Lasketaanko sähköpyörät tässä lajissa dopingiksi?
Lasketaanko sähköpyörät tässä lajissa dopingiksi?
Jos ohitan fillari+lapsiperäkärry-yhdistelmän niin aiheutanko tappion sekä kuskille että matkustajalle, 2 tappiota kuskille vai vain yhden tappion kuskille?
Peräkärryssä istuja on syytön. Veturi ottaa tappion kontolleen. Peräkärryilijän sisu voi kasvaa ja hänestä tulee todellinen TMT-tähti. Peräkärryilijä voi myös alkaa halveksia veturia ja kasvatukselta on pohja poissa.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Väitinkö etten hävinnyt? Kysyin vaan kun vaivasi juuri tuo kasvatuksellinen puoli, että syyttäkö kärryläinen kuskia kuinka pahasti jos tappio tulee vaikkei itsellä edes vielä polkimia.
Jos sinut ohitettiin, hävisit. Skidi ohitettiin, hävisi. Vanhempi ohitettiin, hävisi. Kaksi häviöitä. Yksinkertaista. Häviöt ovat henkilökohtaisia, ne seuraavat haudan taa.
Kohta vuosi on tullut ajeltua työmatkaa kaupungista Kannelmäkeen päin ja hyvin hiljaista ollut tmt-osastolla, varsin turvallisesti pysynyt tulos pyöreän tyylikkäässä nollassa. Kunnes tänään kotimatkalla....
Muutama matkalla nähty hybridi ei kummemmin sykkeen nostatuksia aiheuttanut ja turvalliseen tunteeseen tuudittautuneena käännyin vihdintietä seuravalle kevyenliikenteenväylälle, kun korviin kantautui hitaasti lähenevä hiljainen pörinä. Kuulostellen poljeskelua hetken aikaa ja varmuudeksi hieman tavallista tiukemmalla temmolla rautatien ylittävälle sillalle nousevaa mäkeä ylös. Pörinä lähestyi edelleen ja viimein lähellä sillan huippua ohitse hivuttautui tappavan tasaisesti hopeanharmaa skootteri. Pakokaasua ja karvasta tappion kalkkia niellen poljeskelin loppumatkan kotiin pää painuksissa. -1
Yo. perusteella tänään -2 pahaa aavistamattomalle CC-kuskille.
Sent from my iPad using Tapatalk
No mikä oli lopputulos? Tämä ketju ei oikeasti ole niin hauskaa kaiveltavaa kuin jotkut luulevat, kun tuota samaa "hävisit, koska jos pitää edes kysyä, niin hävisit" -juttua on jo 82 sivua. Oletan toki, että tuo edellinen pätee myös tähän, että jos häviää ilman sähkömoottoria, niin sitten kyse oli vain omista puutteellisista varusteista ja siten häviö sekin oli. Toisaalta sitten taas tulee mietittyä, että mitähän sääntöjä tässä sitten on käyty läpi 82 sivua, joten ehkä on myös poikkeuksia.
Sähköpyörät aiheuttavat vain talvella harmaita hiuksia ku vaatetuksesta ja pyörästä johtuen 25+kmh vauhtiin tarvitaan jo paljon tahdon lujuuttakesällähän nuo ovat vain marjoja poimittavaksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kyllä minä näkisin erittäin vahvasti, että takana"polkija" on myös hävinnyt. Ei häviö ikää tai polkemattomuutta katso.
Peräkärryssä istuva lapsi tuskin oli matkalla töihin, joten ohitus kuuluu ennemminkin lastentarhatempoon. Toki aikuinen voi siinäkin lajissa noteerata aiheutetut tappiot, itse kuitenkin keskityn maantie- ja sähköpyöriin.
Voisinpa minäkin valita millä laitteella tulen ohitetuksi, mutta kun ei. Muistelen vieläkin pelonsekaisin tuntein sitä kesäiltaa, kun maantielenkin loppupuolella ohi meni nuori nainen täysjoustomaasturilla noin 40km/h poimunopeudella. Tässä enää mihinkään voi luottaa stna. Tappion karvaiset linnut laulavat.
Ankka riitelee - Asiat eivät
Ohittaminen on eri asia kuin ohitetuksi tuleminen.
Olet hävinnyt, koska et ole säännöllisesti seurannut tätä ketjua. Jos ei lue silloin kun keskustelu käydään, on turha kysellä jälkikäteen. Jos painaa edellinen-nappia, on hävinnyt. Kuten työmatkatemmossa, tappion kokeminen on häpeällistä, mutta se karaisee, ja kannustaa kummasti seuraamaan paremmin tätä äärimmäisen tärkeää keskustelua
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Mutta eikö se lapsi mene sinne päiväkotiin lähinnä leikkimään ja se on kai lasten ensisijaista työtä? Ja jos annetaan pikkusormi eli suljetaan lastentarhaikäiset ulos kisoista niin mitens peruskoululaiset, lukiolaiset jne.? Esim. omalla työmatkalla on aamuisin läjittäin paikalliselle yliopistolle menijöitä, osa opiskelee, osa siellä töissä? Eli eikö opiskelijatkaan ole mukana skabassa, vai meneekö tää siis niin että opiskelija voi aiheuttaa tappion minulle (eli töihinmenijälle), mutta ne ei koe tappiota koska ovat menossa opiskelemaan tai siis kokevat tappion sarjassa yliopistotempo, hitto kun on noviisille vaikeaa......![]()
Jos olisin LJL niin sanoisin, että hävisit. Koska olen toripolliisi sanon notta osallistuvat. Mutta jokainen lapsi kärsikööt nahoissaan vanhempiensa virheistä ja tappioista, sillä monelle se lapsikin tuntuu olevan tappio ja virhe.
Kaikki on mukana, tietäen tai tietämättään. Kaikkihan sisimmässään tietää, että kisa on menossa jossa vahvin voittaa. Toiset nöyrtyvät tappioonsa ilman vastarintaa ja luulevat ettei nöyryytys näin tuntuisi. Kuitenkin kun tulee kotiin ja hiljaisuus laskeutuu, niin silmät sulkiessaan tappion kuvat vilistävät silmissä ja vastustajan vapaarattaan laulu kuuluu korvissa.
Tänään tuli pitkästä aikaa tappio tai siis tulkinnasta riippuen niitä tulee kai koko ajanKäännyin sivutieltä pääväylälle ja perään liimautui hybridikuski; ilmeisesti vauhti oli sopivaa kun maastopyörällä ajoin 25-30 km/h. No, seuraavissa valoissa paineli ohi kun himmasin ruuhkan takia. Aina ja sunnuntaina kun lapsettaa, niin lähdin perään. Loivassa ylämäessä sai hyvän peesin. Seuraavat valot punaiset johon pysähdyttiin, mutta kaveri ottikin varaslähdön autojen jonouduttua vähän ennen kuin valot vaihtuvat kelvillä vihreäksi. Perään ja ajoin kiinni. Sitten seuraa loppuhuipennus...seuraavat liikennevalot ovat olleet jo hetken punaisella, mutta jannupa päättää painaa läpi. Kääntyvä auto tulossa. Mä pysähdyin oikeaoppisesti...autoilija oli vähän hämmentyneen näköinen miten pyörä voi pysähtyä noin nopeasti
Mutta siis joka tapauksessa karvas tappio.
Tykkään ajaa työmatkat ja muut lyhyetkin seuran ajopaita päällä, niin melko usein lähietäisyydelle pyrkii kahiseva tuulipuku ja huohotus sekä armoton vispaaminenOotteko muut huomanneet samaa? Sama ilmiö kun ajat jollain erikoisemmalla autolla, niin jotkut tulkitsevat sen että Race on
![]()
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Voi tätä ymmärryksen rappiotilaa. Katsokaa nyt puheitanne. Missä on Asb, kun sitä kaivataan?
Ankka riitelee - Asiat eivät
Työmatkatempossa rangaistukset tulevat aina ankarimman mukaan. Skidi hävisi.
Olipa hienoa taas avata syksyn TMT-kisakausi kesän höntsäkisojen jälkeen, TMT:ssä on kuitenkin elämä ja kunnia pelissä. Ja ihan kiitettävästi on vielä paisteja liikenteessä kun säät hellivät. Sanomattakin lienee selvää, että omien häviöiden saldo on pyöreä nolla ja aiheutettujen häviöiden saldo jossain kolmenkymmenen hujakoilla. Yhden pienen virheenkin tein kesän jälkeistä ruosteisuuttani - ohitin liian pienellä vauhtimarginaalilla. Ohitettava pääsi sen johdosta liimautumaan takarenkaaseen kiinni ja puuskutti siinä aikansa. En sinänsä ollut vastaohituksesta huolissani, noissa vauhdeissa peesistäni poistuminen on kuin motarilla laittaisi auton ikkunasta pään ulos, hyvä ettei ilmanvastus revi hiuksia irti. Hetken aikaa ko. häviäjä jaksoi perässäni kuokkia ja sitten luovutti. Ei muuta kuin salille vähän (paljon) voimaa hankkimaan ja uutta matoa koukkuun!
Mosse muokkasi tätä : 12.09.2014 at 13.28
^Hohoomäkin ohitan toisinaan lähes parikymmentä pyöräilijää viiden kilometrin työmatkalla...mutta onko se työmatkatempoa?
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Voi tätä.
Sillä, kuka muu on liikenteessä ja millä asialla, ei ole väliä. Jos olet työmatkalla ja sut ohitetaan, niin olet hävinnyt.
Jos et ole varma hävisitkö, niin hävisit.
Jos et ole varma voitiko, niin et kuule voittanut. Kun lähdetään ajamaan kilpaa liikenteen keskellä, niin silloin on oman elämänsä voittajat jossain ihan toisaalla.
Sähköavusteisilla pyörillä ajaa surkeat luuserit, joten sellaiselle häviäminen on avantoon ajamisen paikka.
Pisteitä ei jaeta.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Pakko avautua viime lauantaisesta häviöstä vaikkei mennytkään työmatkatempon lukuun. Kävin sitten elämäni ensimmäisellä Crossfit tunnilla ja vaikka takana jo yli 14000km tänä vuonna, niin reidet tilttasi aivan totaalisesti ja oli ihme, että yleensäkään suoriuduin omin jaloin ulos salilta v-mäiset rappuset alakertaan. Tilannetta tietenkin hankaloitti myös se ettei reisissä polttavaa tuskaa voinut näyttää kanssaliikkujille ;-) Päätin sitten lähteä ajelemaan sellaisen 20-30km "availulenkin" aurinkoisen päivän kunniaksi toivoen, että tuska helpottaisi edes hivenen. Muutaman kilometrin herkistelyn jälkeen ajellessani tiukkaan vastatuuleen noin 20km/h vauhdilla pieni pykälä silmässä painoi joku tuulipukuhemmo ohitseni ja täytyy sanoa, että ketutti aivan sairaasti (tuska vain muutti muotoaan ja pahempaan suuntaan) vaikka yritinkin itselleni uskotella, että ei sillä väliä, kun en itse ollut tosissani treenaamassa. Vakuutteluista huolimatta kyseinen tappio jäi kaivelemaan sen verran, että edes kyseisenlaisille palauttelulenkeille en enää valoisan aikaan lähde, jos oma kyky panna hanttiin on lähes olematon. Paras odottaa pimeää, niin tappion todennäköisyys ainakin hieman pienempi. Työmatkatappioita tänä vuonna vasta yksi ja tapahtui jo toukokuussa, mutta kaivertaa edelleen enkä tiedä pääseekö siitä yli koskaan.
Kirjanmerkit