Mulle jäi näistä ihan snadisti epäselväksi kelpaako siis taskulamppu, jossa on irrallinen, erikseen ladattava akku? Vai pitääkö lamppu saada suoraan tökättyä laturiin? Jos ensimmäinen kelpaa ja haluaa 4h paloajan, niin silloinhan tommonen kiinan taskulamppu toimii mainiosti, avainsana kun haet mallia on 2-mode (tai 1-mode), jollon niissä ei ole mitään turhaa rikkoutuvaa ajuria ja ledin pitää olla XR-E, XP-G tai vastaa yksiytiminen, koska tehokkaampi MC-E vie akun liian nopeasti. Ledit on voinu vähän päivittyä, en oo jaksanu pariin vuoteen seurata. Tommonen 2-mode lamppu on aika simppeli, ledi on kytketty suoraan 18650 kennoon, pienempi teho vastuksella. Lamppu ei ole reguloitu, eli himmenee ennenkuin sammuu. Toi on toisaalta ihan kiva ominaisuus, koska reguloidut kinkit sammuu laakista, mikä voi aiheuttaa vähän tilanteita. Akuksi esim Panasonic tms laadukas, fasttechista sai viimevuonna, en tiiä mistä nyt. Tommosta mä oon työmatkatykissä käyttäny, mul on niin lyhyt työmatka että MC-E fikkari yhellä 18650 kennolla kestää viikon, tarvin alle 20 minsaa päivässä. Ihan suht luotettava on ollut, taisin ostaa 2008, klassikkomalli MTE-P7, oli kovasti suositeltu malli tässä topicissa

Tuoreempi, pari vuotta sitten hankittu MC-E ledillä varustettu vastaavankokonen fikkari on kyllä kirkkaampi.
Toi Fenix BC30 on aika hyvän näkönen, oisin halunnu aikalailla tollasen kotelon diy-projektiin noin 5 vuotta sitten, vois kyllä kelvata vieläki jos toi diy hajoaa. Kypäräkiinnitys ja radio-remote tankoon vielä.
Kirjanmerkit