Lainaus Alkujaan tämän lähetti vat Katso viesti
Minun googletuksilla en saanu täyttä selvyyttä siitä, että MILLÄ tavalla noi pervormanssit on sitten parempia huarukoita. Kerrotaan vaan, että ne on _edistyneemmät_. Oon täysin varma, että minun tasonen kuski tyydyttää ittesä ihan noilla perushaarukoilla, ja jos joskus tahtoo päivittää niin iskee sitten kunnon laatuhaarukkaa kiinni.

Ihan OT:na, ootteki Kuopijon pojat käyny ajamassa pienessä neulamäessä? Vanhemmat asuu siinä vieressä, mutta vasta nyt etelään muutettua tullu pyöräily alotettua, kotona tulee kumminkin sillon tällön käytyä ja ne maastot näyttää minunki silmään aika herkullisilta.
Älä käsitä väärin, tuo foxin evolution -sarjakin on laatukamaa ja helvetin kaukana huonosta. Syklopaatilla oli ihan validi pointti, mutta jos on suht tiukat raamit budjetille niin niissä kannattaa pysyä. Enskaan meinaa kannattaa ostaa kunnolliset ajovarusteet ja suojat, ja myös niihin menee helposti 200-300 euroa.

Tuo neulamäki on kyllä tuttua aluetta Kuopiossa on kyllä hyvä ajella, haastavia maastoja löytyy yllinkyllin. Neulamäkeä kivisempää maastoo en ole nähnyt Sitten kun saat pyörän niin ota se mukaan ja mene porukkalenkille. Oppii ajamaan ja muutenkin on hyvää porukkaa. Itse harmittavan harvoin pääsen niihin karkeloihin mukaan töitten takia.

Ja jos muutenkin silloin tällöin pyörit kuopiossa, niin kannattaa iikan pyörävarikolta kysyä tarjousta Orangen Fivestä. Niissä on hyvä hinta/laatusuhde eikä ominaisuudet lopu. Hyviä pyöriä, itsekkin olin hyvin lähellä että en Fiveä laittanut tilaukseen. Juttu on se, että Iikalta saa pyörän ostajat muistakin varusteista hyviä alennuksia, joten se on sellainen kokonaistaloudellisesti kannattava ratkaisu