FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 77 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 67 75 76 77 78 79 87 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.281 - 2.310 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Ok. Onko noissa mitään nenätyynyn säätöä? Eikös Lidlissä oke palautusoikeus? Eihän siellä noita paketteja voi kai aukoa ja sovittaa, eikä siellä näytekappaleitakaan ole? Tietysti eipä tuo nyt ole kuin 6 €, mutta...
    Oli siinä joku pieni lirpake, mutta se oli hyvä nenälle.

Voi aukoa kaupassa ja saa kuittia vastaan palauttaa. Olen testannut paitaa kotona ja palauttanut ja avannut kaupassakin paketteja, no problem.

En tiedä saako bibsejä palautettua kyllä.

Lähetetty minun C6833 laitteesta Tapatalkilla
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kävin ostamassa lasit. Aika hyvät ovat. Luulen pärjääväni näillä. Istuvat riittävän hyvin ja sain nyt lopultakin lasit, joilla voi ajaa hämärässäkin ilman kiloa ötököitä silmissä.

Torstaina 4.9 fillarivaatetta ja tarviketta myynnissä.

http://www.lidl.fi/cps/rde/SID-3F97A...set.htm?id=215
    Kun heti startissa vetää lipat niin loppumatka on pelkkää nautintoa.

Pitää käydä heti torstaina hakemassa testiin paita jos näyttää kaupassa siltä, että menisi päälle, samoin housut. Käy kotona testaamassa ja palauttaa jos on liian nafti.

Mikäs on raadin kokemus Lidl-rättien mitoituksesta? Itse olen 181 cm ja vissiin jotain 90-100 kg (sekä lihasta että punaviinikumpu). Mulla hipsterien housut ottaa ensiksi kiinni pohkeesta ja reidestä ja paidat yms. hartioista. Olisiko XL oikea? Vai saako kaikki rätit palauttaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mars Katso viesti
    Mikäs on raadin kokemus Lidl-rättien mitoituksesta? Itse olen 181 cm ja vissiin jotain 90-100 kg (sekä lihasta että punaviinikumpu). Mulla hipsterien housut ottaa ensiksi kiinni pohkeesta ja reidestä ja paidat yms. hartioista. Olisiko XL oikea? Vai saako kaikki rätit palauttaa?
    Yleensä Liiterin mitoitus on reilu eli lienee joko "regular" tai "loose fit". Toisin sanoen mitään "slim fit" tuotteita, poislukien nuo kompressioalusasut ym. sieltä ei taida löytyä. Kokomerkinnät on ainakin oman kokemuksen mukaan lähinnä suuntaa antavia sillä joskus itselle 191/90 sopiva on XXL joskus L, paljon tietysti riippuu noista raajojen pituudesta ym. mikä on sitten loppujen lopuksi sopiva vai onko mikään.

Jos on sattunut vaate väärää kokoa tai joku mennyt heti rikki (valmistusvirheeksi luokiteltava) niin olen palauttanut ja mukisematta ovat lyöneet rahat kouraan.

Oletteko bibsejä palautelleet tai vastaavia "paljaalle iholle" tulevia alusasuja? Vai ymmärtääkö edes Lidlin myyjätyttöset, että bibsien alla ei ole tarkoitus pitää mitään?

Ei niitä varmaan kauheasti kiinnosta ..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Oletteko bibsejä palautelleet tai vastaavia "paljaalle iholle" tulevia alusasuja? Vai ymmärtääkö edes Lidlin myyjätyttöset, että bibsien alla ei ole tarkoitus pitää mitään?
    Olen palauttanut, ei ongelmaa. Mitoitus on vaan niin syvältä että on ihan turha yrittää enää mitään pitkälahkeisia/hihaisia käydä hakemassa. Kaikki olen joutunut tähän mennessä palauttamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vaskisielu Katso viesti
    Olen palauttanut, ei ongelmaa. Mitoitus on vaan niin syvältä että on ihan turha yrittää enää mitään pitkälahkeisia/hihaisia käydä hakemassa. Kaikki olen joutunut tähän mennessä palauttamaan.
    Mihin suuntaan syvältä?

Minulle taas esim vuoden takaiset pitkä paita ja housut ovat hyvin lähelle oikeaa mittaa, joten paras varmaan mennä ja käydä kokeilee. Tosi ohut tpaita alle ja sitten paidan sovitukseen vaikka kaupassa?

