Ajattelin lähteä mukaan, syödään ensin puurot. Märkä puusto sateen ja sumun jälkeen asettaa haasteen pukeutumiseen..
Kiitos kaikille mukanaolleille. 5 pyöräilijän voimin ajettiin 85km.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Joensuun aboriginaalit oli bongannu
Ja Sveitsissä tänään oli
![]()
Olikos ja onkos maanantain palauttava pk viel olemas? Meinasin jo junnulenkil tänää suunnata ku ei kunto eikä kalusto kestä ukko eikä makkara lenkkejä.. ( 2 edellisee 4 renkasrikkoo ja ja katkenneit ketjui jne kunnon loppumisest puhumattakaa..)
Ja missäs aasi on ku ei näy kuvas?
Ei ole maanatai lenkkejä enään ja muutenkin mun pyöräilyt on hieman kortillakun pesutila remppa pitää saada valmiiksi ennen polvileikkausta "auts".
Vai on aasi hukassa. Ajat muuttuu ja sinun on muututtava mukana, jotta pysyt aasin seljässä. Aasius on aasia jota kannetaan syrämmessä. Mun toinen luonto on Pro Napalm "kasvatti seura" siten varasta. Kikkelis kokkelis mitäs läksit. "tästä tekijän oikeus kuuluu Pirkalle ja Aakelle"
Ei tosta vastauksen loppuosasta kyllä ottanut mitään selvää...sisäpiirin juttuja..? Vai lieneekö ne kattopaneelimaalihöyryt sitten sekoittaneet Simmiksen pään kokonaan..
Lähteekö kukaan huomenna tapikselta klo 18 vihreen pläskin perään?
Ei pysty - ei kykene. Lupautunut ajamaan etelän lämmössähttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...76#post2258776
Päivät ilman vahinkoa
Tää kartturi on itse itseään määräten ajokiellossa. Käytiin JaSa:n kanssa etelässä kalliovuorilla leireilemässä ja siellä sattui tapaturma. Puolihöntsä sivu gräbi ei onnannu ja hetkessä halasin kalliota. Vasenta säärtä koristaa nykyään liimattu reikä. Ajot jatkuu aikaisintaan 4 vuorokauden päästä. Mutta ei muuta kun nokka kohti uraa ja isolla syötöllä.
Spekial tänx för JaSa hyvästä ideasta lähtee merta edemmäs kalaan![]()
Minulla ei mennyt jarrujen vaihtooperaation ihan putkeen ja nyt ajokunnossa on vain Trek. Vastoinkäymisestä huolimatta olen valmis lähtemään huomenna Usmiin- läheskään kaikkia polkuja en siellä tiedä mutta jotain löytyy. Olisiko kello 9:30 Uimalalta ja tähtäimessä noin 3h lenkki Usmissa?
Oliskos intoa lähteä 7 veljestä Myllykoskelle ajelemaan edestakaisin viikonloppuna. Matkaa tulee 65 km ja siihen aiemmin on minulla leppoisasti ajellen mennyt kuutisen tuntia, ilman makkaranpaistoa joka tietty täytyisi lisätä jos joukolla matkataan. Itse en jaksaisi lähteä revittelemään vaan monen mielestä ehkäjopa hidasta tempoa ehdottaisin![]()
Onko tänään kukaan lähössä Hypyn peruslenkille?
Sorry ehdin jo käydä
Ens lauantaina kaikki sitte ajamaan maraa. 7-veljes höystettynä alueen muilla herkuilla. Mukana mm. aikanaan JaSa:n minulle esittelemä invaliidiliiton maja-kaksoislammit.
www.hypy.fi
Olisiko kukaan kiinnostunut lähtemään huomenna ajamaan Seitsemän veljeksen MTB:n Usmin osuus läpi? Eli lähtö vaikka Invalidiliiton majalta tai Petkelsuon pitkospuilta.
Joudun ajamaan tänään vähän lyhyemmän lenkin eli lähden tänään kello 17:00 Sveitsin uimalalta ja ajan siitä Hyyppärän kautta Invalidiliiton majalle etsimään Seitsemän veljeksen MTB:n reittiä. Vauhti maltillinen. Jos joku haluaa lähteä matkaan niin olen uimalalla vähän ennen kello 17:00.
Just tuolla käytiin viikonlopunna, mutt ajos maltilla meinaat voisi koittaa ehtiä, mutta mieluummin tasan 17:00 että ehtii...
Kirjanmerkit