HephaGarminElectrobikeGiant
Sivu 49 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 47 48 49 50 51 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.441 - 1.470 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

  1. #1441
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Käsiin lahonneet maguran mt-6't otettiin vastaan mukisematta ja rahdit hyvitettin samana päivänä kortille takaisin kun olivat saapuneet sinne, ei voi valittaa.

  2. #1442
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    17.7. tilasin sekalaisen läjän kaikenlaista, joukossa myös harvinaisempaa tavaraa jota ei ollut hyllyssä. Heikoimmin saatavilla olleelle artikkelille arvioitiin toimituspäiväksi 31.7. No, tilaus kuitenkin lähetettiin jo 25.7. mutta DPD:llä, siinä kohtaa toiveet ei olleet korkealla. Kuitenkin se rekisteröitiin Turussa 29.7. ja 30.7. ennen aamuyhdeksää se oli toimituksessa kotiovella. Ei huono.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  3. #1443
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    16
    25.7 tilaus sisään. Ja tänään 31.7 renkaat kiikutettiin ovelle

    Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk

  4. #1444
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    222
    14.8. tilaus sisään ja paketti kouraan 19.8. Asiallisesti pakattu ja paketista löytyi mitä pitikin. Ei voi moittia!

  5. #1445
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Tilasin bike-componentsilta muutaman tavaran to-iltana 21.8. Seuraavana aamuna tulikin jo tieto että tilaus on lähetetty kohti Helsinkiä. Tähän asti homma toimii hienosti.

    Tilaus saapui Suomen Turkuun tiistaina 26.8. Seuraavana päivänä, ke 27.8. paketti on Vantaalla. Kaksi päivää myöhemmin perjantaina 29.8. paketti lähtee jakeluun klo 11:16. Olen koko illan kotona ja odottelen puhelimen tai ovikellon soittoa. Puolen yhdeksän maissa huomaan että paketti on yritetty toimittaa klo 20:26. Jakelija oli ilmeisesti käynyt alaovella ja todennut että alaovi on lukossa. Ei sitten viitsinyt soittaa ovelta tai missään vaiheessa ja ilmoittaa paketin tulosta. Luokatonta palvelua tältä firmalta DPD/Postnord Logistics, terveisiä vaan sinne Vantaalle että GET YOUR SHIT TOGETHER! Herätkää jo vuoteen 2014, kilpailijanne osaavat soittaa ennen toimitusta.

    Date
    Time
    Depot
    City
    Type of scan
    Delivery no.
    Country • ZIP • Route Tour code
    08/22/2014
    14:02
    DPD data centre Additional information Shipment data transmitted
    08/22/2014
    18:24
    0141
    Hückelhoven (DE)
    Pick-up FI •00200 • 1610 92 101
    08/22/2014
    22:52
    0015
    Unna (DE)
    Hub scan FI •00200 • 0039 15 101
    08/29/2014
    11:16
    1610
    Vantaa (FI)
    Out for delivery FI •00200 • 1610 100 101
    08/29/2014
    20:26
    1610
    Vantaa (FI)
    Delivery attempt not successful FI •00200 • 1610 100 050
    101
    08/29/2014
    21:16
    1610
    Vantaa (FI)
    Driver's return FI •00200 • 1610 100 050
    101

    Saa nähdä miten tämä farssi jatkuu ensi viikolla.

    Nimim. uudet kiekot olisi olleet kivat viikonlopuksi

  6. #1446
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    Ennen tilaamista kannattaa katsoa, mikä on tuotteiden saatavuus. Tämä vaikuttaa koko paketin lähettämiseen. Jos muut tavarat ovat hyllyssä ja yhtä tavaraa puuttuu, niin koko paketti odottaa, kunnes puuttuva osa saadaan mukaan. Itse odotin pakettia tästä syystä liki kolme viikkoa, kunnes peruutin sen tavaran, jota bike-components ei saanutkaan ajoissa myyntiin. Rahat palautettiin pyytämättä kortille. En huomannut katsoa osan arvioitua toimitusaikaa eikä tehdas saanut toimitettua tavaraa jälleenmyyjälle edes arviopäivään mennessä.

    Yksi sähköposti, jossa ilmoitin, että peruutan yhden osan tilauksen, riitti ja paketti loppuine osineen tuli kahdessa päivässä

    Hienoa toimintaa +++

  7. #1447
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    448
    14.7. varmistin chat-keskustelulla, että haluamaani tavaraa taatusti saa, varmistivat maahantuojalta tärkeämmän tuotteen toimitusajan ja tein tilauksen
    16.7. sain sähköpostin, jossa kerrottiin toisen tilaamani tuotteen toimitusajan olevan epävarma ja mahdollisesti kaukana tulevaisuudessa, joten peruin tämän tuotteen tilauksen, peruutus hoitui nopeasti ja ongelmitta
    12.8. jäljelle jääneen tuotteen toimitusaika oli ohitettu ja varmistin chat-keskustelulla tilauksen tilanteen, jolloin minulle kerrottiin tavaran saapuvan samana päivänä heille ja että se laitetaan heti tulemaan minulle
    13.8. sain sähköpostin, että tilaamani tavaran toimituspäivää ei voida varmistaa, vaan toimitus voi kestää jopa kuukausia

    Tässä kohdassa tuli vähän sellainen olo, että mitä v*ttua?! Jokseenkin vihaisessa mielentilassa avasin jälleen chat-keskustelun, jossa toiseksi osapuoleksi sain "aavistuksen" heikohkosti englantia osaavan asiakaspalvelijan. Hyvin nopeasti kävi ilmi, että näistä keskusteluista ei jää mitään kirjausta minnekään ja tämä uusi asiakaspalvelija vastasi kyselyyn edellisenä päivänä annetusta toimituspäivästä "en minä niin ole sanonut". Tämä oli ainoa vastine, jonka sain kyselyyni, vaikka oli tuskallisen ilmiselvää, että asiakaspalvelija, jonka kanssa kävin keskustelua edellisenä päivänä oli aivan eri ihminen. Tällä ensimmäisellä kun oli loistava ulosanti englanniksi ja toiselta sain jatkuvasti kysellä selvennyksiä vastauksiin.

    Selvitin tilanteen vielä sähköpostitse kaikkine kiemuroineen, jolloin sain kyllä pahoittelut huonosti hoidetusta tilanteesta, mutta sellaisilla sivulauseilla jotka haisivat vastuunpakoiluilta, joten koko prosessista jäi aika paha maku. En tiedä palaanko enää tämän firman asiakkaaksi. Se on ainakin varmaa, että haluan sähköpostikopion kaikesta chatissä luvatusta tai teen kysymykset alunperin sähköpostitse, jotta on jotain mitä näyttää ongelmatilanteissa.

  8. #1448
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Joku lähettänyt tavaraa takaisin mitkä ei ole virheellisiä?

    Chatista neuvoivat täyttämään Revocation lomakkeen ja siinä voi halutessaan ruksia tälläisen kohdan:

    Optionally, we offer you the option to send the revoked items back to us with a return slip. The return shipment with a return stamp costs EUR 5.00 and is offset against the returned goods.


    []I want to return the item with a return stamp.

    Joku lähettänyt tuolla tavalla takaisin vai mitä toi meinaa edes? Ei viittisi vaan lykätä postiin ilman postimaksua jos se palautuukin takaisin.

  9. #1449
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Joku lähettänyt tavaraa takaisin mitkä ei ole virheellisiä?

    Chatista neuvoivat täyttämään Revocation lomakkeen ja siinä voi halutessaan ruksia tälläisen kohdan:

    Optionally, we offer you the option to send the revoked items back to us with a return slip. The return shipment with a return stamp costs EUR 5.00 and is offset against the returned goods.


    []I want to return the item with a return stamp.

    Joku lähettänyt tuolla tavalla takaisin vai mitä toi meinaa edes? Ei viittisi vaan lykätä postiin ilman postimaksua jos se palautuukin takaisin.
    Laitat vaan rastin ruutuun ja lähetät kamat takaisin. Lähetys maksaa 5 euroa, mikä hyvitetään takaisin sinulle. (Omaa kokemusta ei ole mutta näin luen tuon ohjeen)

  10. #1450
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tsadin ydin
    Viestit
    373
    Lähetyskulua ei hyvitetä, vaan peritään palautettavasta rahasummasta.

  11. #1451
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tsadin ydin
    Viestit
    373
    Ai tossa ylempänä oli kyselty enemmänkin. Tuonne palautus toimi hyvin. Tilasin satulan väärillä kiinnikkeillä ja palautin. Satula oli selkeesti jo käynyt jollain asiakkaalla, kun pakkauspahveista se oli irrotettu himpun rankemmin kuin itse sen olisin tehnyt. Varauduin vääntämään asiasta, mutta turhaan.

    Tilaat ja tulostat palautuslappusen, paketoit palautettavan kaman sopivaan laatikkoon ja sopivin fyllein, en muista, pitikö joku lappu laittaa sisälle lähetykseenkin, ja tulostettu palautusjuttu paketinpäälle kunnon teipillä. Paketti itellaan ja itselle kuitti. Itella niuhosi, kun läpinäkyvää teippiä oli pari milliä viivakoodin päällä.

    Sitten tuli kuittaus saapumisesta ja joitain päiviä myöhemmin raha.

  12. #1452
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Asia selvisi kun Suomen DHL lähetti sähköpostiin tulostelappusen mikä lätkästään paketin kylkeen ja viedään lähipostiin.

    Yksinkertaista ja simppeliä, mutta sähköpostin tuleminen kesti muutaman päivän minkä aikana kerkesin jo ruveta ihmetteleen.

  13. #1453
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Tsadin ydin
    Viestit
    373
    Totta, siinä lapun tulossa kesti hetken.

  14. #1454
    Liittynyt
    11/1999
    Paikkakunta
    Ravindolas
    Viestit
    654
    Tilaus torstaina, paketti lapasessa seuraavan viikon keskiviikkona. Toimii.
    --

  15. #1455
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Tilasin bike-componentsilta muutaman tavaran to-iltana 21.8. Seuraavana aamuna tulikin jo tieto että tilaus on lähetetty kohti Helsinkiä. Tähän asti homma toimii hienosti.

    Tilaus saapui Suomen Turkuun tiistaina 26.8. Seuraavana päivänä, ke 27.8. paketti on Vantaalla. Kaksi päivää myöhemmin perjantaina 29.8. paketti lähtee jakeluun klo 11:16. Olen koko illan kotona ja odottelen puhelimen tai ovikellon soittoa. Puolen yhdeksän maissa huomaan että paketti on yritetty toimittaa klo 20:26. Jakelija oli ilmeisesti käynyt alaovella ja todennut että alaovi on lukossa. Ei sitten viitsinyt soittaa ovelta tai missään vaiheessa ja ilmoittaa paketin tulosta. Luokatonta palvelua tältä firmalta DPD/Postnord Logistics, terveisiä vaan sinne Vantaalle että GET YOUR SHIT TOGETHER! Herätkää jo vuoteen 2014, kilpailijanne osaavat soittaa ennen toimitusta.

    Saa nähdä miten tämä farssi jatkuu ensi viikolla.
    Loppuraportti: viikonlopun jälkeen odottelin että postin kautta tai jotenkin muuten olisi tullut Postnorden/DPD:ltä jotain yhteydenottoa. Kun ti-iltapäivään mennessä mitään ei ollut kuulunut, niin soitin aspaan. Muutaman minuutin jonotuksen jälkeen sain langan päähän ystävällisen naishenkilön jonka kanssa sovin toimituksen seuraavaksi päiväksi. Tarjolla olleet aikaikkunat olivat 8-12, 12-16 tai 8-20, joista valitsin 12-16 ja pyysin heitä ystävällisesti soittamaan tällä kertaa etukäteen ennen toimitusta. Soitto ei kuulemma sisälly palveluun, mutta aspa lupasi merkitä pyynnön toimitukselle vailla sitoumusta. Arvasin että homma olisi taas ihan herran hallussa ja kuten arvata saattaa, mitään soittoa ei koskaan tullut. Paketti kyllä tuli sovitun ajan puitteissa, joten myönnettäköön siitä DPD:lle yksi ja ainoa piste.

    Tällainen kokemus DPD:n "palvelusta" pääkaupunkiseudulla. Jossain oulussa homma saattaa toimia ihan eri tavalla. Itselleni tämä oli luultavasti ensimmäinen ja samalla viimeinen tilaus bike-componentsilta. Harmi homma kun heillä homma toimii muuten hyvin ja hinnat ovat kilpailukykyisiä. En vaan jaksa alkaa urheilemaan heidän jakelijansa kanssa

  16. #1456
    IncBuff Guest
    Jossain Oulussa bike-componentsin paketit toimittaa DHL/Posti.

  17. #1457
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Jossain Oulussa bike-componentsin paketit toimittaa DHL/Posti.
    Onnea Oulu! Jotain tällaista muistelinkin.

  18. #1458
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Jossain Oulussa bike-componentsin paketit toimittaa DHL/Posti.
    Samoin Helsingissä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  19. #1459
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Samoin Helsingissä.
    Mulle toimitti PnL/DPD. Helsingissä siis.
    The older I get the faster I was

  20. #1460
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Tuon halavatun KMW:n takia piti tehdä kaksi tilausta pe/la ja toisessa noita 2-7pv toimitusaikaa, toinen Suomessa ja toinen matkalla saksanmaalta, tulevat toki rekalla eikä luftpostilla. Tuttu ja turvallinen Itella hoitaa loppupään.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  21. #1461
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Tilasin varastossa tilaushetkellä olleet Brooksin B17-satulan ja satularasvaa perjantaina 2. päivä, paketti lähti matkaan keskiviikkona 7. päivä ja oli tänään maanantaina 13. päivä noudettavissa Postista. 11 päivää Saksasta kotiin, mielestäni vähän pitkäksi meni. Onneksi oli seurantakoodit ja paketit kunnossa. Voin suositella puljua.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  22. #1462
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.247
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    11 päivää Saksasta kotiin, mielestäni vähän pitkäksi meni. Onneksi oli seurantakoodit ja paketit kunnossa. Voin suositella puljua.
    Jos ottaa huomioon, että ko 11 päivää sisälsi 2 viikonloppua ja ainakin yhden pyhäpäivän, niin eihän tuosta jää kuin max 6 arkipäivää, joka ei ole ollenkaan huono.
    Suo, kalja ja läski.




  23. #1463
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Jos ottaa huomioon, että ko 11 päivää sisälsi 2 viikonloppua ja ainakin yhden pyhäpäivän, niin eihän tuosta jää kuin max 6 arkipäivää, joka ei ole ollenkaan huono.
    Otin tämän huomioon, mutta nyt myöhemmin ajateltuna sattui kyllä nuo pari viikonloppua paskasti kohdalle.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  24. #1464
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Новосибирск
    Viestit
    520
    Kerran aikaisemmin on tullut tehtyä tilaus firmasta. Ei muistikuvaa toimituksesta. Laittavatko yleensä seurantakoodia lähetykselle? Osa tilatuista tavaroista ei ollut kaupassa. Nyt mietin tuleeko kaupassa olleet tuotteet ensin vai lähteekö koko lähetys vasta, kun koko tilaus on saatu kasaan?
    Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.

  25. #1465
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275

    www.bike-components.de

    Sikäli kun valitsee DHL-toimituksen, ainakin tänne päin Suomea se jatkaa tyypillisesti Postin kuljetuksena. Seurantakoodi annetaan lähetysvahvistuksessa ja sama koodi (tai toissijainen lähetystunnus) rekisteröityy myös Postin järjestelmään. Se rekisteröitymisajankohta tuntuu kuitenkin vaihtelevan vähän, syystä tai toisesta. Postin seurantaa kannattaa kuitenkin kurkkia, koska käytännössä DHL:n ajantasainen seuranta loppuu siihen kun lähetys poistuu Saksasta.

    Lähettävät tilauksen kokonaisuudessaan kun se on kasassa, ellei muuta ole sovittu.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  26. #1466
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Eikös se DHL/Deusche Post jatku täällä Postin kuljetuksina? Niin se taisi olla.

  27. #1467
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    -discountin ja -componentsin DHL-lähetykset on Itä-Suomeen tulleet vuosikaudet Postin tuomina.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  28. #1468
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    DHL:n pitäisi jatkua Suomessa Postin kuljetuksena, mutta noilla isoilla firmoilla tuntuu olevan erikoisia diilejä rahtaajien kanssa ja toisaalta Postikin käyttää ilmeisesti paikallisia kuriireja alihankkijoina joissain tapauksissa.

    Mielenkiintoinen esimerkki omista edellisistä Bike24-tilauksista: Tilasin viime sunnuntaina keskikokoisen paketin joka lähti liikkeelle tiistaina DHL:llä. Se rekisteröityi Postin seurannassa suoraan Logistiikkakeskuksessa, kuljetuspalveluna "Priority-paketti" ja Postin seurantatunnus on CE-alkuinen. Se on todennäköisesti jakelussa huomenna, eli lähetystä seuraavana maanantaina. No ensimmäisen tilauksen jälkeen tuli tilipäivä, nälkä kasvoi syödessä, yksi asia johti toiseen jne. ja tein vielä saman viikon perjantaina uuden pienemmän tilauksen joka lähetettiin samana päivänä DHL:llä. Postin seurannassa se on esirekisteröity Turkuun, kuljetuspalveluna on "Express Business Day paketti" ja Postin seurantatunnus on JJFI-alkuinen. Vaikuttaisi siltä että tämä jälkimmäinen pienempi paketti on ansainnut nopeamman toimitustavan vaikka maksoin tilauksista saman verran toimituskuluja.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  29. #1469
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Kanta-häme
    Viestit
    33
    Moi!

    Ymmärränkö nyt oikein, että jos tilaan vanteen tuolta, niin toimituskuluja tulee 9,95+20e?
    Trek roscoe 8, nishiki pro competition

  30. #1470
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Repovuoren kupeessa
    Viestit
    826
    Kyyl se niin menee. BC on kallis niitten isompien pakettien kanssa.
    http://www.pellossalo.fi/

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •