilannepäivitys
Laita ketju tilaukseen, niin uusista viesteistä tulee sähköpostia. Tai asenna tapatalk puhelimeen, niin tulee notification.
Kiitti vinkistä. Täytyy perehtyy miten ketjun saa tilaukseen.
Minulla viikon lenkeissä onkkelmana on, että silloin tekee kiirettä ehtiä noihin kuudenkin lähtöihin. Nyt kun hämärää alkaa olla jo ennen kahdeksaa, niin ajoaika jää melko vähiin. Viikolopuille voisi puolestaan kehitellä isompaakin kivaa, tietysti auttaisi jos ideat heräisi jo aikaisemmin. Se on vaan jännä, miten jokainen viikonloppu tulee vähän yllättäen.Ja vielä olen turkasen aamu-uninenkin.
Voin tulla sinne Kouvola/Valkeala suunnalle. Lähtöaika vois olla vaikka kello 16 pintaan. Sellane parin tunnin lenkki menis varmaan vielä![]()
En ookkaan vissiin koskaan käyny Valkealan Abc:llä. Kyl se löytyy. Tuun sinne klo 16. Musta pösö pyörä katolla käy varmaan tuntomerkiksi![]()
Miekin varmaan voisin lähtä nyt kokeilemaan porukka ajelua. Eli vihreä/musta merida tulee paikalle polkien![]()
Kolme herraa pyöritteli pari tuntia Valkealan polkuja. Enemmänki ois menny ellei meikän satulatolppa ois katkennut. Kiitoksia molemmille!
Jaa olis ollut lenkki, noh jalat on kyllä aika lukossa tänään. Mites oisko huomenna maanantaina jonkinlaista maastolenkkiä Kouvolassa?
Se olisi sitten Kilometrikisan päästöspäivä. Työmatkatemmon perinteitä on saatu hyvin ylläpidettyä, mutta tänä aamuna oli pyöräteillä tyhjää. Sekalainen seurakunta starttaa kuitenkin iltapäivällä Anttilan kulmilta siinä puoli neljän maissa, jos vanhat merkkinsä paikkansa pitää. Porukkaa tahtoo sitten hajaantua omille teilleen viimeistään ennen Inkeroista / Karhulaa. Sinne vaan mukaan pyörimään pyöräteille, niin tulet jossain vaiheessa ohitetuksi.
"Go anywhere, but with a smile on your lips." M.C.
Kiitos eilisestä pyöräilystä, oli mukavaa tutustua polkijoihin ja uusiin polkuihin ku aina tulee jyystettyä vanhoja samoja...
Kävin eilen ajelulla Kouvolan suunnalla, niin kaksi maastopyöräilijä tuli vastaan Tornimäen hiekkaharjulla. Moikattiin siinä vastaan tullessa, en ole heitä aikaisemmin nähnyt. Kouvolan seudulla on varmaankin paljon uusia pyöräilijöitä pitäisi vaan saada kuskit samaan aikaan ja samaan paikkaan. Aikataulutus on kaikilla hankalaa, ainakin jos kyselyt lenkille lähdöstä menee viimetippaan. Itse olen nyt 3 seuraavaa viikonloppua töissä joten en pääse, mutta muut laittakaan ilmoituksia tänne mitkä ovat teidän suunnitelmanne.
Semmoinen ajatus olisi minusta hieno, että kukin porukka/ilmansuunta/seutu voisi vetää omalla vuorollaan oman kulmakuntansa parhaat polut käsittävän muutaman tunnin sightseeing-rymyämisen. Tulisi pikku hiljaa koko Suur-Kouvostoliiton huudit tutuiksi. Itsekseen tulee ajettua kuitenkin aina niitä omia tuttuja polkuja, ja jos joskus uskaltautuu tekemään täsmäiskun jonnekin tuntemattomaan kauemmas, niin varmasti jää paljon hienoja pätkiä näkemättä. Mielelläni vedän vaikka uusiksi tätä pohjoista laitaa jos ketään kiinnostaa.
Hei taas, myöhäseen meni tämä lenkki muista menoista johtuen, mukaan kerkiää vielä, kahdeksan aikaan olen menossa.
Valo suositeltava, jopa pakollinen.
Koukkasen jäähallin (sumulaakso) parkkiksen kautta, vaikka tuskin siellä nyt ketään on :P
Märkäähän siellä oli.
Nyt oli "hieman" hätäistä tuo ilmoittelu, mutta saataisko torstaille ihan porukkalenkki? Jos lähtis jo vaikka 17:30 niin kerkiis valosalla.
ps. olipa vaikeeta liittää kuva kun ei ole hetkeen foorumia käytellyt..
Huomenna en kerkii. La tai Su joku 3 h+ setti kiinnostaa heti aamupäivästä. Duunikuviot vaihtuu ens kuusta alkaen, jolloin myös aikaa torstailenkeille pitäisi löytyä useemmin (heh oon ehtiny yhdelle lenkille). Täytyy käydä viel vähän hakeen polkuja Iitti-Nastola suunnalta ja sit syksymmällä voin vaikka vetää lenkin "kotimaastoissa". Jos sulla on Nufan hyvii reittei tiedossa, ni voitas mennä vaikka yhdes katteleen.
Su vois ajella vaikka villähteelle kahville ja takaisin.
Siihen sunnuntaille voi varmaan tulla sit muutkin. Ei kai siit tarvi hirveetä stressii reitistä ottaa. Kyl siel matkan varrella on myös polkuja matkalla Nastolaan. Lähtöpaikka vaikka Neste Matkakeidas Kausalassa heti aamusta (9-10 esim?).
Suurimmaksi osaksi se on ulkoilupolkua, mut kyl sinne matkalle osuu pienempääkin polkua.
Paljon tuosta tulee matkaa?
Huomenna lenkille...
50km maksimissaan. Kotiovelta kun ajan villähteelle maasturilla, niin menee about 1h30min. Vähän riippuen ajaako ihan jokaisen polunpätkän mitä reitille osuu. Villähteellä leivässä on matkan arvoiset purtavat.
Kirjanmerkit