ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 32 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 132 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti latuman Katso viesti
    Miten te pystytte ajaa noita pitkospuita ettekä saa väkivaltaista onnettomuutta aikaan? Olisin ite ainaki heti tossa välissä ja OTB ja sairaala ja reissu jäis siihen
    15 vuotta ajanut lankkuja, kyll sitä oppii. Ajetaan vain jommalla kummalla lankulla, hartiat rentona, pykälää raskaampi vaihde ja takajarrulla ohjaillaan kevyesti. Reenaa vaikka ajamalla valkosella viivalla tienlaitaa.

Nyt kun olen pari viikkoa fiilistellyt tällä,

niin olen huomannut että täysjuustopyörä on jäänyt käyttämättä. Onko kellään muulla käynyt niin että entisestä ykköspyörästä tulikin kakkospyörä? Tämä läskeily on vaan niin rentoa menoa, että olen huomannut siirtyneeni suorittamisesta nautiskeluun ja tavallaan löytänyt maastopyöräilyn syvimmän olemuksen uudelleen. Tämä on vähän kuin viime vuosituhannella 90-luvun alkupuolella aloittelin maastopyöräilyä täysjäykällä Cännärillä.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti

niin olen huomannut että täysjuustopyörä on jäänyt käyttämättä. Onko kellään muulla käynyt niin että entisestä ykköspyörästä tulikin kakkospyörä? Tämä läskeily on vaan niin rentoa menoa, että olen huomannut siirtyneeni suorittamisesta nautiskeluun ja tavallaan löytänyt maastopyöräilyn syvimmän olemuksen uudelleen. Tämä on vähän kuin viime vuosituhannella 90-luvun alkupuolella aloittelin maastopyöräilyä täysjäykällä Cännärillä.
    ^ on, juurikin noin, käytän joustopyörää pääasiassa enää enskakisoissa/enskalenkeillä/bikeparkissa, vaikka sillä vois hyvin peruslenkkejäkin ajaa.. Nautiskelu on nimenomaan se läskipyöräilyn juju..

Onko kellään muulla käynyt niin että entisestä ykköspyörästä tulikin kakkospyörä? Tämä läskeily on vaan niin rentoa menoa, että olen huomannut siirtyneeni suorittamisesta nautiskeluun ja tavallaan löytänyt maastopyöräilyn syvimmän olemuksen uudelleen.
    Sama ilmiö käynyt täälläkin. Vuoden verran varastossa makasi joustopyörä käyttämättömänä, mutta nyt ei ole enää sitäkään. Läskillä ajetaan kaikki ajot.
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

^^^ Minulla ei ole läskiä vielä, mutta huomasin saman kun sain täysjäykkä-projektin valmiiksi. Projektin valmistumisen jälkeen täpärillä ajamiset jääneet selvästi vähemmälle.
    Still rides with 26er

^^^^ Samma här. Jäykkäperä lähti aika nopeaan muille maille enkä sitä hirveästi ole kaivannut. Työmatkapyöräksi se ehkä olisi pitänyt jättää kun työpaikalla ei ole tarpeeksi turvallista säilytystilaa läskille...

Älkää nyt ihmeessä kaikkia pyöriänne hukatko. Siinä alkaa tatti kasvaa kun läski on paskana eikä millään pääse metsään. Onneksi on tuo täpäri vielä ehjä niin jollakin voi ajaa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Älkää nyt ihmeessä kaikkia pyöriänne hukatko. Siinä alkaa tatti kasvaa kun läski on paskana eikä millään pääse metsään. Onneksi on tuo täpäri vielä ehjä niin jollakin voi ajaa.
    En tietenkään, 29 jäykkäperällä hoitaa kyllä loput metsäretket. Lähinnä itselläni nousi mieleen tuo täpärin tarpeellisuus.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Aah fellow Sithian. Welcome to the dark side!

The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Mutta läskejäkin voi olla kaksi, niin muita ei tarttekkaan. Tosin ei näin hyvin ole asiat itsellänikään.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Mutta läskejäkin voi olla kaksi, niin muita ei tarttekkaan. Tosin ei näin hyvin ole asiat itsellänikään.
    No tämähän on näin.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Mulla on periaatteessa kaksi, ainakin olen maksanut molemmat....
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Nii mäki? ja alkaahan tuo olemaan jo kohta kaks vuotta vanha (vai oliko se vuoden??)

Vähän kahden vaiheilla vielä itse (täpäri vs läski) ja pitäisi kyllä päästä jossain koeajamaan kumpainenkin ennen talvea.

mutanaama Guest
    Helpottaa koeajoa, jos vaan kertoo missäpäin vaikuttaa. Täältä löytyy heti maastot ja abo oppaaksi,.

Läski vanhenee silmissä kun sillä ajaa 150% vuoden läpi. Oma sain joululahjaksi mutta kaverit sanoo että tuohan on ollu sulla jo monta vuotta...... Mutta onneksi kuski nuortuu ....

^ sama huomio. Mies paranee, läski kärsii ja valittaa.

harmis Guest
    Tarttui xxl:ssä käydessä matkaan 2fat pro läskipyörä. Testiajo meni aikalailla suu korvissa, sen verta hyvin pyörä kulki maastossa. Melkein joka paikasta pääsi. Kuvassa näkyvässä mäen savivellissäkin olisi pitoa riittänyt mutta kuskissa ei ollut tarpeeksi vääntöä tuon ylemmäs.

Tervetuloa White-talliin Mua on koko ajan aiheuttanut tällä ajaessa lisävirnistyksiä se, että on pokkaa ajella kylillä fillarissa, jonka rungossa lukee "White Fat" Auta armias jos tää olis "Black Fat" syytettäis taatusti vihapuheista ja rasismista

Tapatalkista iLuuri vitosella
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

harmis Guest
    Vastaantulijat kyllä osoitteli ja naureskeli. En tiedä kummalle, kuskille vai pyörälle :-)

Toi Oulun/Syötteen pätkä on muuten hieno, mutta eikai kukaan oikeasti kuvittele, että noin kapealla tangolla voi ajaa maastossa?
    Oli ironiaa, sarkasmia, huumoria tai ihan mitä vain, niin miä tykkään tuosta kapiasta tangosta. Tuossa pyörässä on 56cm ja toisessa maasturissa lie 55cm. DH-fillarissa onkin sitten jo huikeat 72cm!
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Suot on kauneimmillaan. Pitkospuissa toivomisen varaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti px Katso viesti
    Oli ironiaa, sarkasmia, huumoria tai ihan mitä vain, niin miä tykkään tuosta kapiasta tangosta. Tuossa pyörässä on 56cm ja toisessa maasturissa lie 55cm. DH-fillarissa onkin sitten jo huikeat 72cm!
    Ei ainakaan mitään ilkeää. Itse olisin ainakin joka kurvissa nenälläni noin kapealla otteella. Rispektiä lähinnä.

There can be only one.

zipo Guest
    Lisää edukkaita germaaneja ja ilman pikalinkkuja:http://www.stevensbikes.de/2015/inde...=DE&lang=en_US

Ei ainakaan mitään ilkeää. Itse olisin ainakin joka kurvissa nenälläni noin kapealla otteella. Rispektiä lähinnä.
    Check! Miusta taas tuntuu että oon koko ajan punnertamassa aivan liian leveällä otteella, jos tanko on yhtään leviämpi. Ja mahtuupa puiden välistäkin
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Lisää edukkaita germaaneja ja ilman pikalinkkuja:http://www.stevensbikes.de/2015/inde...=DE&lang=en_US
    Stevens näyttää mallia miten perusläski hinnoitellaan. Bikeshop myy Stevenssiä, eli kohta sitä pitäis saada helposti myös suomesta.

Stevens aika lailla identtinen TREKin halpiksen kanssa. Hieno on tuoki. Läskejä tulee syksyllä kuin sieniä sateella ....

mutanaama Guest
    Ja hyvä että tulee, talvipyöräilyssä meillä on paaalion parantamisen varaa, ja tuo saattais houkutella uusia ihmisiä kausittomaan pyöräilyyn.

Just näin

Fiiliksen nostattamiseksi kuva muistuttamaan, mitä me laihat joudumme käymään läpi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •