Täällä mahd. kans yks Sappeilija. Katellaan miten kyydit osuu, yksin tietty vähän lähtökynnys korkeemmalla.
Täällä mahd. kans yks Sappeilija. Katellaan miten kyydit osuu, yksin tietty vähän lähtökynnys korkeemmalla.
Mä kans ehkä Sappeelle. Ostin amerikan insinöörien ihmelaitteen ja voisin yrittää päästä testaamaan sitä. Kerran vasta kerennyt ajamaan kun pukkas kuume heti oston jälkeen.
Ounasvaaran kisavideo on julkaistu. MTB Järvenpääkin on edustettuna.
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Olisko se Sappeeseen startti klo 10. Ertsi ja R-pelto taisivat olla 2 nopeinta ilmottautunutta. Mulla kolmen hengen auto, mutta fillareita mahtuu kymmenkunta, jos vaikka saadaan autokolonnaan hlöauto seuraksi. Mun auto tosin tarvinnee aamulla kuskin, koska olen menossa 30-vuotis synttäreille la iltana. Rpelto tai Ertsi voinee ottaa aamun ajovuoron, joten lähtöpaikka siis Niittykatu 27.
Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.
Jaahas, kaikki lähdössä johonkin Sappeelle. Sateisten päivien jälkeen ajattelin, että viikonloppuna pyöräilyä, se olisi sunnuntaina ainakin vakiolenkillä. Onko kukaan muu? Vai pitääkö munkin lähteä sinne Sappeen?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
1000 @Niittykatu 27, kops. Mulla on ollut tapana roudata kaikenlaista työkalua ja varaosaa, mutta sulta varmaan löytyy auton perästä työkaluosasto, joten otan vaan jotain perus vararenkulaa matkaan, eiks je?
Joskus taannoinhan oli puhetta, että näillä ekskursioilla pelastetaan kimppalenkit. Vai miten se nyt olikaanEiku, joo joo, Roscoe matkaan ja työnnät meidän kanssa Sappeeseen. Sieltä saa vuokrattua tarpeellisiksi katsomat suojat yms. Pätkiä on monenlaisia, moneen makuun ja monen tasoisille kuskeille ja pyörille. Lupaan, että tykkäät! Sitä paitsi, saat nukkuakin vähän pidempään!
Mä oon sen verran nuhanenä että jääkin viikonlopun ajot väliin. Ensi kerralla sitten Sappeelle.
Tänään on trialiin sm-kisat Kivikossa https://www.facebook.com/events/1501362106775064/ Siellä on vissiin mtb-jäke edustus toimitsijapuolella, ajajista en tiedä. Niin ja saa testata trail-pyörää. Menemme pojan kanssa katsomaan ja poika taitaa mennä samalla myös ajamaan bmx:ää.
"00 @Niittykatu 27, kops. Mulla on ollut tapana roudata kaikenlaista työkalua ja varaosaa, mutta sulta varmaan löytyy auton perästä työkaluosasto, joten otan vaan"
Jep, ainaskin jalkapumppu, rengas- ja ketjutyökalut sekä multituuli lähtee helposti mukaan. Elikkäs wellcome!
Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.
Vahva ehkä.
Hei millaista ajelua meinaatte ajella? enempi DH tykittely hissin kanssa vai myös Enskapolkuja ylös ajamalla?
Arpoo siis vuokraamosta täpäri tai DH konkelia alle.
Toissa kesänä käivin 5h DH pyörällä ajelemassa. Noista ensakadoista ei ole kokemusta. Hauskaa oli, mutta mun kunnolla ei kyllä Sessionilla poljeta yhtään ylämäkeen.
Niin ja yksi farkku volvo liittyy myös letkaan.
No niin Fuel EX varattuna vuokraamosta ja vaihtaa kuulemma saa DH vehkeeseen päivän mittaan jos vauhti/joustot ei riitä.
Antsu muokkasi tätä : 30.08.2014 at 13.58 Syy: Vahvistus lähdölle
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Täällä ollaan ek 2 tuomaroimassa.Tervetuloa turisemaan.
Ota vaan Antsu just sellanen fillari, millä mieluiten ajat. Oikeastaan vain yksi pätkistä laskee niin kauas hisseistä, että kannattaa kihnata tietä pitkin. Eikä se pätkä ole oikeastaan edes vaivan väärti. Muut laskevat aika lähelle hissin ala-asemaa. Näytän toki uteliaille pätkät, mutta itseäni kiinnostaa tutustua parkin reitteihin noin niin kuin yleisestikin.
Autoilen kans lähtöruutuun ennen 10bää. Vissiinkin olit Antsu tulossa Marcollin kautta vai suoraanko menossa? Vois arpoo sit "jatkoauton" siellä jos ja kun.
Aattelin ajella Spessulla jos vaikka sattuis pysyy kasassa. Saahan sit vuokrattua järeemmän jos täystuho sille sattuu. Ei siellä nyt muita pahoja? ollu kun laituridroppi(pienempi vieressä, isompi kyllä aikas makee.. ), ja sit pöytähyppyreitä joista en osannu/uskaltanu mennä kunnolla vuokrapyörälläkään joten se ja sama.
Mites seurakunta on meinannu evästellä? Omin eväin onneen vai soittoruokalassa?
Ruokalassa ajattelin ainakin itse tankata. Minusta kuulostaisi luontevalta startata kaikki autot niittykadulta, jotta saadaan korkea täyttöaste eli Veloja pakuun, jos on tarve.
Niittykatu sopii lähtöpisteeksi. Minä vuokraan filon eikä nyt ole autossa telineitäkään kiinni.
Kyytiin mahtuu siis kolme ukkoa reippaasti ja neljäskin jos ei ole kovin harteikkaita kaikki.
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Vietin tämän päiväni ajamalla 87 kilometrin lenkin, niin ainakin nyt tuntuu, ettei huomenna viitti aamusta lähteä mihinkään. Jos muutan mieltäni aamulla, niin tulen Niittykadulle. Ertsi, roscoen olen myynyt, niin että Iibiksellä olisi pärjättävä.
Eihän ne reitit siinä videolla niin järkyttävän vaikeilta näyttänyt, jos ei kellon käymisestä välitä mitään. Kohdassa 2.40 muuan tuttu lensi komeasti naamalleen, mutta ei tietenkään satu yhtään.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Eipä ollut vaimo suotuvainen vaihtamaan työvuoroaan, että olisi päässyt enskailemaan(mitä lie ollut ne jutut myötä-ja vastamäessä). No 19 päivää pyöräilyä putkeen tuntuu kyllä hiukka jaloissa, joten voi kai tuota päivän huilata.Ensi viikonloppuna Meri-teijossa joku g-piste enduro, onko siellä jotain edustusta?
Special price just for you my dear mtb-jäkeläinen
http://www.fillaritori.com/index.php...200-%E2%82%AC/
Mahtipäivä Sappeella:
Rentoo meininkiä, hyviä laskuja ilman isompia haavereita eikä kalustorikkojakaan ollunna. Ite kävin pari kertaa nutullaan, toinen pehmee mahalasku ja toinen maha+faceplantti. Onnex oli fullface, sen verran kopsahti leukaan/otsikkoon ja jäljetkin kypärässä sen todistaa(visiiriä liimailenkin täs juur).
Thanksit safööreille ja koko porukalle hianosta kimppalenkistä.
^oon kade. kait sitä pitäis joskus uskaltaa vuokrata joku DH-peli ja sitten jarrulaikat punaisena lasketella kaikki hyppyrit kiertäen.
flunssa painaa enkä jaksanut muuta kun käydä vilkaisemassa TdHta
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...tooni-6-9-2014
Kukaan tulossa?
Ehdottomasti ehkä. Ensin oli tarkoitus mennä, sitten tulikin este, mutta nyt se sitten peruuntui. Ennakkoilmoittautuminen meni eilen umpeen, joten teen lopullisen lähtöpäätöksen varmaan sitten lauantaina.
Mutta vajaan parin viikon päästä, eli 13.-14.9 kisaillaan SM-sarjan viimeinen osakilpailu Tahkolla. Vaimo sanoi, että minä menen ja mikäpä minä Vaimon sanaa vastaan vääntämään tällaisessa asiassa. Aikataulusuunnitelma on tällä hetkellä:
Pe aamuna muksu tarhaan ja kokka kohti Tahkoa. Lauantaina harjoitukset ja sunnuntaina itse kisa. Palkintojenjaossa arvotaan kaksi (2) Switchbacksin lomaa ja yksi osallistuminen Sierra Enduro Challengeen. Eli kotimatkalle startti sitten vasta palkintojenjaon jälkeen (Vaimo käskee odottamaan, ties vaikka tärppäis...). Kisat alkavat sunnuntaina jo 9:00, joten palkintojenjaonkaan ei pitäisi venähtää tolkuttoman myöhään. "Mahdollinen majoitustarjous työn alla", eli tuo puoli on vielä avoinna. Mites Muut? Jokos Rautapellon hallitusneuvottelut on käyty?
Just näin, elämä on vaan niin paljon helpompaa kun antaa päätösvallan ylemmälle taholle.Hiukka kiinnosti tuo meri-teijo kunnes katoin että matkaa yli 170.Meillä 14. päivä bemax sm-cup Tampereella.No sen verran on meikäläiselläkin diplomaatin taitoja, että ensi viikonloppuna maastopyöräilen molempina päivinä.Tiedä vaikka pääsisi jo sinne calpikseen?
^164 km ja pari tuntia. Seitsemän aikaan aamulla pitäis lähteä, mutta sitten siellä kerkeis kyllä ajamaan koko päivän. Muutta, mutta. Ehkä se on kuitenkin näillä näkymin lauantaina joku äkäisehkö rykäisy ja sunnuntaina Calpis tjsp..
Muoks: Eiku se nyt sit vissiin oliski lauantaina Calpis ja sunnuntaina yhdessäoloa koko perheen kesken. Kai siihen jonkun aamulenkin sitten mahduttaa. On tää taas tämmöstä![]()
ertsi muokkasi tätä : 02.09.2014 at 21.27 Syy: eiku
Onk kukka maallikaupal tulos tänä?
^Jos ehtii. Sää olisi mainio.
^jos olet vain vähän myöhässä, otan lämpöjä Rampakassa.
Jos ei muita ilmaannu, mulle sopii myös vakkariaikaa myöhempi lähtöaika.
Vakiaika on hyvä aika. Eiköhän tällä säällä muitakin tule.
No ni, joo, eli lauantaina Calpikseen. Lähtöaika vähän avoin, mutta kai se olis yritystä lähteä yhdentoista-kahdentoista pintaan liikahtamaan siihen suuntaan. Rautapelto oli kaiketi lähdössä ja Jonne vahvasti ehkä? Kannattaa soittaa ja varata fillari ajoissa, jos meinaa. Niitä ei ole kovin montaa siellä.
Sain Sappeen kisarapsankin julki: http://ertsi.blogspot.fi/2014/09/tre...araportti.html
Kirjanmerkit