Pitääkin käydä ostaa samalla toinen pitkä paita lisää, kun toinen on pesussa

Tämmöiselle 179cm/75kg reidettömälle kaverille M-koko on ihan sopiva ainakin noissa lyhyemmissä vaatteissa. Tänään kävin hakemassa takin, paidan ja bibsit. Takkia kerkesin testaamaan, ja se oli oikein sopiva ja varsin toimivan tuntoinen. 6km koematkalla tuntui hengittävältä ja hyvin tuulta pitävältä.
    Sent from my menneen talven Lumia 520 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mars Katso viesti
    Samoissa mitoissa ollaan, paitsi mulla ei oo punaviinikumpua kun en alkoholia käytä, mutta painonnostajan reidet, pohkeet, rintakehä ja hartiat on ja mulle on koko L ollut aina sopiva sekä housuissa että paidoissa. Myös noi alusasut kokoa L ovat juuri sopivat.

Tuli tänään bibit noudettua. Yllättävän reilulla mitoituksella näkyvät olevan tällä kertaa.
    Kesäisen L-koon paidat ovat hyvin naftit mutta nuo bibit L-kokoisena varsin tilavat. Ihan asiallisen oloiset ouvat edukkaaseen hintaan nähden.

Myös jalkapumppu piti ottaa kokoelmiin.

Tuli kanssa haettu bibtight byysat L-kokoa tälläselle 179cm liki 100kg menee päälle ihan hyvin mutta hieman joustavampaa matskua saisi lahkeet olla.
    Myös pehmusteessa on toivomisenvaraa tuntumassa ja ajossa sen sitte lopullisesti huomaa onko näistä käyttöhousuiksi vai ei.
    Iso tappio ei tule vaikka jäisi käyttökerta siihen yhteen ajoon.

Eikös housuista ole XL-kokoa myöskin? Ostitteko ilman henkeseleitä vai kanssa?

#fillarifoorumi @ IRCNet

Itse hain 186/95 kokoisena L koon mustan takin ja paidan. Tuntuivat olevan ok kokoisia.

On siellä myös xl-kokoa.
    Henkseleillä olevat otin, onpahan vatsanseutukin paremmin suojassa syysviileillä.

Itse voin näin 188cm/75kg-kokoisena todeta, että bibsien mitoitus oli tällä kertaa todella epäonnistunut. Kävin hakemassa L-koon testiin, mutta lahkeet olivat itselleni vähintään 10cm liian lyhyet. Sen lisäksi yläosa oli turhan väljä, puhumattakaan henkseleistä, jotka olivat niin pitkät, että edes näin pitkä käyttäjä ei tee niillä mitään?!

Mietin nyt tässä kovasti, että veisinkö nuo takaisin, vaiko en... Tuolla hinnalla ei todellakaan taida saada mitään vastaavaa, ja kai nuo nyt ovat jotenkuten käyttökelpoiset pitkävartisten sukkien kanssa, mutta toisaalta, periaatteessa en kyllä haluaisi vaivoikseni väärän kokoisia vaatteita.

Olisivatkohan nuo ei-henkseleillä varustetut housut kapeampia/pidempilahkeisia?
    ___ muokkasi tätä : 04.09.2014 at 14.39

Voin taas (toista kertaa nyt) todeta näin 190cm/113kg kokoisena, että ei tartte ostaa Lidlistä enää paitaa tai housua edes testiin.

XL-koon otin paidasta lyhyellä vetskarilla ja ilman henkseleitä olevista bibseistä. Bibsit aivan liian lyhyet ja kireät kuin mitkä, ei saanut jalkaan asti edes. Paita meni päälle, mutta ostan sitten lyhythihaisen testiin kun olen 10 kiloa kevyempi. Tuossa oli hihatkin jo nyt lyhyet, lyhythihaisissahan kesällä se ei haittaa.

Hintaansa nähden olisi varmasti loistavat, joten ajelut jatkuu collegehousuilla vaan kun parempilaatuiset ajohousut on koiltaan harvassa ja aivan helvetin kalliita.

^ paskalokki: Jos ulkomailta tilailet niin wigglellä löytyy dhb merkillä mielestäni ihan laadukasta/edullista vaatetta ja varmasti kokojakin
    Grugi muokkasi tätä : 04.09.2014 at 15.33

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grugi Katso viesti
    ^ paskalokki: Jos ulkomailta tilailet niin wigglellä löytyy dhb merkillä mielestäni ihan laadukasta/edullista vaatetta ja varmasti kokojakin
    Kiitos vinkistä, mutta tuo palautus aina mietityttää verkkokauppojen kanssa ulkomaille jos ei olekaan sopiva.

#fillarifoorumi @ IRCNet

^ Wigglellä saa mukavasti palvelua ja vaikka livechatissä voi kysellä sopivaa kokoa omallle kropalle, myös tuotearvosteluista löytyy hyvin kokojen sopivuuksista. Ite en ole joutunut vielä palauttamaan mitään eli koot on osuneet mukavasti kohdilleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Voin taas (toista kertaa nyt) todeta näin 190cm/113kg kokoisena, että ei tartte ostaa Lidlistä enää paitaa tai housua edes testiin.
    Hyvä esimerkkinä miten monen mallisia meitä on:

Ajattelin juuri kirjoittaa että XL-koon bibsit ja takki istuivat meikäläiselle kuin nenä päähän.

Olen pari senttiä pidempi ja samaa luokkaa massaltani.
    aaltju muokkasi tätä : 04.09.2014 at 21.44

Ostin tänään softshell-takin. Täytyy testailla kun kelit taas viilenee. Mitoitukset on kyllä käsittämättömät. Haluaisin nähdä sen kaverin, kenen mukaan takki on suunniteltu. Takki kiristää yläkerrasta ja mahan kohdalla on hillitön pussi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krabba Katso viesti
    Haluaisin nähdä sen kaverin, kenen mukaan takki on suunniteltu.
    Sinänsä hassua että kahvipöytäkeskusteluissa Lidlin vaatteita pidetään, ainakin minun keski-ikäisessä, keskiluokkaisessa ja keskivartalolihavassa ystäväpiirissäni, varsin sopivina. Näissä nettikeskusteluissa niitä taas usein moititaan liian löysiksi juuri siltä kohdalta mikä muualla koetaan mukavaksi. Tässä lienee kyse siitä tunnetusta faktasta että keskiverto anonyymi nettikirjoittelija on kaukana keskimääräisestä sekä ulkoiselta olemukseltaan että kyvyiltään... miehet ovat poikkeuksetta vaaleita triatlonistejä, joilla on 22 cm varastus, naiset taas dd-kuppisia Fitness-blondeja

Vakavasti: Osa Lidlin vaatteista on täysin apina-mitoitettuja (mutta niin on osa kaikista muistakin vaatteista), mutta mikä tärkeintä suurin osa kaikista pyöräilyvaatteista on mitoitettu pystyyn jäätyneille pulkannaruille, joten kaikki poikkeamat tästä tuntuvat oudolta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aaltju Katso viesti
    Sinänsä hassua että kahvipöytäkeskusteluissa Lidlin vaatteita pidetään, ainakin minun keski-ikäisessä, keskiluokkaisessa ja keskivartalolihavassa ystäväpiirissäni, varsin sopivina.
    Halpa hinta saa ihmiset ostamaan niitä jolloin alkaa myös lisääntyä tietoisuus siitä, että on erikseen pyöräilyyn suunniteltuja vaatteita. Tämä puolestaan vähentää harrastajien pukeutumisen outoutta keskivertokansalaisen silmissä, joten tiukoissa trikoissa ajaminen ei olekaan enää hämmästelyn aihe. Kiitos Lidlin tuulipukupyöräilijät ovat kohta katoavaa kansanperinnettä.

Tämänkertaisista tuotteista ainakin huputtoman takin leikkaus oli ihan kelvollinen. Ostin yhden niin on joku loimi kaupassa käyntiä varten, kun ei viitsi oikeita ajokamoja laittaa. Pitkän alusvaatteet olivat taas kerran laadukkaan oloisia joten ostin kahdet (paita+housut). Sukkia kolme paria tarttui myös mukaan.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krabba Katso viesti
    Haluaisin nähdä sen kaverin, kenen mukaan takki on suunniteltu.i.
    Laitapas googleen "Obelix".

182/65.
    Paita ja bibsit, koko M.
    Keskimäärin sopivat, hihat ja lahkeet liian lyhyet, keskivartalon kohdalle mahtuu pari reilua sohvatyynyä.

Markku Lehikoinen

Ne pitkät alusvaatteet ovat ihan parhautta. Sukat myös.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Lehikoinen Katso viesti
    Laitapas googleen "Obelix".

182/65.
    Paita ja bibsit, koko M.
    Keskimäärin sopivat, hihat ja lahkeet liian lyhyet, keskivartalon kohdalle mahtuu pari reilua sohvatyynyä.

Markku Lehikoinen
    Haluaisin nähdä kuvan miehestä näillä mitoilla bokserit jalassa. Ei henk. koht., mutta tuosta enempää ei riisitikuksia taida päästä. Kaveri on 165/65 ja luikku kuin mikä vaikka olemus on lihaksikas ja niitä on.

#fillarifoorumi @ IRCNet

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •