Monenko aikaan olisit lähdössä ? Jos vaikka seuraksi lähtisin ? Autolla Hyvinge- Ylästö ja siitä sitten kimpassa ?
Menen myymään 6 rengasta Vallilaan n. 12.00. Siitä autoilen H-niemeen.
Minä puusilmä katsoin juniorin turnauohjelman väärin , sunnuntaina myös matseja, joten no Hertsika![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Mekatsu eilenrühdistäytyi ja aamuisella testihaukkupaksuttelulla havaitsin että Puksun 1 x 9 setappi (30T NW ja 11-34) tuntuu ihan laulavalta nuilla helpoilla lähipoluilla
kmw:lle tsempitystä kisailuiluun![]()
^ Kiits. Tarkoitus on vetää omaa täysii ihan täpöillä + pysytellä poissa niiden hurjapäiden ja oikeiden kisalijoiden tieltä ettei tule yliajetuksi.
Tsemppiä Hertsikaan !
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Larstaina mitään ajoa missään? Jos ei muuta niin itse voisin mennä aamupäivästä pyörimään jonnekinpäin k-puistoa tai vaikka toispuol jokkee Ülastoon esim.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Ajetaan kun ehditään, aika hukassa, ehkä lauantain ajoaika löytyy perjantai-iltaan mennessä.
Löytyiskö ylimääräistä 50-60 (doh!) millistä mustaa ohjainkannatinta? Fosassa oli muuten kelpo Hope mutta 25 astetta oli vähän liikaa.
Dänks mutta pitää olla musta. Värit jätetään edelleen Shimulle.
Edit. Halvatun korkealta tuntuu tuo Pyy... Ajettu viimeksi marraskuussa.
marco1 muokkasi tätä : 10.09.2014 at 21.52
Mää mulkkasen huomenna, mitä 10 potenssiin kuus-laatikosta löytyy.
^Eikö sulla ollut siellä yksi 50mm musta Toivo? jos oikein muistan, siis sen punaisen 25 asteisen toivon lisäksi...![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Hmm... ei tarvii kattoakaan, kun toi yksi tietää mun tavarat paremmi ku ite. Et varmaan mulla sellanen sitten on.![]()
On mulla mustiakin, penkaisen lootaa illemmalla.Alkujaan tämän lähetti marco1
![]()
Laitoin tuonne toisaalle tällaisen eilen http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...töön-(Vantaa) ja ystävälliset pahat sedät ohjasivat tähän ketjuun.
Minä nyt sitten tuuppaudun tänne. Mites on? Olisiko ajelijoita pe illalle? Aattelin mennä klo 18 aikoihin Ylästön suunnalle polkemaan.
Tää ei pääse, ja on lauantaina Lopella ajamassa
Perstai ehtoona on ohjelmassa preussilaisen sotilaskurin iskostamista palveluskoiran korvain väliin. Larjantaina sama plääni ku veli Mutiksella ja nyt se *piip* makkuritikku mukaan.... ja sinepit ja kaliat ja espressopannu ja... Järjestäytyileminen kuulostaa nahkaliivihommalta :-D
Niitä prospekteja eiku kannatusjäseniä eiku kannattimia?
Ajprhn.
Pen K
Möyk: Hömpsönin Eliitti äks4 50mm ja Iiistonin vais 65mm löytyy räikeänmustina. Ja Hömpsönin x4 80mm piiiiitkänä mustassa värissä sekin OS tankoon. Viulettia hopeaa olis 35 ja 50mm mut se on vissiin liika hillittyä...
Shimaani muokkasi tätä : 11.09.2014 at 19.47 Syy: mistä näitä oikeen riittää....
Fantastik, olisi diiln paikka ja ehtiikö hakea ennen larjantaita?
Diilihän on aina paikallaan ja huomenna ehtii hyvin. Eka siili oli jo odottamassa koiranulkoiluttamiselta palaavaa tarjoiluhenkilökuntaa![]()
Jos jotain kiinnostaa lähteä lauantaina ajamaan Kivikko-hallainvuori settiä niin mukaan vaan.min 2h ja voimien mukaan pidempään.Meitä nyt lähössä 2-3 venkulaa. PMT lähdössä oppaaksi kun paikat tuntee.
Lähtö Ylläshallin parkkikselta la klo 10.00
^Mukaan vaan,ajetaan nätisti![]()
Kiitos sedät ajoseurasta. Erityis kiitokset PMT:lle joka toimi oppaana.Loistavat mestat tuolla Kivikko-hallainvuori akselilla. Mulle tuli ajoa n.2h30min ja se oli just passeli kun flunssanpoikanen päällä. Osa porukasta lähti vielä jatkamaan ajoa.Tätä uudestaan!![]()
Joo hauskaa oli ja mahtavia pätkiä. Kiitos PMT:lle opastuksesta ja muillekin ajoseurasta!
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit