GiantElectrobikeGarmin
Sivu 15 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 65 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Vieläkös tarjous on voimassa vai jokos oot ajanut jäljet? Ensi viikoksi on luvattu melkoisen hyvää syyskeliä. Tosin huominen menee tasiksella, tiistai töissä ja keskiviikko MTBCF:n fillarinappulakoulussa. Mutta muuten illat on ihan tyhjiä

mutanaama Guest
    On joo, parin viikon päästä on tosin CCG ajoleiri, jos menee päällekäin niin sitten jää jälki ajamatta

Mä jo melkeen sain poistumisluvan torstai-illalle. Paha päivä, mut minkäs teet. Kun ei kisaaminen kauheesti kiinnosta, ni aattelin käyttää ajan Palomäessä pörräämällä. Eihän siellä oikeen oo polkua, mutta jos taas tunnin pari jaksaa veivaaveivaa, niin kai sitä sinne joskus syntyy? Lähtö vois olla joskus klo 16:30-17:30 Torniksen parkkikselta. Siinä voi samalla hetken pällistellä DH vs. Enska-skabaajien harjoituksia. Mukaan hitaaseen menoon saa tulla ja lähtöaikaa voidaan säätää toivomusten mukaan.

mutanaama Guest
    Tuota vois tosiaan kokeilla. Olkapää vähän kiukuttelee mätkähdyksen takia, mutta tuskin se siitä huonommaksi menee.

mutanaama Guest
    Jaa, vasta sain auton huollosta ja ruokapuolikin jääny väliin, ja tietysti vielä yöksi töihi. Kyl mä nyt passaan

Asfalttikauhuisille maastolenkin tynkää huomenna. Lähtö Tornikeskuksen kahvilan edestä klo 17:30. Suuntana Palomäki, jossa siis ajettavaa ehkä puoleksi tunniksi. Mutta sahataan poluja, uria ja lähes neitseellistä maastoa kunnes kyllästyttää. Ehkä semmonen vajaa kaks tuntinen? Mua närästää siellä se yks töppäre, jota en vieläkään oo päässy ylös. Josko huomenna?

mutanaama Guest
    Mä olin taas päivistä sekaisin. Huominen jees, jos vaan pääsen duunista ajoissa lähtemään. Ilmaannun joka tapauksessa paikalle.

Näinhän tässä käy, että ponggaan nämä ajelut vain jälkikäteen :~/

Huomasin tänään että hirvikärpästen pesintä on onnistunut mainiosti. Sudentullin mopopaaalla kopse vaan tuntui kypärässä. Kotona vaatteista ja niskavilloista löytyi kymmenkunta.

mutanaama Guest
    10km uutta ja vanhaa polkua, aivan tarpeeksi teknistä meikäläiselle. Varmasti muutama polunpätkä merkkaantu vähän paremmin.

Vaikka fätti ei juuri jälkeä jätä, niin kaipa kolme jo jonkun korren taittoi. Ja ainakin mun kappeekuminen paikoitellen upposi sammalikkoon toivoa herättävästi. Kyllä sinne vielä ajouraa saadaan. Töppäre jäi edelleen närästämään...
    Kiitokset ajoseuralle mukavasta lenkurasta.

mutanaama Guest
    Se töppäre mikään onkelma ole, Tunkkaa!!
    Ja nii joo, oli mukana muutama pohjoisen vieras lämmittelemässä etelän lämmössä

Pohjosen vieras kiittää. Mukavaa pyörittelyä pienehköllä alueella. Tulemma uuestaankin lämmittelemään.
    Päivät ilman vahinkoa

mutanaama Guest
    Jep, puolen hehtaarin metsässä tais kadota kulutukseen joku 12km/ sierainpari

mutanaama Guest
    Omituiselle sutimiselle löytyi syynsä, kun joku valopää oli vaihtanut sisurin ja jättänyt asennuspaineet 1,4bar päälle. Mutta rullasipa asfaltilla kovin mukavasti.

Takana tulleena ihmettelinkin sitä sudittelun määrä. Aattelinkin, että onpahan sillä jerkkua jaloissa.
    Päivät ilman vahinkoa

maantielle tornimäeltä. huomenna su tommonen PK1 lenkki vastapäivää. jotain 30+ riippuen porukasta. lähtöaika noin 12.40....13 eli heti kun tornimäen sauvatreeni tehty. eli jos haluaa mukaan, niin aloitetaanklo 12 sauvakävelyllä tornimäkeen lämmittelyksi ja sitten maantielenkki päälle.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...b57a9fe2&msa=0

Mun pitää hakea vaimo reissusta aamulla, jos tulee aikataulun mukaan ni pitäis keretä 12:40 tornimäelle. Jos ei mua näy ni ei tarvi odottaa, se on sitten tullut maahan myöhässä tai on tullissa jumissa ja ajelen oman pk:n myöhemmin.

Aattelin kokeilla ehtiskö sunnuntaiaamuna kierrellä pellonpieliä pitkin Teponkalliolle ja Sudentullinmäelle. Takas tarttee olla alkuiltapäivästä, joten lähtö voisi olla vaikkapa kympinpintaan Brunnilta. Mukaan mahtuu...

Edit: kahdestaan kauheesti kaahailtiin ja saldoksi tuli melkeen 24 kilsaa ja keskari himpun yli 6km/h
    Kapu muokkasi tätä : 14.09.2014 at 19.49 Syy: toteutuman kirjaaminen

Su maantielle viljelystien kulmasta klo 12. PK1 lenkki ns nonstoppina eli liittyä voi mistä vaan. tasanen teho ja jotain 30+.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...f82faafe&msa=0

Mä tuun 12 tonne lähtöpaikalle, ei jaksa laskea monelta pitäis olla Velskolan läpi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kapu Katso viesti
    Aattelin kokeilla ehtiskö sunnuntaiaamuna kierrellä pellonpieliä pitkin Teponkalliolle ja Sudentullinmäelle. Takas tarttee olla alkuiltapäivästä, joten lähtö voisi olla vaikkapa kympinpintaan Brunnilta. Mukaan mahtuu...
    Mukana

Mäkin voisin lähteä maantielenkille mukaan. Tuun kans lähtöpaikalle klo 12.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Su maantielle viljelystien kulmasta klo 12. PK1 lenkki ns nonstoppina eli liittyä voi mistä vaan. tasanen teho ja jotain 30+.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...f82faafe&msa=0
    Mä hyppään kyytiin mankin seutuvilla eli teillä ajettu 28 km ja arvoituksellisesti jos ajatte 33,5 vauhtia niin 12.50 olette siellä. Non-stop = eli jos missaan niin sit jään kyydistä.

Hyppään pois rinnekodin tienoilla.

ROADIA Klaukkalan kirkolta: Tänään 17.45 noin 2h kovaa tykitystä Klaukkalan ympäristössä (en laita reittiä näkyviin niin en voi ite tippua ). La 13.00 PK1 99km lenkki reittinä Haimoo-Herrakunnantie-Vihtijärventie-Herunen.

Lauantaina iltapäivällä mettään. Aittakallio-Haikalan ympyrät-Numlahti-Sudentullinmäki jne. Haikalan Alepa 15.30. Enivan?

mutanaama Guest
    tänään syväojalta vajaa parituntinen valopäälenkki maastoon

@kmw mä olin aatellu käydä tänään pyörimässä Ketunkallio-Talvisto-akselilla, kunhan nyt ensin pääsen pois täältä Kivikosta. Mutta mun pitäs lähtee vähän aikasemmin, kun paluuaika on jossain 17 tienoilla. Onnistuuko lähtö Haikalasta 14.30? Ja missähän se Alepa mahtaa siellä olla?

14.30 ok. Hää ajelee Kirkkotietä ja aistit terävöittykööt Mäntysalontien/Professorintien jälkeen niin siinä se nököttää seuraavassa risteyksessä vasemmalla puolella. Ei voi huomaamati ohittaa. Tai jos voi niin sitten on muitakin onkelmia.

Tulossa ollaan, mutta vähän myöhässä. Asioiden tärkeysjärjestys muuttui yllättäen ja piti poiketa kirkonkylässä. Mutta kohta jo taas pyörän päällä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •