ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 34 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 44 84 134 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Tuota voisi kyllä olla ihan siistiä käyttää kauppakassina, jos haluaa huomiota

Mä en tiennytkään että mä olen kolme vuotta ajanut etelään sopimattomalla pyörällä, voi minua onnetonta

Aiheeseen liittyen, osu ja uppos:

WARNING....
    The 12 Stages of Fat Biking

By Charlie The Bikemonger

1. Fat Curious Phase: See pictures of fat bikes, which stimulate fatbike-brain-worms to niggle away at your brain until you just have to actually get a ride on one.
    2. Discovery Phase: Throw your leg over a fatbike and be pleasantly surprised. This feeds the brainworm until its powerful enough to take control of your wallet.
    3. Buying Phase: you now wont a fat bike
    4. Disinformation Phase: Lying to your wife about the true cost of the fat bike phase: it’s ok we all do it.
    5. Getting To Know You Phase... Get yourself stronger and proving that fat bikes are best by beating geared folk up and down hill.
    6. Modification Phase: where you just have to tweak the spec for really specific condition, even though it will be fine without the mods. There is a sub-phase of 7.1 called “bloody purple anodising phase”, but we won’t go there.
    7. Beard Phase: you will now have a beard.
    8. One Love Phase... Ignore your other bikes
    9. Evangelist Phase... Become a fat bike evangelist and bang on about it on internet forums. Get angry at people who refuse to accept your offer of a ride on your fat bike. Moan about how skinny tyres destroy the trails. Heckle people whose bikes make them look fat, rather than thin.
    10. Crusading Phase. Take the fat bike battle to the normal bike heathens by racing fat bikes in normal races.
    11. Sloppy Emulators Phase: complaint about all mainstream brands building fat bikes, all the new people... “They are nothing more than sloppy emulators at best, who are all these new people, they weren’t there when it was cool, he doesn’t even know what an endomorph is FFS”.
    12. Getting Over It Phase: Get over it, and quietly ride your fatbike while quietly mumbling it isn’t like it used to be.

That lot can take ten years or ten weeks.
    Charlie the bikemonger

^Niin tännekin.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Mä hyppäsin suoraan ykkösestä kolmoseen. Kakkonen on siis kokematta.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Kuulkaas Fatti gurut. Olis 20" On One Fatty kiikarissa mutta mittaa löytyy 194 ja pitkät jalat... Riittääkö satulaputki vai hä?? Tarviiko 500mm kiinankuitu putken..?
    Olen kans vahvasti sitä mieltä, että on liian pieni sinulle. Reach alle 430mm ja efektiivinen vaakaputki 610mm. Tuohon joutusit laittamaan myös aivan liian pitkän stemmin noilla mitoilla. Itse ajoin 20" 180,5/85cm kokoisena 60mm stemmillä ja oli juuri passeli minulle. XL kokoisia suunnittelemaan vaan sovinnolla, niin saat kerralla sopivan.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Vaiheet 1, 3, 6 ja 7 on jo hoidettu vaikkei pyörä ole vielä saapunut. Nelosta ei tartte tehdä (oli niin halpa että kehtasi kertoa).

Seiskassa mennään ja tähän asti kaikki osunut kohdalleen

Fiilistelyä Mäntyharju-Repovesi reitiltä parinviikon takaa. Linkin takana muutama lisä kuva. http://1drv.ms/1nORjlw
    Varoituksen sanana Bilteman satulatolppa mallin tarakka kesti peräti 4.5km maastoajoa 5kg kuormalla.
    Kuvat pitäisi olla matkan kulku järjestyksessä maastopyörä reitiltä ja Pitkälammen laavun tienoilta vaellusreitiltä.
    Siellä olikin pari kivaa mäkeä raahta tuo kuormattu kulkine ylös, mutta maisemat ja polut palkitsi työn.
    Laavut ja tauko paikat on viimesen päälle hienot reitinvarrella.
    Antza44 muokkasi tätä : 01.09.2014 at 14.07

Listalla oli pari pahaa, ei ole vaimoa, joten ei tarvinnut vaimolle valehdella (miehelle ei taas tarvitse, kun se hassaa samalla tavalla rahaa pyöriin) ja toivottavasti missään vaiheessa ei ala parta kasvamaan.

Mä elän jo vaihetta 11, vaiheet 4 ja 8 on jäänneet hieman laimeiksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mä elän jo vaihetta 11, vaiheet 4 ja 8 on jäänneet hieman laimeiksi.
    Vaimosi ja toiset fillarisi siis lukevat foorumia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Olen kans vahvasti sitä mieltä, että on liian pieni sinulle. Reach alle 430mm ja efektiivinen vaakaputki 610mm. Tuohon joutusit laittamaan myös aivan liian pitkän stemmin noilla mitoilla. Itse ajoin 20" 180,5/85cm kokoisena 60mm stemmillä ja oli juuri passeli minulle. XL kokoisia suunnittelemaan vaan sovinnolla, niin saat kerralla sopivan.
    Minä taas neuvoisin kokeilemaan. Itse olen 183/83 cm ja ajan (edelleen) 18" rungolla ja 60 mm stemmillä. Varmaan isompikin runko menisi, mutta tuo kokoonpano tuntui parhaalta.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

^Ilmamuuta näin, jos koe-ajo mahdollisuus löytyy, mutta en suotittele sokkona tilaamaan noilla no-saint:in mitoilla 20" Fattyä.

mutanaama Guest
    11,7 menossa ja 1 jäi kokematta, näitä kun näkyi livenä ns "kaveri" porukassa. Tiesivät hyvin mitä koeajo aiheuttaa, saatanat. Tosta kakkosen ja kolmosen välistä puuttuu se denial-vaihe, jolloin talvipoluilla viiden metrin välein muksahtelu sujuvasti etenevien läskien perässä alkaa jurppimaan.

Mut mikä ettei vois järjestää läskilenkkiä ilman sen kummempia päämääriä, malliin perus setälenkki.

Sulassa sovussa siinä ajettiin, aika paljon sai selitellä omaa kulkupeliä

Aikaa hyvää vauhtia olet läskillä mennyt, ymmärsin että 28 porukassa.. Minkälaiset renkaat ja paineet oli käytössä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Husse Katso viesti
    Aikaa hyvää vauhtia olet läskillä mennyt, ymmärsin että 28 porukassa.. Minkälaiset renkaat ja paineet oli käytössä?
    Juu 28 porukassa ajoin, kokonais keskari oli 28,7km/h (saatto ajon jälkeen keskari oli koko ajan 30+)

Renkaina oli Surlyn Black Floyd sliksit, painetta oli 1,1baria

Vanteet lainasin Mutikselta ja Mutiksen rouvalta sen takia että ne on tubeless vanteet.

Ensi vuodeksi täytyy laittaa pidemmät välitykset, 28/36 12-26 riitti just tuohon vauhtiin.

Muklukki kisasetupissa
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Borealissekoilu pitkittyy. Jos jollakulla on myynnissä tai mietinnän alla joku hinnat alkaen-läsä niin privaa saa laittaa.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama
    Eikä kö ne tunnistaa alfa-uroksen helpommin. Ei siinä muuta.
    Hiitu. Nyt on kaffipärskeitä katossa asti ja npääpimistö pill*lla. Koirat säikähti huutonaurua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Borealissekoilu pitkittyy. Jos jollakulla on myynnissä tai mietinnän alla joku hinnat alkaen-läsä niin privaa saa laittaa.
    Minä ehdottasin kaupanpurkua, jos ei takuu vaihto rokkaa, kyllä ne yleensä on kuukaudessa takuurungot tullut ainakin Trekit ja On-Onet. Luulis, että lenskalla tulis runko äkkiäkin, jos alkaa maine olla kyseessä. Outoa vai mikä siinä hommassa maksaa?

Boren toimitukset. Viimeinen laivallinen kuulemma kaksi kuukautta myöhässä.

There can be only one.

zipo Guest
    Suoraan vaiheessa 13.Do not f*** with my bike...
    Lisää tilaa syksyn skeida keleille

zipo Guest
    Siis 2015 Xtr koska 1x10 ei ole meitsin juttu.Vielä Floateri toimii vaikka 3/4 nappuloista kulunut ajellessa.Eipä jurise siirtymillä moinen semislicksi.

Juu 28 porukassa ajoin, kokonais keskari oli 28,7km/h (saatto ajon jälkeen keskari oli koko ajan 30+)

Renkaina oli Surlyn Black Floyd sliksit, painetta oli 1,1baria
    Bongasin kans sut siinä kun maaliintuloja katteltiin. Hyvä vauhti tommosella pelillä Katoin ensin et mitkä ihme kiekot tossa krossar....aiss se on läski!

Läskipyörä on ainoa fillari mikä mulla vielä on toivomuslistalla. Joku päivä se tulee ...
    Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.

Ei enää läskikuumeelle voinut mitään. Just lähti tilaukseen whiten 2fat pro. Toivottavasti pyörä osoittautuu odotusten mukaiseksi... ja toivottavasti vaimo ymmärtää uuden pyörähankinnan

Vaarallinen yhdistelmä läskikuume normaali flunssan rinnalla. Iski heikko hetki ja myin XC pyörän vahingossa päivässä pois ja äsken sormi kramppasi pahasti tilaus napin päällä Nyt on Tampereelle tulossa yksi White 2fat pro lisää.
    Gravity, what a heartless bitch.

Tampere, tämä meidän ehkä suomen nopeiten paksuuntuva kaupunki, saadaan melkoiset ajelut kun Global FatBike Day koittaa ja pidetään toivottavasti Tampereella pirkanmaan GFBD-Ride!?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    pidetään toivottavasti Tampereella pirkanmaan GFBD-Ride!?
    Mukana!
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

Hittolainen kun meinasin lähteä isolle kirkolle.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Tampere, tämä meidän ehkä suomen nopeiten paksuuntuva kaupunki, saadaan melkoiset ajelut kun Global FatBike Day koittaa ja pidetään toivottavasti Tampereella pirkanmaan GFBD-Ride!?
    Mä oon ainakin heti mukana noissa ajeluissa Tainnut muutaman kerran nähdäkkin sun(?) 907 menevän ohi tässä Linnainmaalla..
    Gravity, what a heartless bitch.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •