Uuh, nopeaan ajoon kivikko/juurakkopoluille. Bucksaw sai haastajan.![]()
Uuh, nopeaan ajoon kivikko/juurakkopoluille. Bucksaw sai haastajan.![]()
Jep, Uuuuuuh kuuluu täältäkin...
Mikä tuo on?
Makuasia sano koira, kun pallejansa nuoli.Itse ainakin tykkään leveän renkaan tuomasta lisäpidosta. Toki rullaavuus kärsii, mutta jäykkään fatbikeen joustokeulalla verrattuna fatbiketäpäri on ihan ehoton kunnon polkurymistelyssä. Siihen tulokseen ainakin itse tulin, kun pääsin muutaman lenkin fatbike täpärillä ajamaan.
Juu, makuasioita. Itseä taas läski kiinnostaa nimenomaan myös huoltovapautensa ansiosta.
Jep, huoltovapaus, keveys ja zen. Beargreasen paino tulee olemaan siinä 11,5kg
Tuosta Alutechistä vielä e-bike -versio niin siinä olis ihanan järjetön peli! Kelpais!
Huoltovapaus, järjettömyys ja zen mieleenjuolahtaen, onko joku jo jarruttoman läskifiksin rakentanut?!
Saa toki, mutta osat kun on hankittu ja fillaria muokattu jatkuvasti, niin hiukan vaikea sanoa, heittäisin että noin 4.000 hiilarikehilla, hiilaristongalla ja X9 kammilla.
Kolmen kilon painoero on kuitenkin kolme kiloa! Ja se nopeus on kovin suhteellinen käsiteKovin rimpuloilta nuo juustokeulat vaikuttaa?
Reisissä tarpeeksi jerkkua, niin 3kg ei tunnu missään.Pitää pudottaa omasta elopainosta 3kg pois, niin se on sitten +/- 0. ja puhun siis itsestäni.
2kk Bluto ollu alla ja minun mielestä ei ole rimpula. Aikasempaan kiinanjoustokeulaan verrattuna eroa on kuin yöllä ja päivällä. Kaiken lisäksi kevyempi ja 150e edullisempi.
Siitä nopeudesta vaan, että maastoa on monenlaista ja jokaiselle löytyy varmastti käyttönsä.
Blutosta lukisin mielelläni lisää kokemuksia.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Läskipyöräkuumetta pukkaa ja pahasti. Toivottavasti joillain olis kokemusta white 2fat pro pyörästä?. Pyöräähän myy paljon parjattu xxl ketju, mutta osien puolesta pyörä näyttäis olevan ihan kelpo peli? päivitetty tälle vuodelle (Sram X9/X7 -vaihteisto ja hydrauliset Shimano M615 -jarrut). Näyttäis olevan spessun halvempaan malliin verrattuna ainakin parempi jarruista. Kallein whiten fat näyttäis olevan kuiturunkoinen! heittäkää mielipiteitä merkistä ja pyöräsuosittelut mistä merkistä tahansa on tervetulleita.
no, jonkunhan se pitää eka ostaa ja alkaa kertoon mitä siitä on mieltä. Mää ku ostin Farleyn, niin ei niitä sitä ennen montaa ollu kertomassa oisko se mulle ok vai ei. Joten eiku käy hakeen yks ja blogi pystyyn![]()
Tässä threadissa ja siinä aikaisemmassa, nyt lukitussa, on ollut vähän puhetta läskin ja normimaasturin vauhtieroista. Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni ne erot oli vain näppituntumalta arvioitu? Tai sitten vastaus oli tyyliin että ei sillä ole väliä tms... Eikö kenelläkään ole jotain konkreettista faktaa tarjota esim nopeuseroja 29ht ja läskin välillä tai minkä tahansa muun maastopyörän ja läskin välillä?![]()
Riippuu kuskista. Rengaspaineista. Zenistä.
Mainiosti olen kaksysi-jäykkäperällä pysynyt läskipyörien perässä lenkeillä. Usein hyvinkin kaukana perässä.
Memento mori
Kun nyt katsoo Pasin menoa beargreasella maastoskaboissa, niin eipä tuo ole huonosti pärjännyt. Imatralla hävis voittajalle 60km matkalla 10min, ehti kuitenkin morjenstaa vastaantullessa![]()
Izmo kun lainas mun 907kaa nivalan maratoonille, niin jäikö just neljänneks, toki sillä oli jotain teknisiä murhehia.. Mainitsi jälkikäteen, että ois voinu 29joustopyörällä mennä kaikenkaikkiaan 5minsaa nopeemmin..
Unohtamatta Ski:n SyöteMTB:n kolmatta sijaa 120km matkalla. Ensimmäiselle hävisi vain 35min, toiselle 21min ja kerran vaihto sisurinkin.![]()
Joidenkin kaverien ajamana kulkee pyörä kuin pyörä lujaa ja joidenkin alla ei kulje sitten mikään. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Taisitte juuri myydä läskin mulle!
Onko siinä sitten kuinka iso ero bluton ja jäykän keulan välillä? Yhtä iso kuin kapearenkaisessa jäykän ja jouston välilä?
Mututuntumalla sanoisin että ero on pienempi läskissä kuin normi maasturissa.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kirjanmerkit