En löytänyt Tonia tuloksista, miten meni?
En löytänyt Tonia tuloksista, miten meni?
Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise
"Pyöräily ei ole koko elämä, se on paljon enemmän."
www.tonilund.fi
"Pyöräily ei ole koko elämä, se on paljon enemmän."
www.tonilund.fi
Yritin ketjua pädillä selata, mutta en suoraa vastausta löytänyt.
pyöränä muovinen beargrease 1x10 vaihteistolla ja RD kiekoilla, nyt kun cyclon renkaat tuntuu onnettomilta vikuroitsijoilta ajattelin ,että saisko ns, paikalleen heittäen toiset 29+ kiekot (rabbit holet) ja knardit alle ns quick and easy menetelmällä vai joutuuko kuinkakin paljon säätämään. Olis työmatkavehkeeksi joutuisampi kuin leveillä 26" gumiksilla kesäkäyttöä ajatellen.
kait se pitää turun kettukauppaan taas sähköpostilla lähestyä. Tuskin tuo emäntä huomaa jos uudet kiekot ilmestyy..
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Juttelin eilen Tarmon kanssa yläfemmassa kyselläkseni Chroniclen saatavuudesta ja hinnasta. Renkaita pitäisi tulla tämän kuun lopussa / ensi kuun alussa. Hinta-arvio oli ~65e 60tpi versiolle ja 90e - 100e 120tpi EXO -versiolle. Täytynee laittaa harkintaan jos 29+ Dirt Wizardia ei ala kuulumaan pian kauppoihin.
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
No niin, Niner teki 29+ -version ROSista. Hieno.
![]()
On. Ajaisin.
Memento mori
^^Onko takarenkaassa heliumia kun se levitoi?
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
moi!
Surlyn krampusta tekis mieli, mutta noita "muita malleja" tulee kun sieniä sateella...pitäisköhän ootella ja kattoa mitä muuta tulee? :/
//J
Odottelemisessä on se vaara että aina voi tulla jotain uutta jota voi taas odotella. Odottamisen jälkeen. Mieluummin sitä ajaa kuin odottelee.
Onko kukaan mitannut Surly Krampus etuhaarukan sisämittaa, tai voisko mitata notta kuinka leveän renkaan siihen saa? 50mm vanteella normi Larry 26"x3,8" taitaa olla 90mm pintaan. Tarttis tollasen n. 480mm a-c haarukaan 100mm navalle jossa mahtus tollanen kapealäski pyörimään. Vanhat 100mm navalle olevat puksun keulatkin ovat kiven alla ja a-c taitaa olla 447. Onko kustom keula ainoa vaihtoehto?
Sent from my iPhone using Tapatalk
95mm sain mitaksi, +- 2mm.. Aika ahdasta taitas tulla..
Samoin täällä.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Ok kiitoksia mittauksista, taitaa tosiaan olla hiukan liian ahdas.
Tuli kierrettyä post-apokalyptisen metsän kautta kotiin:
![]()
Kyllä tuo mulle kelpais..😊
Tällasella yhdistelmällä mökille.
![]()
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Pöh.
Näköjään liukastellaan Knardeilla vielä piiiitkäään... Toivottavasti tulee rapeat talvikelit tänä vuonna.
http://surlybikes.com/blog/post/dirt...e_aint_perfect
Itellä tarkotus hakkii Maxxiksen chroniklet heti ku tulee yläfemmaan.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
En usko ku on jo fattires listassa.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
UK:n kaupoissa arvio Chroniclen saamisesta on joulukuu, samaa muistin lukeneeni jostain mtbr:n foorumeilta ameriikan saatavuudesta. Muistaakseni Tarmolle oli tulossa uusi erä Maxxiksen kumeja loppuvuodesta, toivottavasti siinä erässä on myös chroniclea.
Itseä kiinnostaisi Bontragerin chubacabra enemmän. Toivottavasti sitä saisi jostain päin eurooppaa pian.
Huomasin nettiä selatessa et jenkeistä sais vee rubber renkaita, mut postimaksu on puolet yhden renkaan hinnasta ja siihe tullit ja alvit päälle, tulee kalliiksi. Odotellaan.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Jokos nää oli täällä, Bontragerin ChupaCabra... ei ne ainakaan Knardia paskemmat voi olla
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Olihan noista jotain kommenttia pari postausta ylempänä. En mä usko että tuo knardia paskempi voi olla. Näemmä muutenkin suurin osa uusista julkaistuista 29+ kumeista näyttävät olevan nappulakooltaan pieniä. Paitsi taruolento Dirt Wizard jota saa ehkä joskus ensi keväänä (kesällä, syksyllä, mistä tietää). Harmittaa, hieman rouheampaa kumia kun kaipaisi kun kunnon kurakelit ovat päällä.
Alkanut taas uudelleen Krampus kuumotella niin osui silmään mbtr:ää selatessa että ainakin Briteistä saa jo Chroniclen perusversiota. Tuolta ainakin, varmasti myös muualta http://www.charliethebikemonger.com/...yre-5397-p.asp Varmaan siis myös kohta/jo Foxcompista/Shocktherapystakin.
(Ja jos joku on jo M tai L kokoiseen Krampukseensa kyllästynyt niin saattaisi kiinnostaa)
Kiinnostaisi kokeilla mitä näistä leveämmistä renkaista saisi irti, mutta en haluaisi investoida uusiin vanteisiin. Eli kuinkas leveitä kumeja pystyy turvallisesti käyttämään tavallisessa 29-Crossridessa? Mavic itse sanoo 2,3" ja kehän ETRTO leveys on 19C.
Jos vaikka nyt saisi hommattua CarbonCyclesiltä jäykän keulan ja siihen muhkeamman eturenkaan...
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Leveemästä kumista saa enempi irti kun on vannekkin leveempi.... jos keulan hommaan niin kyllä kiekkokin....
Kirjanmerkit