On-One Fatty V2 vapaaratas oli suht kuiva tehtaan jäljiltä. Pienillä kilsoilla rasva oli jo ruskeaa/mustaa kuraa ja sitäkin oli siis vähän. Tiiviste oli vähän epämääräinen, olikohan jo kulunut kun kuivana pyörinyt? Ääni muuttui hiljaisemmaksi kun laittoi tarpeeksi tavaraa. Kynnet on samanlaiset kuin XD11 versiossa. Siis tässä -> http://www.on-one.co.uk/i/q/HUOOFATM...-cassette-body
Myös V2 navassa näytti olevan vaihdettava hammaskehä mutta ei paljoa lämmitä jos niitä ei saa mistään.
Laakerissa taisi lukea Taiwan TPI. Tuon niminen pulju löytyy googlellakin. Laatu?
OnOne -hiilikeppi todettu erittäin toimivaksi 907:aan asennettuna, annoin kunnolla runtua kauupin/alasenjärven juurakoissa.. Pikkasen aika-ajoin narahteli, mutta oletan normaaliksi, en oo aiemmin kuitukeulalla ajanu millään laitteella..
Narisee luonnostaan. Voi tietty olla poikkikin, mutta pikku narinat kuuluu asiaan. Joko vanha keke on kaupattu ja oliko suoralla ruodolla?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Mulla narisi myös vähän alkuun, diagnoosini oli että alakooli haki paikkaansa. Alkuun ei natissu sitten natisi pari lenkkiä ja samalla tuli pientä klappia. Kiristyksen jälkeen hävisi natinat.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ää, emmä lainaile. Jos tulee joskus myyntiin niin ilmoittele. Ensisijaisesti olisi teräshaarukka hakusessa, et jos jollain ois ni privaaki laittaa sais.
There can be only one.
Herra heikottaa on hyvä ja ilmoittautuu.
There can be only one.
^täällä ollaan. Mä en vielä uskalla luopua tuosta teräskeulasta kun en tiedä, kauanko tuo karponikeula kestää mun "hellää" ajotyyliä. Mut kyllä noita teräskeuloja alkaa varmaan voorumilta löytymään tämän keskustelun perusteella. Eli rivaa vaan tankkikuskille!
Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa
Tääl ois ylimääräinen fatty teräskeke myös..
^No ei kauaa menny
Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
Pakkoko se on jatkuvasti tunkea täyteen... Ny on taas tilaa.
There can be only one.
Tässä olisi vähän spesiaalimpi Fatty:
http://www.planetx.co.uk/i/q/FBOOFAT...d5c2-272207205
Näitä ilmeisesti saatavilla vain 10kpl...
Onko tuossa muuta eroa normaaliin fättyyn kuin gummit (£29,99/kpl)?
Mikä cruiser tuo on ? Kona Wo:sta kun lainais stongan, niin sitten
Tapatalkista iLuuri vitosella
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Sori Juze viivästynyt vastaus. Leveempää kumia halajavalle on olemassa ja eiköhän tuo Suomeenkin ilmesty 2Fat-versio johon mahtuu 4.8 tuumainen. Linkin polkua kun kelaa taaksepäin, löytyy muutkin mallit, mukaanlukien hiilariversio. Tossa mun laitteessahan se on 4 tuumainen ja sillä olen mainiosti pärjännyt. Katsotaan miten äijän käy kun tulee talvi. Minä kun asun seudulla, jossa tiet aurataan jos jaksaa itse kolata. Aiemmin tullut rimpuiltua siellä 29er:llä Noksun Extremet alla ja jotenkin on silläkin pärjätty![]()
Ei paha tuo Whiten hinnoittelu, selvästi alle kolmen tonnin hiilkuituläski 2FAT Interceptor. Näyttääkin hyvältä.
Jos jostain syystä joku siellä jossain haluaisi 170mm X5 kammet 175mm tilalle, niin laittakaa privaa. Mulla on nimittäin kevyen sähläilyn jälkeen nuo lyhyemmät vaikka haluaisin ne pidemmät... phuuh.
Ei ole pahan hintainen tuo 2FAT Pro. Toivottavasti tulee Suomeenkin myyntiin.
Canyoniltakin pukkaa ilmeisesti läskiä. https://www.facebook.com/canyon/posts/801564826543538
Syyskuussa saadaan Suomeenkin myyntiin kolme uutta Whiten läskiä. Klik.
Salsan Mukluk2 takanavan kynsien vaihto muuttui kynsien ja vapaarattaan laakerien vaihdoksi, täytyy huomenna suunnata Toikkalaan. Napa saanut osakseen lähes 3 vuotta ja 7tkm kovaa ajoa ja huonoa ylläpitoa, kerran olen vaihtanut rasvat. Kyllähän tuolla vielä ajaa, ainoa oire on pieni paukahdus silloin tällöin kun aloittaa polkemisen rullaamisen jälkeen.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
On-Onen runkotakuu toimi hyvin. Kaksi viikkoa sitten lähetin - omakustannehintaan tosin - murtuneen Fattyn rungon enklantiin ja tänään kuriiri toi uuden tilalle. Sain vielä vaihtaa runkokokoakin samassa sopassa. Pisteet On-Onelle nopeasta toiminnasta - joskin vielä paremmat pisteet vois antaa jos kamat ei hajoilis
![]()
Kirjanmerkit