Työmatka. Jumaleissön, mikä jalka ja aika hyvät biisit napeissa. Hetken aikaa sitä luulee olevansa kuolematon.![]()
Työmatka. Jumaleissön, mikä jalka ja aika hyvät biisit napeissa. Hetken aikaa sitä luulee olevansa kuolematon.![]()
Teboililla tankatessani sattui silmään munkkia/kahvia/jädeä-mainos. Harmi vaan mainostajalle. Kun kyseessä oli kylmäasema.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
Se, että ehdin just ennen sadetta kotiin lähimetsän poluilta... 2min kotiutumisen jälkeen taivas repes ja alkoi sataa kaatamalla !![]()
+ tämä:
"Tämä viesti lähetettiin sinulle toimihenkilön Lupine Lighting Systems GmbH puolesta tarkoituksena ilmoittaa sinulle, että alla olevat elektroniset lähetystiedot on välitetty UPS:lle. Fyysinen paketti (paketit) on voitu välittää UPS:lle toimitusta varten."
"Your order from Pro Bike Kit has been dispatched and will be with you shortly!"
-- not fast but furious --
Posti toi A3 kokoa olevan ruskean kirjekuoren Ruotsista, päällä tussilla hieman väärin kirjoitettu osoite.
Sisältö paljasti lähettäjäksi edesmenneen isäni siskopuoli. Kertoi ainoastaan kerran tavanneensa - tai nähneensä - isäni.
Täti-puoli, kuten itse asemansa ilmaisi, toivoi jatkossa itseään kutsuttavan xx-tädiksi, mikäli se vain sopii. Toivoi, ettei yhteydenotto aiheuttaisi harmia tai mielipahaa.
Kertoi sukuhaarassansa olevasta yhdestä edelleen täysin ennakkoluuloisesti asennoituneesta ja "domineeraavasta" henkilöstä ja siksi olevansa nyt täysin privaatisti liikenteessä. "Muu suku", eikä kukaan muukaan tiedä yhteyden otosta yhtään mitään.
Toivotin hänet välittömästi sähköpostitse sydänmellisesti tervetulleeksi uudeksi xx-tädiksi ja lupasin palailla aiheeseen syvällisemmin hieman myöhemmin - tämä kun tuli hieman äkkiä, pari tuntia sitten
No, eihän sitä tällä iällä saa uusia tätejä ihan joka päivä...
Kiessus, johan oli hyvä päivä tänään!![]()
![]()
![]()
Minusta tuli aamulla toisen pienen pojan isä. Eipä hienompaa fiilistä vois ollakohta saa taas viettää unettomia öitä mutta eipä haittaa
![]()
Gravity, what a heartless bitch.
Onnittelut kaksikengälle!
Aurinko vähän pilkahti aamulenkillä. Tuli hyvä mieli.
Onnea Tuorelle iskälle😊
Kerrankin oma epä-saamattomuus! Aamulla oli eilisillan loistavan viinistelyn jäljiltä helvetin väsynyt olotila kun huppelissa ei vaan osaa nukkua ja armoton krapula. Olin jos henkisesti luovuttanut ja valmiina lähtemään talsimaan bussipysäkille. Mutta sitten viimehetkillä päätinkin vetää trikoot niskaan ja kihnutin taas fillarilla tänne töihin. Jee. Hyvä minä. Ja kulki vielä yllättävän hyvin, olotilaan nähden.![]()
Paikallinen myi takapakan vähintään Saksan hintoihin, jäsen lansive valistuksellaan säästi minulta 80€ ja pyörä **näyttää** toimivan niin kuin pitää.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Perinteinen Uulan keittomaali (punamulta) - selkeästi tehty tähän ilmastoon ja jos sataa niin voi mennä kahville ja palata takaisin maalaushommiin kun sade lakkaa. Täydellistä. Erityispositiivisuuslisä saunasta, grillissä paistetusta pizzasta sekä punkkulasillisesta ja päivän myyntivoitoista.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Pikkukoira ajoi täydellisen voittajaluokan jäljen vaikka ei ole vielä vuottakaan. Pitäisköhän pikkuhiljaa siirtyä koerintamalle![]()
Olin jo valmiiksi hyvällä tuulella, mutta fillarilenkki puolison kanssa ja ehtiminen kotiin juuri ennen vesisadetta lisäsi mieluisaa mieltä.
Tänään oli kyllä hyvä päivä. Aamulla meloen kaverin mökille Lohjansaaren taakse. Siellä otettiin arskaa, syötiin ja vähän hommiakin tehtiin. Sitten meloen takaisin taas kesäisessä kelissä. Illasta vielä maasturilenkki Muijalaan ja kulku oli melkeinpä parasta tänä kesänä.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
^^ Mikä on xx-täti? Mistä tämä ilmaus tulee, ja miten lausutaan: exextäti, äxäxtäti?
Minä olen kummitäti, joten siksi kysyn.
Mutta hymyilytti ja hymyilyttää tämä Ferraripupu-projekti, Ruby the Rabbit sai kivan mekon, ja puput pääsi asianmukaisissa kuteissa ajelulle. Uudella Ferrarilla.
( varsinkin Rubyn kuvat onnistui kivasti)
![]()
![]()
Asiayhteydestä päätellen xx-täti on suunnilleen sama kuin <tähän joku etunimi>-täti tai Helvi*-täti (*nimi muutettu).
Minut sai hyvälle tuulelle mielessäni käynytt ajatus etten tänäkään aamuna tarvitse ainuttakaan lääkepurkkia - tai oikeastaan se että ehdin ajatella niin, sillä joskus nuorempana minua rasitti suunnattomasti vanhojen (eli sellaisten jotka eivät välttämättä olleet yhtään vanhempia kuin minä nyt) ihmisten siunailu kuinka terveys on tärkeintä ja kuinka ei osannut olle kiitollinen terveydestään niin kauan kuin oli terve.
Noin 16,5 kk loma lähenee loppuaan, jippii!
Pyöräliikkeestä ensimmäistä maantiepyöräänsä ja samalla ensimmäistä lukkopolkimilla varustettua pyöräänsä ulos taluttava keski-ikäinen mies joka lähtee sunnuntaina ajamaan Tour de Helsinkiä.
Innostus uudesta tietynmerkkisestä pyörästä, ajatus vauhdikkaista lenkeistä tulevaisuudessa, jännitys itselle asetetun ja nopeasti lähestyvän haasteen edessä, epävarmuus tottumattomuudesta lukkopolkimiin, pyörään ja mukana polkevien määrään - kaikki paistoivat naamasta! Osin tunnistin vain muutaman vuoden takaisen itseni, osin koin jo tavattoman kokeneen maantiepyöräilijän hyväntahtoista lievää ylemmyydentuntoa ja osin toivoin parasta ja hyvää onnea kaikille.
Hienoa että laji saa uusia harrastajia, pyöräilytapahtumat uusia osallistujia - ja että maantien laitoja kiertää entistä useampi fillaristi yksin tai porukassa! Hip hip huraa kiinnostusta herättävien tapahtumien järjestäjille ja ammattilaisena ajaville kisakuskeille, innostusta lisääville televisioselostajille ja toimittajille, lehdenjulkaisijoille, aloittelijoita palvelemaan jaksaville ja osaaville kauppiaille ja pyöräliikkeille!!!
No, minä olen joskus iloinen ja kiitollinen että selvisinpä siitäkin sairaudesta ja erityisesti sairaalasta. ( joskus tuntuu että kunpa en olisi jaksanut selviytyä.. mutta yleisesti kyllä olen jopa ylpeä että selvisin )
Sairauksien tai vaivojen ei tarvi antaa häiritä, vaan opetella elämään niiden kanssa. Yleinen hyvä vointi on tärkein.
Hyvä mieli tuli kun sain oikealta valokuvaajalta kovasti kehuja näistä mun nukke-kuvistani.
Ginger Baker
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Itellan kaveri toi pientä piristystä sairaspäivään tuomalla 2.3" Bronsonit ja 80mm stemmin..
Still rides with 26er
Käytiin ukon kanssa aamulla kimppalenkillä (eka tänä vuonna) ja meni oikein kivasti![]()
Assarin paluu!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Metsäretki.Makkaran paistoa ja kaffet.kotiinpäin mentäessä useampi pussillinen herkkutatteja
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjanmerkit