GiantGarminElectrobikeEfat
Sivu 24 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 3072

Aihe: Valokuvauksellista keskustelua.

Ei ollut kunnon kameraa mukana itselläkään, mutta tänään oli aika bueno fiilis tuossa Tuiran rannassa, kun kävimme fillariporukalla Kesän saunalla http://www.kesansauna.fi/

Krossikommuuni / Syöte MTB

tempokisu Guest

Kymysys mikä vikana?

Kertokee mikä tässä ekassa kuvassa on (muka) "henkeäsalpaavan upea otos ja värit" - en nimittäin ymmärrä.
    ( voisi rannekorunkin laittaa kiinni..) Kaksi ekaa kuvaa w-klubilta lainattuja ( luvatta).

Toinen "breathtaking"

En vain käsitä mikä ^^ on niin paljon upeampaa kuin minun kuvissani. Mikä muka kuvissani on sellaista huonompaa ( kun omasta mielestäni ei mikään) tai onko ihmisten käsitys hyvästä nukkekuvasta vaan sitten niin paljon eri? Olen ihmetellyt tätä tosi paljon.
    Koska aikanaan kun otin taustakangaskuvia, siis rantakuvatkin ranta-taustalla ja tottakai oikea ranta on oikea...niin tuli paljon kehuja ja kiitosta. Omasta mielestäni ne on niin huonoja kuvia että olen poistanut ja korvannut "oikeilla" selkeillä kuvilla. Nykyisin kuvilleni ei enää kiitosta tule, yksi henkilö aina laittaa pisteen, mutta tuntuu turhauttavalta kun kukaan ei kommentoi mitään. Ja kaikkihan sinne kuvia laittaa kehujen toivossa!

Tossa muutama tempokisu-tyylinen kuva, vesistöä taustalla onnistuu parhaiten niin olen suosinut kesällä tätä aihiota:

Disclaimer: seuraava perustuu hyvin vahvaan MuTuiluun ja on puhtaasti vertaistukea:

Onko molemmissa kuvissa poseerausta varten maalatut silmät? Jälkimmäisessä kuvassa minun katse päätyy aina nuken silmiin ja ne katsovat suoraan katsojaan. Lopulta meinasin kysyä nukkea kaffelle, sen verran intensiivinen sen katse on. En tunne tätä alakulttuuria riittävän hyvin, että tietäisin mihin kuvilla pyritään, mutta pelkistetty tausta auttaa ylläpitämään illuusiota ”oikeasta ihmisestä”. Kuva on myös tyyliltään sellainen, joita olemme tottuneet näkemään lehtikioskien muoti- ja teinilehtien kansissa.

Ensimmäisessäkin mielestäni silmillä on iso rooli. Jos oikein näen, niin onko siellä vähän jopa ”catch lightia” eli pilkettä silmissä. Tosin silmät eivät viesti yhtä selkeästi kuin ensimmäisessä kuvassa. Ovatko ne surulliset, mietteliäät vai onko hän juuri antanut turpaan jollekin ja nyt uhoaa ”nuosepa vielä kerran!” Tässäkään kuvassa tausta ei paljasta, että kyseessä on nukke.

Onko nukeilla esikuvia (esim. filmitähtiä tms.)? Jos minä harrastaisin nukkeja ja haluaisin ottaa niistä kuvia, ensimmäiseksi yrittäisin löytää jonkin esikuvan nukilleni (vaikka Audrey Hepburn) ja kuvia hänestä. Valitsisin minua eniten miellyttävät kuvat ja yrittäisin funtsia, miksi juuri ne iskee minun makuhermooni. Sen jälkeen yrittäisin lavastaa kuvan nukellani. Aluksihan tämä olisi vain tekninen harjoitus, mutta uskon vakaasti, että oma tyyli tulee esiin ennemmin tai myöhemmin. Sitä odotellessa, harjoittelen.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

tempokisu Guest

Punapää nukkekuvausta

Aha, kiitos katsantokannasta, minä kun katson kuvaa kokonaisuutena. Valkoinen nuken laatikko taustana - ei kelpaa mulle. Mä tykkään että siellä on taustaa ja "juttua" ja kauniita selkeitä värejä. Puolet kuvasta on usein luontokuvaa. Ehkä se on sitten se ero. Sitten "muotokuva" vaalealle taustalle kohdevaloilla on ihan oma juttunsa.

Siis on nukeilla maalatut silmät? ( en ymmärtänyt) on myös nukkeja jotka on juurikin "Poppy Parker as Sabrina" tai "Giselle as Norma Desmond". Audrey onkin aika suosittu hahmo, ja mä kun en tykkää. On mulla se sarja kuitenkin, Sabrina ja Funny Face. Äskön ilmestyi "Saturday Night Fever"- se pariskunta, ja en tykännyt.

Kun mun mielestä noi ekat kuvat on huonoja. No, mielipiteitä on sitten monia.

Tossa on Sabrinaa, Funny Face ja Giselle as "Tarja Turunen Nemo" ( muotoilin nuken hiukset ja äitee teki HIENON takin) ja tein Tuomaksen. Ja sitten Marilyn. Ja Elizabeth Swann.

Sabrina ennen ja jälkeen Ranskan reissun

Funny Faces; Bonjour Nokia ja Pirkkala

Nemo ja Sleeping Sunin harjootukset ( wanhoja kuvia)

Marilyn ja Elizabeth ( repaint-nukkeja)

Silti, tykkään tämmöisistä, erityisesti jos kuvissa on tämä suosikkinukkeni "Herkkupeppu" ( jos olisin ukko, ottaisin Herkun tyttöystäväkseni mun nukeistani!):

-selkeitä, pirteitä ja -mun näkösiäni kuvia!

Plus tällaiset, joissa on luontoa:

Ei mullakaan mitään sitä kuukauden teemasysteemiä vastaan ollut ..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Siis on nukeilla maalatut silmät? ( en ymmärtänyt)
    Kuten sanoin, olen pihalla tästä harrastuksesta ja kaikki tietämykseni asiasta perustuu siskon barbeihin 1990-luvun taitteesta. Kun kuvia katsoo, niin silmät eivät katso suoraan eteenpäin, vaan näyttävät siltä kuin ne olisi maalattu (käännetty?) suunniteltua valokuvaa varten.

Uusista postaamistasi kuvista minun mielestäni esimerkkikuvien kaltaisia katseenvangitsijoita ovat "Sabrina ennen", "Funny faces" ja "Marilyn". Hillityt poseeraukset (mikään ei huuda "Nukke!", vrt. "herkkupepun" ensimmäinen) ja tausta/rekvisiitta auttaa ylläpitämään illuusiota. Haluaisin sanoa jotain Sabrinan ja Marilynin valaisusta, mutta luulen että valokuvaukselliset lihakseni eivät siihen riitä. Positiiviista joka tapauksessa. Kolmessa mainitsemassani kuvassa katse hakeutuu kasvoihin ja ne vihjaavat jotain hahmoista (haikea; määrätietoinen, mutta pidättäytyvä; vähemmän pidättäytyvä).

My 2cnts.

tempokisu Guest

Luonnotar ja Aallotar

^joo pidättäytyvä, haikea - koska sellainen mä olen. Pirteä ja reipas toisaalta. Seksikkäitä kuvia mä en saa aikaseksi, kun en vaan osaa asennoitua.
    Tärkeä on kyllä kuvissa myös onko valotus kohdallaan, värit, tarkkuus. Tarkennan kyllä nuken silmään. Mutta olen sokea kun kuvaan, en yhtään näe mitä tuli ennenkun laitan koneelle.

Eilen aamuna kököttelin rannalla pari tuntia ( mukavaa kököttelyä,hieno aamu..). Luonnotar Lucy ja Aallotar.
    Heittelin vettä nuken hiuksiin niin tuli noita valopisteitä
    Dramaattinen Aallotar on osin omaa työtä, muokkasin kasvot ja laitoin ripset, laitoin hiukset ja kun en osaa ommella niin taittelin shifongin tollee.

Eilen sain myös Fashion Royalty Vice- otettua - odotin todella kauan ( ja kävin ottamassa onnistumatta) suht täysaurinko ja vapaa tämä paikka, tähän aikaan iltapäivästä kun aurinko tulee tuolta...:

Nukkeasioista mitään tietämättä, ei nuo Tuomas ja tarja ole laisinkaan esikuviensa näköisiä, mutta se on kait ymmärrettävää..

Saaristopyöräretken varrelta:

tempokisu Guest

Surullinen harmin paikka

No on Tarjan takki samanlainen ja todella hieno, ja muuten samankaltaisin nukke mitä voi olla. En tietenkään osaa maalata kasvoja uusiksi.

Ilmeisesti sitten vaan en osaa ottaa kuvia, tai on erilainen mieltymys. Äitee tykkää mun tyylistä, eikä taidekuvista.
    Vähän saman kun piirrän joulukortteja; monet sanoo miksen vie julkaistavaksi on niin hienoja. Mutta ei ole kelvannu.

No on Tarjan takki samanlainen ja todella hieno, ja muuten samankaltaisin nukke mitä voi olla. En tietenkään osaa maalata kasvoja uusiksi.

Ilmeisesti sitten vaan en osaa ottaa kuvia, tai on erilainen mieltymys. Äitee tykkää mun tyylistä, eikä taidekuvista.
    Vähän saman kun piirrän joulukortteja; monet sanoo miksen vie julkaistavaksi on niin hienoja. Mutta ei ole kelvannu.

Sun elämäsi tragedia taitaa olla se, että kaikessa mihin ryhdyt olet liian hyvä. Aikoinasi juoksussa, sitten pyöräilyssä ja nyt nukkekuvauksessa. Hitaammat ja taitamattomammat ovat kateellisia eivätkä tykkää siitä. Minä fanitan.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapiiri Katso viesti
    Saaristopyöräretken varrelta:
    OT: Reittikuvausta? Nimim. saattais lähtee ..

Viesti

->Tempokisu

Ihan ok otoksia monet sinunkin nukkekuvasi ovat, ehkä se viimeinen askel vain vielä puuttuu. Taitettavillellä oli mielestäni hyviä pointteja hahmojen katseesta. Ihmiset yleensä katsovat kohti kameraa tai jos eivät katso, siihen pitää olla joku syy. Joko kuvasta suoraan nähtävä tai vain jotenkin looginen ja pääteltävä, miksi katsovat muualle. Ja hyviä pointteja hahmojen todellisen koon kadottamisesta. Jos itse nukkeja kuvaisin, minä ainakin haluaisin tehdä nukeista "ihmisiä kokoisia". Vähän niin kuin siinä yhdessä soittorasiakuvassa. En tietysti tiedä mitä nukkepiireissä kuvilta halutaan.

Noista lainakuvista, oletan että jälkimmäisessä ajatuksena on ollut "julkkisten pippalot", joihin mennessään vieraille on varattu poseerauspaikka paparatseille. Sellaisena varsin hyvä, jos toki vitivalkoinen tausta on ehkä vähän tylsä.

Noista myöhemmistä kuvistasi; Sabrinakuvat ovat mielestäni vallan käypäisiä. Toisessa on tarina (jos toki tausta ei ole ihan tasaisen laatuinen mutta kuitenkin). Katse on kaukaisuuteen, ehkä hahmo on pysähtynyt miettimään syntyjä syviä kesken muistikirjan kirjoittamisen. Toisessa taas mallista on otettu selkeä studiokuva muotikuvauksissa.

Tuomasta ja Tarjaa en minäkään tunnistanut... Enkä hoksannut sitä kuvauksestakaan (Sleeping Sun) vaan kuvittelin, että siinä on Johnny Depp -nukke jostain elokuvasta. Sinänsä tuossa kuvassa hahmojen koko on häivytetty vallan hyvin. Sen sijaan viereisen Nemo -kuvan lumihiutaleista en pidä. Ne ovat isoja ja päälleliimattuja. Oikeassa lumisateessa hiutaleita olisi etualan kohteiden edessä vähemmän ja taustan kohdalla enemmän, ja lähellä ja kaukana olevien hiutaleiden "seos" näytäisikin erilaiselta. Sekin jo auttaisi, että hiutaleiden peittävyys/läpinäkyvyys vähän vaihtelisi.

Nuo järvikuvat ovat ehkä vähän ongelmallisia.. Dramaattisessa Aallottaressa kyllä on aineksia moderniksi versioksi Kalevalan Ainosta. Ehkä sitä kannattaisi kehitellä vähän eteenpäin. Ja vaikken ole vinosti otettujen kuvien fani, niin Ferrariposeerauskuvassakin on mielestäni useita hyviä elementtejä. Rohkean tiukka rajaus ja kohteen koko häivytetty, samanlaisen kuvan voisi ottaa oikean elämän hahmoista.

tempokisu Guest

Punapää summa summarum

hannupulkkiselle kiitos, kun juuri nyt tarviin positiivista palautetta.

Nuken katseet on tietysti vakiot, silmät on maalattu katsomaan joko sivulle tai eteen. Itse en edes halua että kaikki katsoo tännepäin, mitä ne nyt mua katselee, katselee vaikka paattia päin, järvelle, tai kaveriaan kohti.
    Lumihiutaleet on koneen automaatilta, en mä niitä erikseen jokaista jaksa - samasta aiheesta on yleensä kymmeniä versioita, laitoin tuohon nyt vaan jotain. Joten on vinoja ja vaakaa ja pystyä, rajatumpaa ja ei. Äitee piti erityisesti tuosta Nemo-kuvasarjasta!
    Järvikuvat on omasta mielestäni kaikkein "helpoimpia" - ja tärkeintähän on että ite tykkää. Aattelin vaan jos joku muukin tykkäisi, mutta jos ei niin ei sille sitten mitään voi. En ala ottaa toisenlaisia kuvia siksi että joku toinen tykkäisi, ja mä taas en.
    Tossa esimerkeissä ei kyllä ollut mitään loisto-otoksia, laitoin esimerkkejä erilaisista.

Juuri noita "poseerataan mulla on tämmöinen stailattu asu" niistä kuvista en tykkää. Ehkä oma luonne ja ujous näkyy kuvissa, ne on kilttejä.
    - halusin vain tietää onko ne oikeasti huonoja ja näköjään joku tykkää ja useimmat ei. Minä taas en tykkää 95% w-klubilaisten kuvista että ehkä ollaan sitten tasoissa sielä. Mun kuvat on ainakin erilaisia. Sitä vaan ihmettelin, miten mun taustakangas-kuvat on ollut tykättyjä, vaikka ne on wanhalla kamerallakin otettuja ja laatu selkeesti huonompi, rakeisia ja aika tummia.

Jotta kiitos ja näkemiin, teidän ei tarvitse kärsiä mun nukke ( tai muistakaan) kuvista enää tämän jälkeen! Jatkan tätä omaa juttuani ja yritän iloita jos omasta mielestä tulee onnistunut otos. Kas järvikuvia olin äskönkin ottamassa.

Ja tämä on mulle niin tärkeä juttu, että oon itkua vääntänyt.

Lopuksi; laitan tähän omasta mielestäni kesän parhaita. + edellisen postauksen pantterikuvioinen on suosikkini. En kyllä tiedä miten lentoemännästä tuli noin selkee, en ole saanut samanlaista senjälkeen. Pidän tällaisista, ja tämäntyyppisiä pyrin jatkossakin saamaan.

tempokisu muokkasi tätä : 10.07.2014 at 07.54 Syy: tenniskuva vielä

tempokisu Guest
    ps. hannu, ei se toki "tragedia" ole vaan pikemminkin siunaus; kyllä mä kisoissa ehdottomasti halusin olla paras, ja tottakai tykkään jos koen itse että onnistun. Jotain ilonaiheita sentään elämässä!
    Mitään kamalasti kavereita ja sosiaalista elämää ja perusjoukkoon hyväksyntää en olekaan ikinä hamuillut.

Peukalo ylös

Ihan positiivisen kauttahan tässä kaikki tai ainakin melkein kaikki kommenteissaan lähtivät. Paljon hyvää löytyi myös.

Nuken katseet on tietysti vakiot, silmät on maalattu katsomaan joko sivulle tai eteen. Itse en edes halua että kaikki katsoo tännepäin, mitä ne nyt mua katselee, katselee vaikka paattia päin, järvelle, tai kaveriaan kohti.
    Lumihiutaleet on koneen automaatilta, en mä niitä erikseen jokaista jaksa - samasta aiheesta on yleensä kymmeniä versioita, laitoin tuohon nyt vaan jotain. Joten on vinoja ja vaakaa ja pystyä, rajatumpaa ja ei. Äitee piti erityisesti tuosta Nemo-kuvasarjasta!
    Katseet voivat olla vakiot mutta sittenhän niitä pitäisi yrittää käyttää hyödyksi. Kaikkien ei tietenkään tarvitse katsoa kameraan mutta jonkun ajatuksen siitä MIKSI nukke katsoo kuvassa jonnekin muualle, soisi kuvasta löytyvän. Jos siis halutaan niitä "breathtaking" -kuvia. Kysy itseltäsi miksi nukke katsoo sinne kuin katsoo ja jos et keksi hyvää syytä, mieti ja ota uusi kuva. Ja kyllä itsekin sinänsä Nemo -kuvista pidin mutta hiutaleet näyttävät juuri siltä mitä sanotkin niiden olevan, kuvaohjelman automaatilla kuvaan laitettuja. Jonkun lumisateen loihtiminen kuvaan on aika iso homma, itse en edes moista osaisi, tai ainakin siihen kuluisi aivan tolkuttomasti aikaa. Mutta jos halutaan "breathtaking" -kuvia niin niihin joutuu näkemään vaivaa, ainakin jos on sen verran vaativat ja jälkikäsittelyä kaipaavat aiheet kuin sinullakin tuossa. Silloin ei voi vain ravistaa efektipurkista strösseleitä kuvakakun päälle. Ne "lainatut" kuvathan olivat pohjimmiltaan hyvin simppeleitä. Sekin on sitten oma lukunsa että mitä halutaan. Kymmeniä "ihan ok" -kuvia vai pari oikeaa tähtiotosta (tässä voisi viitata vaikka niihin Taokaka -cosplaykuviinkin muutama sivu sitten - ne olivat hienoja). Ei muuta kuin tsemppiä kuvauksiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    OT: Reittikuvausta? Nimim. saattais lähtee ..
    Ihan perus Saariston rengastie, paitsi että yhden etapin pääsin purjeveneen kyydissä. Kiva reitti leppoisaan kesämatkailuun. Jos lähden uudelleen, niin laajennan kierrosta Ahvenanmaan puolelle.

harmis Guest
    Mun mielestä noissa tempokisun kuvissa ei ole mitään vikaa. On teräviä ja hyvälaatuisia. Se on sitten jokaisen oma makuasia mitä kuvissa haluaa näyttää tai katsoa. Tylsäähän se olisi jos kaikki ottaisi samanlaisia kuvia, se että olisi joku standardi kuinka kuva pitäisi ottaa. Ota vaan rohkeasti juuri sellaisia kuvia kuin haluat ja haistata arvostelijoille paskat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Kolme sulaketta siinä, voimavirtaa siis.
    Käyttövimpaimia huomasin kaksi: Kampi ja vipu.
    Muita juttuja on siinä (mielestäni) työntötankoja, rataslukkoja ja jotain, ketju ja hihnavetoisuutta
    Oikeata vastausta en tiedä, ekakertaa tänään sen näin, enkä kehdannut paljastaa omaa tyhmyyttä kysymällä sitä henkilökunnalta.

Täys koko

Pitkällisen selvittelytyön tuloksena yleis- ja erikoiskoneiden asiantuntija-ystäväni kertoi laitteen olevan villasukkien kutomakone. Laiteella on viimeksi sukkia kutonut Kustavilainen Merineule OY.
    Kaikki selviää kunhan selvitetään

Tempokisulla on hienoja kuvia, joista eniten pidin tuosta lentoemosta sinisellä taustalla. Tuo voisi olla jostain animaatiosta. Värit ovat hienon kiiltävät ja varjoja sopivasti. Tuon voisi vaikka tulostaa isona julisteena seinälle. Yksinkertaista tyylikkyyttä. Jos jotain pitäisi valittaa, niin käsi ehkä voisi olla vähän pienemmässä roolissa. Mutta pidän tosi paljon. Nuken ilmekin on onnistuneen haikea. Hienoa työtä!

tempokisu Guest

Hymy kisu kiittää!

Kiitos! aion kyllä jatkaa omalla linjalla ja ottaa kuvia jotka miellyttävät iteä. Ne on mun näkösiäni ja niissä on paljon mistä ite tykkään ( kuten vaikka ferrarit).
    Minä en mielelläni katso kameraan, haluaisin katsoa jonnekin muualle ( tai mennä kokonaan pois). Jos sitten se näkyy kuvissa. Mutta jos nukella on mansukori ja mansu kädessä, niin kuka siinä haluaa kameraan katsoa?

Ajatuksena on ottaa hienoista nukeista kuvat, joissa näkyy millaisena mä kyseisen nuken näen ja kuvissa on usein myös tarinaa, elikkä Projekti. - erotuksena muitten kuviin, en ole ikinä nähnyt kenellänkään autoja, paatteja tai lentokoneita taustalla. Kukaan ei ota army-kuvia, ei oma auto-kuvia eikä country&western-kuvia. Mutta mä otan. Siis otat nuken kuvan telineessä vitriinissä seisomassa? oli miten hieno nukke hyvänsä, niin - hohhoijaa.

Sehän tässä oli se ihmetyksen aihe, että noista taustakangas-kuvista ( just Nemokin..) on tykätty valtavasti, ja näistä (mun mielestä) paremmista ei ollenkaan tule mitään palautetta. Kuviahan ei siis arvostella eikä negatiivista laiteta, vaan kehutaan jos on kehuttavaa.
    Lentoemäntäkuvasta tosin tykättiin, ekoja kuviani uudella kameralla.

No, kohta alkaa syksy ja hämärät ja voi ottaa parvekkeella myös niitä muotokuvia ( sisälle ei mahdu nämä systeemit).

Mutta jos nyt ihan rehellinen olen, niin olisin kateellinen jos joku ottaisi nämä mun kuvani. Otan kyllä paljon kuvia, kun noita kuvattaviakin on paljon - en vaihda nukkeitten vaatteita, vaan nämä on kaikki eri. Suurin osa kuvista karsiutuu pois, huonoja en laita. Jos kuvaus ei tuota mieluista, käyn ottamassa uusiksi - esimerkiksi jos nuken kasvot jäi tummaksi, tai siinä onkin hius ( jota en kuvatessa näe) just kasvojen edessä pahasti.
    Koko ajan olen myös kehittynyt! ja kehittyä ei voi kun kokeilemalla ja ottamalla niitä kuvia.

kytiksellä

klik

taistelupari

klik
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

JTK postaa ihailtavan esimerkillisesti, vain kaksi kuvaa ja sopivan pienessä koossa. Ja molemmat vielä hyviä hyönteisten arkielämän tallennuksia. Huumorilla ja hyvällä tekniikalla, ei lähikuvatkaan välttämättä vaadi tuhansien eurojen vehkeitä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Kyllä ne Tempokisun nukkekuvat on ihan ykkösluokkaa, värit, valotus ja sommittelu huippua. Muutamasta en ole edes heti huomannut ensivilkaisulla, että ovat nukkeja, kun saranat olivat piilossa.
    Tässä yksi oma näppäisy muutaman päivän takaiselta iltalenkiltä Kaupista Näsijärven rannasta.

Tarkoitus oli kyllä kuvata eläimiä, ja siksi kamerassa oli 120-300 objektiivi, mutta taipuuhan se maisemakuviinkin.

Jos sitä minäkin rohkenisin esittelemään omia yritelmiä.

Syy vai seuraus?

Mökkirantaan uiskenteli Aku:

- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Palasin rikospaikalle myöhemmin ja yritin löytää toisen näkökulman:

DSCF2972_2_4
    TaitettaVille muokkasi tätä : 14.07.2014 at 14.54

Toissaviikolla oli erään kaveriporukan kesäkekkerit mökillä ja siinä illan aikana kerkesi tapahtua kaikkea jännää ja tälläinen tilannekuva ilta-auringossa jäi puhelimen muistikortille..

Krossikommuuni / Syöte MTB

^ Heh!

Hauska.
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Hieno maisemakuva KJP:llä.

Taitettavillen jälkimmäinen kuva näytti nopealta vilkaisulta kuin osa pyörästä olisi vajonnut asfalttiin. Hauska kuva, parempi kuin ensimmäinen.

Harjottelin taas panoraaman kasausta, nuo valkoposkihanhet ei oikeen tahdo säätämättä tulla nätisti näkyviin. Vähän tuli taas tunaroitua pikkukameran asetustenkin kanssa, ei ollut kaikki manuaalisella. Hemmetin kykenevä kamera tuo Sony RX100 kokoisekseen on.

Vanhankaupunginlahti at Night

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •