HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 22 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 32 72 122 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PedroK Katso viesti
    Aikamoista runtua joidenkin läskit saa, joten ei ole mikään ihme, että paikat joskus on kovilla. Itse en ainakaan säästele Fattyä kivikossa. Eipä ainakaan vielä ole rikki mennyt. Toisaalta ulkomaan foorumeilla ei ole Fattyn rungostakaan raportoitu yhtään sen kummemmin ongelmia.
    Niin ja me Suomalaiset on jo rikottu monta. Liekö me ajetaan enempi ja sääli on sairautta, kun maastossa mennää. Sinänsä on outoja nää Fattyn runko keissitkin, kun ei ole mikään uusi keksintö tuo edes ole, no onhan tuo vaaka putken linjaus painavammalle kuljettajalle aran näköinen vipuvarren suhteen.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Aran näköinen on juu. Satulasta kun ottaa kunnolla kiinni ja vääntelee niin siihen se kovin runtu just keskittyy mistä sun runko ratkes. Mulla nousee perse ylös penkistä aika herkästi röykkyisessä maastossa. Uskoisin, että sekin säästää runkoa aika hyvin tälläisen 90kg ukon alla

mutanaama Guest
    Huhut väittävät, että beargreasesta olisi tulossa taas alumiiniversio. Oliskos käynyt niin, että jotain on valmistettu ajatellen enimmäkseen keveyttä. Samanpainoin hiilarirunko vs alumiini kestää kuitenkin huimasti enemmän väärinkäyttöä.

^^Röykyissä nousee hanuri juu, mut ne pienemmät montut ja muut epätaisuuden mitkä ajetaan persus penkissä alkaa ajansaatossa näillä meitin kiloilla tehdä tehtävänsä.

^Kun tosiaan miettii voima eroja mitä 170/190mm perä tarjoaa chain ja seatstay:hin verrattuna vaikka 29erän 135mm millinen perä voi näitä ylläreitä paljastua lisää näissä uusissa kuitu rungoissa. Etukolmiot luulis kestävän siinä missä kapearenkaistenkin.

Läskipyörien käyttö on monella nykyään enempi trail henkistä lenkki raiskaamista, kuin retkeileyä. Se on aistittavissa kehityksestäkin ainakin vanhoilta valta merkeiltä. Loivaa keulaa pukkaa uudissa vedoksissa ja läpiakselia. No näyttäähän Boreal pellekin mallia ja Nicolain viedotkaan yhtään kehota kansaa rallaamaan.

No teki Borealskin uuteen Echo runkoonsa läpi akseli perän ja kirjoitti kovat lupaukset sivuilleen ultra-stiff rally-ready läski runko.
    Antza44 muokkasi tätä : 22.07.2014 at 12.35

^^ http://salsacycles.com/culture
    Tuollahan noita Salsan 2015 uutuuksia on, mm. alu-beargrease. Ei tartte enää huhuilla.

Kas valikomaa tuli.

Jeee, tosiläski myös alamittaisille!

Monensorttisia kitinöitä ja narinoita olen omassa halpisläskissäni kuunnellut mutta vielä en ole murtumia kantavista rakenteista löytänyt. Kuljettajalla tässä kombinaatiossa painoa varusteineen vähälläkin määrällä 0.11 tonnia. Takajarru sen sijaan kihnuttelee vähän aika ajoin. Alkuun toki juuri syystä jonka kanssa kai liki jokainen fattyn omistaja on tullut tutuksi eli takalinkun vajaasta pidosta. No, mullahan on siellä sellainen venäläishenkinen patentti voimansiirron puolella lukitsemassa akselin paikoilleen ja mielijohteesta tuossa juuri vaihdoin Hopen linkkuihin. Linkut ovat kiinni, jos ei nyt aivan siinä poskitärinämomentissa niin lähettyvillä kuitenkin. Mistään mitaten en ole havainnut taka-akselin päässeen liikkumaan ja silti aika ajoin saan oman huohotukseni salliessa kuulla vaimeita mutta selkeitä vinkaisuja takajarrun teettäessä kululleni omaehtoista hidastusta. Kun olen jarrulevynkin todennut olevan vielä likimain suorana ei kai jää jäljelle juuri muita vaihtoehtoja kuin että runko vain saamansa kurituksen alla nöyränä muuttaa sen verran muotoaan että moinen mahdollistuu. Sillähän tuosta pääsee kun löysää ja keskittää jarrun mutta sama kuntopyöräominaisuus saattaa uusia itsensä hyvinkin pian, vähän riippuen millaisissa olosuhteissa matkaa tehdään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Läskipyörien käyttö on monella nykyään enempi trail henkistä lenkki raiskaamista, kuin retkeileyä. Se on aistittavissa kehityksestäkin ainakin vanhoilta valta merkeiltä. Loivaa keulaa pukkaa uudissa vedoksissa ja läpiakselia
    Lähes vuosi tuli sikaa annettua Fattylle kivikko-/juurakkopoluilla ennen kuin runko antautui siitä samasta kohtaa kuin näillä muillakin kohtalotovereilla.

Mutta totta tuo - ainakin omalta kohdaltani - että läski on käytössä ennen kaikkea kovassa polkutykityksessä ja kaiken maailman kikkailussa.

Mielestäni Fattyn loiva keulakulma on erinomainen juuri tähän tarkoitukseen. Uusista malleista Surlyn jäätelörekka olis ihqu, mutta niitä ei vielä saa - eikä tilin saldokaan innosta sitä vielä tilaamaan.

Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

Mielen kiintoinen rengas valinta uudessa Blackborow mallissa Lou pistetty molempiin päihin.

^Louta on varmaan saanut halvemmalla, kun kaikki muut laittaa 2x Bud.

Laitanpa nyt kuvat Fatboyn vapaarattaasta tännekin kun siitä tuntui olevan kiinnostusta tuolla fillarisuositukset / Fatboy osiossa. Eli laakerit olivat vapaarattaasta korkanneet, laakerin mitat 24x12x5. Vapaaratas näytti helpohkolta purkaa, työstä ja palvelusta ISO KIITOS Joensuun ET-Sports / Jukka. Loma pelastui kummasti kun apua saa heti.

^Toivottavasti on edes laadukas kynsiltää ja jouseltaan. Minä olen onnistunu muutaman vastaavalla tavalla toteutetun rikkomaan aika nopeastikkin. Jousta poikki tai kynnet ei ole kestänyt ja sitten yleensä ottaa osumaa samassa se hammaskehä navassa.

kynnet ei ole kestänyt ja sitten yleensä ottaa osumaa samassa se hammaskehä navassa.
    Osaatteko neuvoa, mistä noita hammaskehiä voisi tilata esim. Fattyyn?

No ni. Uusi runko tulee. Saattaa vaan kestää jonkin aikaa, eivät kuulemma kuormat uudelta mantereelta kovin hapiaan ja taajaan liikahtele.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

T_2 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti svheebo Katso viesti
    Laitanpa nyt kuvat Fatboyn vapaarattaasta
    Noi Fatboyn navat on vissiin Novatecciä. Kuvassa näyttää hämmästyttävän paskaselta toi sisus, jostain syystä kai päässyt kakkaa napaan aikalailla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ylämäessä heikottaa Katso viesti
    Jos tossa Fattyssä on Novatecin navat niin Bdopcycling myy noita irto-osia, esim.

Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Jos tossa Fattyssä on Novatecin navat niin Bdopcycling myy noita irto-osia, esim. [/QUOTE]

Tilasin juurikin tuon hammaskehän + vaihtotyökalun. Ei sovi Fattyyn, koska tuo on halkaisijaltaan ihan liian pieni. Sen sijaan samasta paikasta tilaamani kynnet kyllä sopivat heittämällä Fattyyn.
    Ylämäessä heikottaa muokkasi tätä : 23.07.2014 at 21.46 Syy: typo

Oma musta onniwanni hiilikeppi saapui, suoja/piilotusteipattiin ja asennettiin, ilman teippejä r-techin virallisella vaa'alla 588g, teippaukset +5g, alkuperäinen alukeula tehtaan mukaan 1040g, en punninnut.. Huomenna testilenkki..

kuvan kokonaisuus 13,4kg..

Rose Tusker

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ylämäessä heikottaa Katso viesti

Minä kysäisisin suoraan On-onelta. Minulla ei navan valmistajasta ole havaintoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Oma musta onniwanni hiilikeppi saapui, suoja/piilotusteipattiin ja asennettiin, ilman teippejä r-techin virallisella vaa'alla 588g, teippaukset +5g, alkuperäinen alukeula tehtaan mukaan 1040g, en punninnut.. Huomenna testilenkki...kuvan kokonaisuus 13,4kg..
    Suttupuhetta, ilman eri korvausta, putki katkaistuna oikealla vaakalla punnittuna ja teipattuna alakoolin kanssa 565g
    Iglumies muokkasi tätä : 23.07.2014 at 22.48 Syy: [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/24/ba9urasy.jpg[/IMG]

Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

^^^^^^ Tuo paska fatboyn vapaarattaassa oli ihan rasvaa. Btw, ei nyt tullut kokeiltua miten takuu olisi toiminut, pyörä piti saada kuntoon heti eikä 15. päivä... Hivenen pyörän myyneen liikkeen edustajan kommentit ihmetyttävät, ensimmäinen kyssäri" onko ensihuolto tehty". Tehty oli ja kyseisessä liikkeessä. Sitten kun kertoilin oireista mm. rataspakan heilumisesta niin vastaukseksi tulee että kyllä se on normaalia jos se vähän heiluu. Mä kun luulin että aika pienet toleranssit on noissa vaihteisto hommissa....

^No ei se pakka heilu, jos on kiinni. Pikkasen koloa uraa itelleen ajan myötä.
    Pikkasen, kun tiiviste fuskaa vettä vapaarattaaseen rasva mustuu. Minusta aika normaalin näköinen noilla metreillä.

Ei kukaan ole sattumoisin viimeaikoina kuullut mitään huhuja Onniwannin kuituläskirungosta? Voisi sellaiseen päivittää jos saisivat vaikka ensi talveksi sellasen kohtuuhintaan tarjottua.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Minä kysäisisin suoraan On-onelta. Minulla ei navan valmistajasta ole havaintoa.
    On kysytty. Eivät oikein innostuneet selventämään asiaa. Lähetin heille kuvia (heidän pyynnöstä) ja totesivat sen minkä itsekin huomasin - paskana se on!

Olisivat vaihtaneet takuuseen koko vanteen, mutta kun kerroin, että navan ympärille on kasattu RD:n kehä, niin totesivat, että tällaisten modifikaatioiden jälkeen heidän takuu ei toimi. Että silleen :/

^Eivätkö edes voineet kertoa valmistajaa helpoittaisi seulontaa kivasti?

^Eivätkö edes voineet kertoa valmistajaa helpoittaisi seulontaa kivasti?
    Kysyin valmistajaa yhdessä viestissä juuri tästä syystä, mutta eivät koskaan vastanneet siihen mitään.

Ymmärsinkö oikein, että On One ei pysty myymään varaosaa omaan pyöräänsä?

Jollain tavallahan edullinen hinta täytyy kompensoida
    Saapi nähdä, miten mä pärjään jatkossa tuon vielä edullisemman White-läskin kanssa,,,
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rjrm Katso viesti
    Ymmärsinkö oikein, että On One ei pysty myymään varaosaa omaan pyöräänsä?
    Kyllä, siltä tämä vaikuttaa!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •