Ibis Mojo SL-R
Lenkin jälkeen hieman likasena
Sent from my iPhone using Tapatalk
Romupyörä & janojuoma
![]()
Tuollainen. Toivottavasti ei tarvitse pieneen aikaan päivitellä osia![]()
Kännyräpsy Cubesta johon laitoin rajusti uutta voimansiirto-osaa. Takavaihtajassa on (vielä) kiinni OneUp Rad cage, mutta 42T (+16T) takaratastus ei toiminut toivotunlaisesti, joten mennään nyt 11-36 pakalla.
^ Älä vaan käännä enskeväällä metsässä selkääsi tuolle, tai et löydä sitä pusikon seasta![]()
Pyöräjoukko kasvoi yhdellä ja sen kunniaksi ryhmäkuva. Uusin tulokas on ryhmän kevein, ketterin ja todennäköisesti myös kestävin. Kiireinen hybridi ei ehtinyt kuvaan mukaan, joten Cervelo jäi yksin edustamaan safety bicycle-sukuhaaran kulkuvälineitä :-)
Nyt juu-ei näy ryhmäkuva
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tosi mies laittaisi vielä noihin yksipyöräisiin lukkopolkimet![]()
Muokkasinpa postausta.. parempi kuva "uudesta" lelusta, wannabe fatty. :-) varsin kiva laite polkea.
Sirkkeli muokkasi tätä : 03.09.2014 at 17.50
Täällä ajellaan seuraavilla. Poluille stumppi - muualle modernisoitu ysärikona.
![]()
Konalle peukkua!
Tämä täysjäykkä on ollut täällä aiemminkin, mutta kun riipaisin sen viikonlopun Tähtisadeajoja varten alle yhdeksän kilon kuosiin, niin laitetaan nyt sitten kuvakin.
Grammanviilausta ja lisää kuvia blogilla
Konan tyylikkyys miellyttää. Eikä ihan sysipaskalta näytä Dynamon Salsakaan![]()
No ei ja Hyvä blogi😊
Hämmentäviä atomivaakalukemia Dynamon pyörälle ottaen huomioon että amuliinirunko ja 29" kiekot?! Eikä edes ykskertaa-voimansiirtoa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Päivitin uskolliseen 2009 vuoden Jaakkoon levyjarrut ja kokosin tubeless kiekot novatecin navoille. Ei ehkä niin kaunis, mutta toimiva peli harrastelijan crossailuun.![]()
Tuolla keulalla saa sen 800-900g anteeksi joustavaan verrattuna ja renkaista parisataa johonkin oikeisiin maastokumeihin. Nuo paikalleen ja tuo painaisi kymmenen kiloa, eikä kukaan ihmettelisi.
Eikä tuo 1x11 systeemi pelasta sinällään ketään, kun minun RF / Middleburn -kampisetti kahdella rattaalla on suunnilleen samaa luokkaa, kuin XX1:t keskiöineen yhdellä rattaalla. Etuvaihtajasta ja vivusta ei tule, kuin maksimissaan 200g sakkoa, pakat on saman painoiset ja yhdeksänpykäläinen X.0 mediumhäkillä on noin 50g sippoisempi, kuin XX1.
Eli sinänsä tuossa ei ole mitään maagista, oli sitä kevytosaa jo viime vuosikymmenelläkin.![]()
Taakse hitsautin korvan paikallisessa alumiinipajassa. Eteen värkkäsin itse parista mutterista, pellinpalasta ja täräytin migillä kiinni. Olisi pitänyt malttaa ja käydä juottamassa korvake eteen, niin olisi lopputulos ollut vähän siistimpi. Ihan toimiva peli tuli ja säästi pultoista tonnia, kun ei joutunut ostamaan levaricrossia.
Arkimoodi
VPCX
![]()
Mondraker Tracker RR 29 2014, tällä on menty parisen kuukautta. Talven aikana vois päivittää vaihteiston narrow-wide -tyyppiseksi vaikkapa mustalla rattaalla ja etsiä omalle takalistolle sopivan paremmin värimaailmaan osuvan satulan.
![]()
jojo^^ muokkasi tätä : 03.09.2014 at 16.43
Projektiketjussa jo katselinkin noita tankonauhoja... Emännän vai oma?
Tää on itelle vielä, kuulemma riittää kunhan kevääksi toinen kasassa.. Ei vielä kiirus sen suhteen.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Kannattaa varmaan ensin säätää se satula ainakin vaateriin. Painaa varmasti väärästäpaikasta kun on kärki ylöspäin ja stemmikin ylösalaisin. Ketjunohjuriakin laskisin parillasentillä. Miksi alkukammissa on nuo päätysuojat vai ihan naarmujen takia?
Ohjuri mustaksi, samoin eturatas. Kampienpäistä väripilkut pois, musta jakkara vaateriin ja etuloksu mustaksi niin mielyttäisi omaa silmää ( ja jos oiken viilataan niin retrofit tarrasarja keulaan punamustana) =D
TGMTBF #6
Satula on todellisuudessa vaaterissa (ja tämä ei paina mistään). Eturengas on kuvassa vähän korkeammalla, jolloin satula näyttää nousevan ylös. Nuo suojat on vaan ulkonäön vuoksi (sinistä myös stemmissa ja satulatolpassa). Ohjuri lähtee pois kun ratas (todnäk myös kammet) vaihtuu tuosta normaalista sinkularattaasta narrow-wideen. Tuo 36-piikkinen eturatas on maksimi tuolle MRP:n ohjurille ja alemmaks ei saa kun kulmaa ei direct mount -mallissa pääse muuttamaan. Ohjurin alimmasta osasta rattaaseen on väliä 2mm (kuvasta näkee kuinka lähellä on jo.
jojo^^ muokkasi tätä : 04.09.2014 at 20.06
Kirjanmerkit