FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 39 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 89 139 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    Tuo White tosiaan kuumottaa nyt kovin... jos tuossa tonnin haarukassa heilutaan, niin onko olemassakaan mitään muuta realistista vaihtoehtoa?
    Halusin terästä ja maastoretkipyörää. Tuossa sain haluamani. Tarakan kiinnikkeet löytyy vaikkei niitä spekseissä olekaan http://www.wiggle.co.uk/charge-cooker-maxi-2014/

noniinno Guest
    Trek Farley 6 fun cornerista1349€. Saatavilla tammikuussa :*(

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Trek Farley 6 fun cornerista1349€. Saatavilla tammikuussa :*(
    Lähettävätkö Suomeen? Jostain olen lukenut että Trek ei sallisi pyörien postimyyntiä maasta toiseen, monessa verkkokaupassa tästä on ollut mainintakin Trekin kohdalla.

Nonnii... sinne meni whitet, taisi jo loppua xxlstä.
    Hidas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Lähettävätkö Suomeen? Jostain olen lukenut että Trek ei sallisi pyörien postimyyntiä maasta toiseen, monessa verkkokaupassa tästä on ollut mainintakin Trekin kohdalla.
    Mulla on sellainen mielikuva että kolmannen kvartaalin jälkeen saa myydä, ainakin mä olen ostanut aikoinaan emännälle syyskuussa Fun Cornerista Trekin täpärin, nykyhetkestä en osaa sanoa.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    ainakin eilen tarjosivat preorderia.

Piru vie; aluksi oli hauskaa olla ykkössarjaisen Valkoisen Läskin omistaja, mutta nyt tuosta taitaa olla kovaa vauhtia tulossa läskigenren nissanpissan/corolla. Taitaa joutaa pian myyntiin,,,

Tapatalkista iLuuri vitosella
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Piru vie; aluksi oli hauskaa olla ykkössarjaisen Valkoisen Läskin omistaja, mutta nyt tuosta taitaa olla kovaa vauhtia tulossa läskigenren nissanpissan/corolla. Taitaa joutaa pian myyntiin,,,

Älä ny.. Saa siihen Nissancorollaan laitettua tummennetut takalasit, wunderbaumin ja lintulaudan takaluukun päälle Ei muuta kun tuunaamaan siitä omasta Valkoisesta vähän persoonallisempaa
    Gravity, what a heartless bitch.

Kovasti mennyt fiilistelyt ostonapin sähköiseen hipelöintiin.
    Lumimyrskyä odotettavissa marraskuun alkupuolella?
    Love the Ride!

Mulle nissancorolla kelpaa kun tykkään vaan polkea itsekseni, enkä liiku piireissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti

Yllätyitkö kovasti?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Eivät ole osanneet varautua XXL myymälöissä läskin kysyntään, minä kun kävin katsomassa Tammistossa kuituläskiä niin myyjä sanoi että ei näitä varastoon montaa tule kun on niin marginaali vehje.. sanoin kyllä että saattavat yllättyä!

IncBuff Guest
    Sinne meni 2Fat Prot. Ei näy enää nettikaupassa.

Tuossa viime viikolla duunikaveri osti yhden, tai pääsi siis sijalle 16. jonotuslistalla, mutta kai nuo saapuu jossain välissä.

Itsellä jäi tämän päivän fiilistelyt väliin sairastellessa. Oisko muuten mitään neuvoja keulimiselle? tasapainon haku on hieman... hakusessa.

https://picasaweb.google.com/1032472...COO4zaHFmILHAQ

Kuopion poluilla läskipyörä pysy kyllä hyvin täysjuustojen matkassa yhden alamäenki ajoin minkä muut talutti.
    turhaa on katsoa ja haaveilla,
    Kun voi kokea ja kaatuilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    Tuossa viime viikolla duunikaveri osti yhden, tai pääsi siis sijalle 16. jonotuslistalla, mutta kai nuo saapuu jossain välissä.

Itsellä jäi tämän päivän fiilistelyt väliin sairastellessa. Oisko muuten mitään neuvoja keulimiselle? tasapainon haku on hieman... hakusessa.
    Haluatko siis keulia vai välttää keulimista?

There can be only one.

Vai keuliiko kuskilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mulla on sellainen mielikuva että kolmannen kvartaalin jälkeen saa myydä, ainakin mä olen ostanut aikoinaan emännälle syyskuussa Fun Cornerista Trekin täpärin, nykyhetkestä en osaa sanoa.
    Mä olen ostanut toisella kvarttaalilla postimyynti-Trekin.

Keskiviikkona pistin tilauksen ja näyttäisi siltä, että huomenna on täällä.

Haluan siis keulia, juu nou, vähän niinku temppuilla, harjoitella tasapainoa.

Symbioosi tarkoittaa sitä, kun ajamme koirankusettajien tekemällä polulla.

Mutta onko nuo nelijalkaiset omistajiensa parhaat kaverit vihaisempia läskeille pyörille? Mulla on vahva tunne ettei ne juuri reagoineet täpäriin, mutta nyt
    ne usein karjahtelee kohdattaessa. Itte luulis että kaikki beatleä pienemmät paremminkin laittaisi hännän koipien väliin ja olis hilijaa, leikkisi selällään kuolluttakin.
    Eihän tuo yhtään häiritse eikä pelota, mutta kunhan havaintona.

Symbioosissa molemmat hyötyy toisistaan. Mun rekku on ihan pähkinöinä paksupyörästä mutta se johtuu siitä että sen kanssa saa juosta.
    Shimaani muokkasi tätä : 08.09.2014 at 21.49 Syy: Ihan mahdotonta yrittää kaivaa paksuliinia esiin, rekku on aina lähdössä mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    * pohdintaa*
    Itte luulis että kaikki beatlea pienemmät paremminkin laittaisi hännän koipien väliin ja olis hilijaa, leikkisi selällään kuolluttakin.
    *lisää*
    Pahoittelen, mutta pakko yhtyä välimerkin kanssa.

BEATLE

BEAGLE

Memento mori

Äh, kun olin pieni ja pölijä, meillä oli tuommonen beagle. Kauhian perso, melkoinen puupää, eikä ottanut kovin vakavissaan ainoaa tehtäväänsä ajaa jänistä.
    Mutta oli kai se paras koira, vaikka joskus puri ja söi koko sakin ruuat... ei, kyllä se koira oli sittenkin ääliö.

Sopwith Camel ja beagle:

Aijuu, oma Muunlanderi on "Ressu" kun Apollo 10 kuulaskeutuja oli Snoopy.

Haluan siis keulia, juu nou, vähän niinku temppuilla, harjoitella tasapainoa.
    Oisko tuosta jotain apua

Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Alkais olla taas tunnelmat kohillaan.

There can be only one.

Jos viikonlopulla jo pääsis itekin fiilistelemään

Sent from my iPhone using Tapatalk

^^ äijäpöörä. Niin leveet kumit että pysyy pystyssä itellään.

1kpl karvanoppa witeä saapui tänään Kuopioon. Hyvin tehty pyörä, helppo keventää satula ja putki vain 700g! Putkiosat jarrulevyt tupit sun muuta pikkuosaa vaihtoon, niin eikölie keventynyt kilon. Kispan ulkonäkö muistutti tiepalveluautoa joten keltanen vaijeri vaihtoon ja keltasten tekstien päälle Gorilla teippiä. Myöhemmin sitten rautakaupan mattamustaa. Jarrut parempiin, niin eiköhäs ala oleman katu uskottava. Kauhea vehjes ajaa asvaltilla, vaan kun eksyin pimeään metsään, niin ymmärsinn mistä on kyse. Entinen elämä on taakse jäänyttä, liene?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •