esmes tuolta:
http://www.fillariosa.fi/epages/fill...on=ViewProduct
esmes tuolta:
http://www.fillariosa.fi/epages/fill...on=ViewProduct
Kyllä on asiallisia pelejä. Sakun Mondraker erityisesti vaikuttaa todella messevältä.
Ite luulin että pelkällä jäykkiksellä mennään pidempäänkin mutta sopiva pre-owned Carbinen runko piti kuitenkin saada kun vastaan tuli. Hyvä että tuli laitettua sillä itku ois jäykkisellä tullut isommalla törmällä Ranskassa viime viikolla. Tää toimi aika kivasti :-)
![]()
Salomon karbiinia on tullut jo muistakin kuvista ihailtua mutta peukutetaan vielä.
Hiano!
Memento mori
Uusi "pre-owned" runko, ja siirtyminen uudelleen täpärien ihanaan napsuvaan ja natisevaan maailmaan... Pitäisi varmaan päivitellä old skool 1x9 -voimansiirtoa että pysyy ketju paremmin päällä. Tulevina päivityksinä ehkäpä XX1 tai XT 1x10...
![]()
^hiano on! I.S:n entinen? Mulla oli pitkään harkinnassa juuri se, mutta muovikuume oli parantumaton
(tulit muuten Colnagolla vastaan tuossa eräänä heinäkuun iltana. Itse olin autolla)
^Joo, I.S:npä hyvinkin. Olin hyvin lähellä 29" Epicin hankintaa, mutta tuo Cruzi tuli sitten sopivasti eteen. Aiemmat kokemukset single pivotista 10 vuoden takaa puolsivat hankintaa, ja näpsäkältä tuntuu nytkin.
Katselin tuonne edelliselle sivulle, on JackOja näköjään pysynyt merkki- ja malliuskollisenaHienolta näyttää, aika lailla on Stumppi pyöränä muuttunut vajaassa kymmenessä vuodessa...
Vakioreittejä tuo Kivisuontie, tulee aika useasti ajettua...
Laitetaan kaikkien muotipoliisien kiusaksi toinenkin vaihdeplugi näytille.
![]()
Plussalla hieno Cruzi, yhtenä vaihtoehtona 29" täpäriksi jos joskus sellaista olisin hommaamassa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^ Onks 700mm vuonna 2014 jo töpö? Viisto kuvakulma saa ehkä näyttämään kapeammalta...
Tähän puuttuakseni täysin offarina! Ajelin myös uutuuden huumassa n.2v 700 tangolla ja aina vaivasi kyynärpää. Nyt vaihdoin 630 ja kyynärpää kiittää... Ilmeisesti rasitus kohdistui liian leveällä asennolla jotenkin kyynärpäähän tahi henkimaailman juttuja...
Morewood Makulu 650b
Tollasella hurjasteltiin tänä kesänä pari viikkoa, pyörä etsii uutta kotia..
Maantiellä viihdytään enemmän. .mikäs noilla on viihtyä! 😊
Surly Straggler:
![]()
Tohonkun laittaa maasto renkaat niin vot!😊
No niimpä. .😊 voihan noillakil ajaa..polkuja..
Nämä kuvan 45mm Spessun Fatboy sliksit ovat käytössä vasta pari päivää, sitä ennen oli takana Knard ja edessä Spessun Renegade tai molemmissa päissä Knardid. Mutta näillä leveillä slikseilläkin ainakin kuivalla polulla pärjää oikein hyvin, joten ei ole kiirettä palata nappularenkaisiin. Syksyllä sitten Renegade eteen ja 57mm Smart Sam taakse, vielä en ole kerinnyt tällaista yhdistelmää kokeilemaan.
Rääkätty kommari sai uudet kiekot. Ohjainlaakeriki tuli vaihdettua, mutta ei ole kuvassa. Uudet kiekot kyllä ovat aivan jotain mahtavaa.
![]()
Kirjanmerkit