Alkaa pahasti näyttää siltä, että lavvantaina jo viilistellään.
Alkaa pahasti näyttää siltä, että lavvantaina jo viilistellään.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Aivan uskomattoman mahtava laite. Sopii täydellisesti... parkkiin tuohon parvekkeelle..
Onkos kukaan muu käynyt Fatijärvellä kuin minä? Fatijärvi on Porin Yyterin lähellä. (Nimi kai juontaa vadista/fati kun on pieni ja pyöreä muodoltaan)
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Niih,.
Niksun pätkä
Se on Pakkala, ei K-koski joka taas on Ü-tien eteläpuolella. Tarkkana niitten koordinattien kanssaAlkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani
![]()
Koeajopankista jo kysäisin mutta kokeillaan täältä vielä. Löytyiskö Arabianrannasta tai lähistöltä läskiä jolla voisi käydä heittämässä 30-60min testin? Olen 181 ja 84, flätit ois pakolliset, itsellä ei ole kalustossa lukkoja.
^Jos jaksat junailla tai bussailla niin voin järjestää L-kokoisen Muklukin Espoon keskuksen juna-asemalle tai esim. Bembölen bussipysäkeille.
Eilen oli sitä Wiilistä. Ojanreunaheinikkoa ajellessa etanat vain lenteli. Sai toistakymmentä irroitella pyörästä ja toisen mokoman itsestään.
Mää piiitkästä aikaa puksuttelin lähimettässä ja voi pojat ja tytöt mitkä viilikset. On se vaan niin hubahubaa.
Hirvikärpästen lisääntymiskausi on meidän kulmilla sujunut tänä vuonna hyvin.
Nyt näyttäis et oma eka fätti (white 2fat pro) oli lähtenyt kohti pohjanmaataToivotaan että huomenis töissä saa vastata kuriirin puheluun et "mihin purotan"? Pääsis viikonloppuna kunnolla testaamaan. Kyseinen härvelihän on herättänyt paljon "tunteita" täällä foorumeilla
vähän nii ku lidlin kaupat ruokatuntisin töis
No, saa nähä ottaako uusi merkki paikkansa fättien perheeseen. Toisaalta kilpailu on aina tervetullutta ja kuluttajahan siinä aina voittaa kun merkkejä ja valinnanvaraa tulee lisää.
Läskillä voi kokea onnistumisen iloa vaikkei oikeasti osaakaan, itse ajoin (tai siis Muklukki ajoi, minä fiilistelin kyydissä) skeittirailin:
- Tomi
On-One poijaat ihmettelee, ku ei mee fattyjä Suomeen enään. Siihen tahtiin tuntuu White tekevän kauppansa.
Eikä ehkä syyttä.
Repäskääs joku White 2 kuski jossain vaiheessa vapaaratas auki kuvien kera, niin nähdään minkälaista laatua löytyy.
Muutenhan kiekot pitäs olla ihan asialliset.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Hetken hengähdystauko juureksien ja mukuloiden ahmimisen lomassa. Kylläpä kulki uudet Ground Controlit mukavan nojatuolimaisen pehmeästi ja tarkasti vaikka minkälaisesta kivikkojuurakkohel...paratiisista. Ihan melkein ääneen hymyilytti välillä, kun kuski olisi tahtonut jäädä kuvaräpsyjä ottamaan, niin ratsu sen kun kulki vain malttamatta pysähtyä.
Se onkin näköjään laitettava ajovalon akut latinkiin, kun Iso-Arska noin matalalla möllöttää jo alkuillasta.
Ainiijuu, tässä vaiheessa en vielä varauksetta ylistä Ground Controleja, vaikka tänään muhkuramaastossa meinasikin olla hupikivaa.
Makeaa mahan täydeltä. Eka tuhti lenkki tehty fätillä. Ja kyllä, koin zen.
On kyllä ihme ettei On-Onelta ole tullut uutta mallia Fattystä, tuohan on käsittääkseni pysynyt lähes samana jo esittelystä saakka? Onhan niillä kuiturunkojakin vaikka miten muissa malleissa!
Mikähän mahtaa vakiokuntoisen Fattyn paino olla? mulla painaa muutaman gramman alle 14kg, suurin yksittäinen kevennys on varmasti tuo kuitukeppi keulalla.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
^^Tuo varmasti on suurin syy.
Pidin myös Fatystä itse kovasti oli kiva peli ajella. L geokin oli tälläselle välikoon miehelle passeli.
Muklukkiin siirryin takuu keissin takia, kun ei ilman läskiä osaa elää. L koon Mukluk on ohjaamoltaan, kuin nenä päähän, mutta tuntuu pitkästä rungosta/akselivälistä johtuen tiukoilla polkupätkillä vähän kankealta. Välillä hiipinyt ajatus mieleen, et jos tinkis vähän ohjaamon mitasta ja vaihtas M kokoon sais 2 senttiä lyhkäsemmän akselivälin.
PS jos joku haluas vaihtaa minun L kokoisen Golden Muklukin rungon M kokoiseen voisin innostua.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit