GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 58 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 48 56 57 58 59 60 68 108 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.711 - 1.740 / 3708

Aihe: Hyvinkään polut !

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kahilati Katso viesti
    Kartturi olisi tarpeen, en itse muista tuota reittiä kovin tarkasti. Pidemmän tauon voisi hyvin pitää, Oitissahan oli ainakin yksi kota/laavupaikka.
    Kartturikin alustavasti lupautui.. lähtö aikaa saa ehdotella.. itse ilmottaudun alustavasti mukaan..

Lamppu syttyi Aasimainen viikonloppu

23-24.8 ajattelin vetää aasimaisen pitkän setin. En kuitenkaan puku päällä kuten Syötteellä . Olen kartoittanut n.120km pitkän reitin ja lisäoptioksi 60km. Muutama Cycling El Burron veijari on näillä näkymin tulossa. Jos kaipaat jotakin normaalista poikkeavaa lenkkiä niin tässä sitä nyt olis tarjolla. Palaan tarkemmin aiheeseen jos foorumin kautta joku ilmottautuu mukaan koitokseen.

P.s. Reitiltä pääsee helposti kotiutumaan jos voimat ehtyy.
    Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
    Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SimmiS Katso viesti
    23-24.8 ajattelin vetää aasimaisen pitkän setin. En kuitenkaan puku päällä kuten Syötteellä . Olen kartoittanut n.120km pitkän reitin ja lisäoptioksi 60km. Muutama Cycling El Burron veijari on näillä näkymin tulossa. Jos kaipaat jotakin normaalista poikkeavaa lenkkiä niin tässä sitä nyt olis tarjolla. Palaan tarkemmin aiheeseen jos foorumin kautta joku ilmottautuu mukaan koitokseen.

Ja ehtyyhän ne mut mukaan vois lähtee.. kumpana päivänä meinasit ajella? Vai molempina?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Make79 Katso viesti
    Kartturikin alustavasti lupautui.. lähtö aikaa saa ehdotella.. itse ilmottaudun alustavasti mukaan..
    Olisiko kello 8:00? Olisi viileämpi ajaa.

Jyrkkä ehkä osallistumiselle. 120km ei varmaan onnistu mutta jos väliltä kerrran pääsee kätevästi pois...

Ja ehtyyhän ne mut mukaan vois lähtee.. kumpana päivänä meinasit ajella? Vai molempina?
    Lauantaina niin pitkään kun huvittaa ja sunnuntaina jos on lähtiöitä/voimia.

Lauantaina niin pitkään kun huvittaa ja sunnuntaina jos on lähtiöitä/voimia.
    Su ei oo voimia.. mut lähe huomen oppaaks ja ota klapit mukaan.. lähtö siis klo 8 ja tapikselt vai lentokentänparkist?

Voisin raahautua huomenna mukaan. Äänestän lähtöpaikaksi tapista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sma Katso viesti
    Voisin raahautua huomenna mukaan. Äänestän lähtöpaikaksi tapista.
    Minulle sopii tuo eli huomenna kello 8 ja Tapainlinnan koululta lähtö.

Mukaan tullaan, jos kirjaimellisesti sunnuntaiajelijan vauhtia pidetään😎

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kahilati Katso viesti
    Minulle sopii tuo eli huomenna kello 8 ja Tapainlinnan koululta lähtö.
    Näillä näkymin olen tulossa mukaan. Tosin minun pitää vielä kuulostella, mitä polvi tykkäsi tämän päivän Usmin rymistelystä. Hiljainen sunnuntaiajeluvauhti kelpaa myös minulle. Jos aamulla ei näy, niin älkää jääkö odottamaan.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Su ei oo voimia.. mut lähe huomen oppaaks ja ota klapit mukaan.. lähtö siis klo 8 ja tapikselt vai lentokentänparkist?
    Ei pysy ei kykene. Suora lainaus Sensei JaSa:n repliikistä.
    Laitoin Syötteen jälkeen pyörän naulaan ja oon huomenna isolla kirkolla Joensuussa. Ensi viikolla oon taas Hyvinkään El Burrojen muonavahvuudessa.

Vieläko torstain lenkit pyörii? Vielä ollaan lomalla, mutta vois ottaa jo pyörän naftaliinistä. johan tota taukoo on ollu 8 päivee eli selkeesti yli viikko. Silläaikaa olenkin yrittänyt juosta, mutta kun se on niin vaikeeta ja raskasta. Vimeksi oon lenkkeilly 2005 eikä meinaa askellus löytyä. Pari päivää sitten koklasin ja cooper tulos oli niinkin hieno kuin 2500. No hyvä puoli tässä harrastuksessa on, että oppii sitomaan kengän nauhat .

Törmäsin Syöte keskustelussa hienoon blogiin. Siellä on kerrottu kivasti itse tapahtumasta ja samalla on hienoja kuviakin maastosta. Ja lisää kuvia.

Vieläko torstain lenkit pyörii? Vielä ollaan lomalla, mutta vois ottaa jo pyörän naftaliinistä. johan tota taukoo on ollu 8 päivee eli selkeesti yli viikko. Silläaikaa olenkin yrittänyt juosta, mutta kun se on niin vaikeeta ja raskasta. Vimeksi oon lenkkeilly 2005 eikä meinaa askellus löytyä. Pari päivää sitten koklasin ja cooper tulos oli niinkin hieno kuin 2500. No hyvä puoli tässä harrastuksessa on, että oppii sitomaan kengän nauhat .

Törmäsin Syöte keskustelussa hienoon blogiin. Siellä on kerrottu kivasti itse tapahtumasta ja samalla on hienoja kuviakin maastosta. Ja lisää kuvia.
    Ehkä ne pyörii. Määkin voisin huomen yrittää tulla jos jalat elpyy tiistain juoksu kokeilusta..

Rakentelen työmatkapyörää ja siihen ei uskalla laittaa mitään uutta osaa. Niinpä olen keräillyt osia laatikon pohjalta ja hyvässä vauhdissa ollaan. Kuitenkin muutama ratkaiseva juttu puuttuu.
    Nyt on hakusessa jousto keula 1 1/8" 120mm tahi 100mm. Keulassa riittää kun jousto toimii eli vaimennuspuolen ei tarvi toimia. Pumppaan sen kuitenkin jäykäksi. "näköiskeula"
    Toinen puutos on levyjarrut. Levyjä mulla on, mutta itse satulat ja kahvat puuttuu.
    Nyt otetaan vastaan tahi vaihdetaan rahaa vastaan tarpeetonta tavaraa.

Tektro Auriga Compit kolmen sormen kahvalla olisi jouten. Ei maksa juuri mitään tai vaihdetaan sopivaan määrään ölppää.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Rakentelen työmatkapyörää ja siihen ei uskalla laittaa mitään uutta osaa. Niinpä olen keräillyt osia laatikon pohjalta ja hyvässä vauhdissa ollaan. Kuitenkin muutama ratkaiseva juttu puuttuu.
    Nyt on hakusessa jousto keula 1 1/8" 120mm tahi 100mm. Keulassa riittää kun jousto toimii eli vaimennuspuolen ei tarvi toimia. Pumppaan sen kuitenkin jäykäksi. "näköiskeula"
    Toinen puutos on levyjarrut. Levyjä mulla on, mutta itse satulat ja kahvat puuttuu.
    Nyt otetaan vastaan tahi vaihdetaan rahaa vastaan tarpeetonta tavaraa.
    2 keulaa olis jouten. Toinen muttereina ja merkitön ja toinen manitou mach joka on hoitanut varakeulan virkaa hyllyssä.. eka annetaan ja tokasta jotain oravan nahka kauppaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Tektro Auriga Compit kolmen sormen kahvalla olisi jouten. Ei maksa juuri mitään tai vaihdetaan sopivaan määrään ölppää.
    Kuulostaa sopivalta budjetilta. Oletko vielä käynyt junnulenkeillä hypyn vuorolla? Voitas tehdä niin, että sinä tuot jarrut ja minä tuon nesteet. Silloin tuosta saadaan nestejarrupakettikauppa.

Toinen kysymys olisi Sääksin kierto ajelu. Olen kuullut, että Tien 25 toisellapuolen olisi hyvää polkua tarjolla. Löytyisikö kartturia tuonne?

2 keulaa olis jouten. Toinen muttereina ja merkitön ja toinen manitou mach joka on hoitanut varakeulan virkaa hyllyssä.. eka annetaan ja tokasta jotain oravan nahka kauppaa..
    Millon noita keuloja pääsis katteleen?

Kuulostaa sopivalta budjetilta. Oletko vielä käynyt junnulenkeillä hypyn vuorolla? Voitas tehdä niin, että sinä tuot jarrut ja minä tuon nesteet. Silloin tuosta saadaan nestejarrupakettikauppa.

Toinen kysymys olisi Sääksin kierto ajelu. Olen kuullut, että Tien 25 toisellapuolen olisi hyvää polkua tarjolla. Löytyisikö kartturia tuonne?
    Joo, tuleehan siellä käytyä kun pojat on ajamassa. Tänään toiminta on Rajamäessä ja ohjelmassa on triathlonia (tosin ei kuulemma mennäkään uimaan kun on niin kylmä!!). Maanantaina voisin tuoda ne mukana. Kuinka pitkät letkut pitäisi olla? Voisin mitata valmiiksi, että jos on liika lyhyet niin ei turhaa raahaa niitä paikalle jos ei kuitenkaan sovi.

25:n toisella puolella on lähes legendaarinen "Märkiön parempi polku". En ole sitä kyllä ajanut hetkeen kun siellä tehtiin metsätöitä jokin aika sitten. Pitäisi jossain välissä käydä itse katsomassa ennenkuin kutsuu muita kyläilemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Joo, tuleehan siellä käytyä kun pojat on ajamassa. Tänään toiminta on Rajamäessä ja ohjelmassa on triathlonia (tosin ei kuulemma mennäkään uimaan kun on niin kylmä!!). Maanantaina voisin tuoda ne mukana. Kuinka pitkät letkut pitäisi olla? Voisin mitata valmiiksi, että jos on liika lyhyet niin ei turhaa raahaa niitä paikalle jos ei kuitenkaan sovi.

25:n toisella puolella on lähes legendaarinen "Märkiön parempi polku". En ole sitä kyllä ajanut hetkeen kun siellä tehtiin metsätöitä jokin aika sitten. Pitäisi jossain välissä käydä itse katsomassa ennenkuin kutsuu muita kyläilemään.
    Vaikeiden mittaus sessioiden jälkeen pääsin mittaan n. 1,48m takana ja edessä 0,65m. Ei tullu taas itelle mieleen, että letkuthan voi tosiaan olla liian lyhyet. Maanantai näyttäisi toistaiseksi sopivalta päivältä.

Palataan tuohon Märkiön "parempaan" polkuun myöhemmin sitten myöhemmin. Onko siellä muuten mitään nuotiopaikkaa? Itse olen havainnut ainoastaan Märkiön leirikeskuksen vieressä makkaran kärtsäys mestan.

Takaletku 140 ja edessä 75. Tosin kolmen sormen gaffa on sen verran pitkä, että vois sopia. Letkun lähtökin on aika kaukana kiinnityksestä. Otan ne maanantaina mukaan ja tuot takaisin jos ei pituus riitä. Jos riittää niin jarrujen sijaan tuot nestettä seuraavalla kerralla.

Alles klaar, Asii akvarelli

Voisin lähteä la mukaan.

Oliko tästä mitään lisä-speksiä tarjolla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sirrautio Katso viesti
    Oliko tästä mitään lisä-speksiä tarjolla?
    Tilanteet muuttuvat kuin mehiläisen mieli. Burron veijarit ovat niin kiireisiä etteivät ehdi piipahtamaan täälläpäin ja allekirjoittaneella on jokin pöpö. Tosin vielä ollaan elävien kirjoissa ja touhutaan täysillä. Lauantaina sään ollessa siedettävä ja kunto OK ajattelin sutaista joko Oitin kautta Riksuun ja Hyvinkäälle muutamalla ketun lenkillä. Toinen vaihtoehto olisi ajaa Jokelan kautta Sääksiin kuitenkin Hyvinkäällä piipahtaen. Ja lopuksi ettiä 25 tien pohjoisen puoliskon parempaa latua "vahva ehkä". Vauhti olisi rauhallinen ja evästä mukaan. Itse ajattelin paistaa makkarat. Matkaa varmaan kertyy 60-90km. Niin ja lähtö aika voisi olla 8-9 notta ehtii kotio remppaa tekemään.

Tilanteet muuttuvat kuin mehiläisen mieli. Burron veijarit ovat niin kiireisiä etteivät ehdi piipahtamaan täälläpäin ja allekirjoittaneella on jokin pöpö. Tosin vielä ollaan elävien kirjoissa ja touhutaan täysillä. Lauantaina sään ollessa siedettävä ja kunto OK ajattelin sutaista joko Oitin kautta Riksuun ja Hyvinkäälle muutamalla ketun lenkillä. Toinen vaihtoehto olisi ajaa Jokelan kautta Sääksiin kuitenkin Hyvinkäällä piipahtaen. Ja lopuksi ettiä 25 tien pohjoisen puoliskon parempaa latua "vahva ehkä". Vauhti olisi rauhallinen ja evästä mukaan. Itse ajattelin paistaa makkarat. Matkaa varmaan kertyy 60-90km. Niin ja lähtö aika voisi olla 8-9 notta ehtii kotio remppaa tekemään.
    Sehän kuulostais mielenkiintoiselta ;-) Olettaen ettei sada kuin vanhassa Venäläisessä elokuvassa lauantaina ja ettei pöpöt myöskään täällä jyllää, niin mukana olen. Äkkiseltään katsottuna la on sateen puolesta parempi kuin su, mutta otappa noista selvää. Kattellaan.

Jos nurkasta löytyy shimanon 10-vaihteinen mtb-takavaihtaja ja haluat luopua siitä edullisesti (paikallinen vaatii uudesta SLX:stä 79€, saksanpoika 36€), niin täällä olisi ottaja. Vähän käytetty pakkakin kelpaa. Niin ja rikkonaisella kalustolla harrastaminen on /C:stä.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Do diin, milles sitä lauantaina alettais? Kalenteri on putsattu, terveys ok, ja kelikään ei edellenkään ainakaan ennusteella ihan mahdottomalta näytä.
    Aamusta liikkeelle ja ip takas? Vauhti leppoisa, makkaranpaiston kera jne. Ja oliko se niin että Mr.Simmis vetää letkaa ja muut läähättää perässä?
    60km vois olla sopeva, mut 90 menee jos ei hoppuile liikaa ;-)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sirrautio Katso viesti
    Do diin, milles sitä lauantaina alettais? Kalenteri on putsattu, terveys ok, ja kelikään ei edellenkään ainakaan ennusteella ihan mahdottomalta näytä.
    Aamusta liikkeelle ja ip takas? Vauhti leppoisa, makkaranpaiston kera jne. Ja oliko se niin että Mr.Simmis vetää letkaa ja muut läähättää perässä?
    60km vois olla sopeva, mut 90 menee jos ei hoppuile liikaa ;-)
    Notta lähdetään 8:30 Tapsan koulun pihalta. n. 40-50km jälkeen on maggaran paistotauko. ja sit jatketaan matkaa. Ajetaan Sääksin ympäri ja alkulämmöiksi sutastaan Jokelan kautta "Lepokallio". Matkaa kertyy alle 100km.

Seikkailun tunnus
    SimmiS muokkasi tätä : 22.08.2014 at 10.27 Syy: Viesti sisältää tuotesijoittelua

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •