Kyyti ok. näemmä Sipoossa.
.
Kyyti ok. näemmä Sipoossa.
.
Tarkoitukseni ainakin tällä hetkellä on ajella fillarilla sinne. Matkaa suorinta tietä on alle 20 km. Jos aamulla muutan mieleni, tai en ehdi, niin kyselen kyytiä sitten tai tulen autolla.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Minä joudun jättämään väliin skorven. Pitäkee haaskoo! 😊
Rohkenempa näin vasta alkajana kysyä todellisilta maastöpyöräilyyn erikoistuneilta "guruilta" hieman jousituksesta.
Mietin tässä kuumeisesti uutta 29'' jäykkäperäistä viritystä (Niner 9 RDO). Speksailun kohteena on keula. Yksi vaihtoehto on täysin jäykkä, mutta samalla rahalla saa melkein jo hieman joustoakin
Onko kenelläkään kokemusta Rokkarin SID RCT3:ta? Viimeksi olen ajanut RockShoksin tuotteilla muistaakseni -90 luvun alussa, kuin muita joustokeppejä ei ollut edes olemassa. Voi noita aikoja jolloin maastopyörät oli alumiinia ja miehet rautaa, vai mitenkä se nyt oli. Tässä linkki museum of mountainbike art & technology sivustolle: http://mombat.org/Rock_Shox.htm Tällä sivustolla on SE keula vuoden 1991 kohdalla, mahtava laite ja väritykset oli kohillaan.
Vai kannattaako tämä laite unohtaa ja suunnata katseet johonkin muuhun vastaavaan tuotteeseen, mutta mihin? Kommentoikaa, sana on vapaa.
Onko se leipäkone jo löytynyt? Älkää hukatko sitä.
ARJ
Härre gyyd, vähän näyttää siltä, että hyvältä näyttää; huomenna taitaa sittenkin olla aikaa lähteä Calpikseen. Sieltä tosin pitäis suhata sitten Hyrylään ja mahdollisesti viettää tovi siellä. Kellään kiinnostusta lähteä völjyyseen?
Jaa, niin ja hieno skorpi - vuosaari - skorpi -tournee tehtiin tänään. Kiitos Jukalle!
ertsi muokkasi tätä : 05.07.2014 at 19.46 Syy: Lenkura
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Ei tuo hukassa ollukkaan kun se ol mulla. Nytten se on Heculla josta kuvakin sivu kaks taaksepäin.
Perinteinen Vuosaaren keikaus saatiin ajeltua hienossa kelissä 13 urhon ja Rouvan voimin. Puolenkymmenen teknisen, parin ensiavun ja pikku eksyilyn jälkeen tuo 6+h:kin täyttyi komeasti. Km arvauskin tais osuu kohilleen. Reitti oli raskaammassa kunnossa kun viime vuonna, kiitos "pikku" sadejakson.
Harhaanjohtaja kiittelee maastomöyrimispäivästä.
Aika kunnioitettava lenkki porukalla.
t. Vastaantullut S-korven kanta-asiakas
^Kiitoksia koko ryhmän puolesta. Taisit arvata et kuva jossain näkyy, poseeraus ainakin sitä luokkaa.
Ens kerralla siis Herra mahdolista tunnistaakin kun nyt ei ollu hajuakaan..
Ps. Jos sahan kera "retkikohteen" haluat niin tuossa mäessä ikävästi puita nurin..
Jukka H muokkasi tätä : 05.07.2014 at 23.22
Kiitos Jukalle hienosta lenkistä. Itselleni tuli 92 km; sopivat alkulämmittelyt ja loppuverryttelyt varsinaisen show'n päälle. Kaikki uudet mukanaolijat, tervetuloa muillekin lenkeillemme. Vakiot su klo 9 ja ke klo 17.30 Järvenpään varastomaalia vastapäätä olevan metsän ("Rampakka") reunasta.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Kiitos ja kumarrus myös omasta puolestani S-Korpi/Vuosaari lenkurasta. Hienosti oli reitti mietitty ja todella paljon itselle uutta laatupolkua tuli tutuksi. Täytyypä tulla joku kerta myös vakkari lenkille mukaan![]()
Kimmo ja Riikka kiittää myös mukavasta retkeilypäivästä. Uudet polut (ja vanhatkin) on aina loistavia. Keli oli kohdallaan ja seura loistavaa!! Tulemme varmaan normilenkeillekin häiriköimään jossain vaiheessa.
Laajavuoren enskoista putkahti dokumentaatiota elävän kuvan muodossa:
Jos oikein tarkasti tuijottaa, saattaa bongata tuttuja![]()
^Ainoa tuttu oli alun hissirinne, jota tuli muutamina lapsuustalvina mentyä ylös yhtenään.
Yx ässä ja neljä jiitä Käsiksellä kurvailemassa. St jälki meni keturalleen.
Yx ee ja kolme jiitä Palaneen talon juurakkopätkää muistelemassa.
HIljaista oli tänään maalikaupalla. Itsekseni ajelin sen verran oudon tutkimuslenkin, etten viitsi tänne jakaa. Olisiko tiistaina, tai lähipäivinä päiväsaikaan lähtijöitä?
^Hetken jo olin aamulla tulossa, mutta ku ei sit jaksanutkaan. Me käväisimme koko perheen voimin tutustumassa Kivikon BMX -rataan eilen. Kyllä oli varsin lysti kokemus, suosittelen. Sieltä saa kaikken tarpeellisen vuokrattua ihan suht edukkaaseen hintaan. Omalla konkelillakin voi ajaa, mutta sivusta katselunkin perusteella sanoisin, että kannattaa vuokrata sieltä fillari.
Voih, nyt tuli jo sovittua vaimon kanssa huomiseksi (tiistai) muuta ohjelmaa. Loppuviikko olisi vielä vapaana ajeluun, vaikka pitempäänkin.
Sain muuten saksanmaalta uuden rungon jäykkispyörääni. On melkein kuin identtinen kaksonen särkyneen brittiversion kanssa. Nyt on kaksi vuotta aikaa takuuaikana rikkoa se.
Iloisella maantiepyöräilijällä kesän saldo on vajaa sata kilsaa ja kaksi rengasrikkoa pistosuojatuista Durano Plussista huolimatta
Maasturiin posti toi Mountain Kingit, edelliset kokemukset vuorikunkuista joskus 5-6 vuotta sitten ja silloin olivat kovinkin puhkeavaista sorttia.
Edit: Minkä rungon tarkalleen ottaen hommasit Timber?
TuomasR muokkasi tätä : 22.07.2014 at 16.31
yxin oli pärjättävä
Olen näillä näkymin menossa Tornikeskukseen suhailemaan sunnuntaina. Siellä on tosi monipuolisesti ajettevaa. Ihan rehellisten DH-ratojen lisäksi paljon enska-henkisiä reittejä, jotka ovat yllättävän monipuolisia. Ja väittäisin, että ihan ajettavissa ja nautittavissa perus trailifillarillakin. Fillareita ja suojia saa myös vuokrattua paikan päältä. Tosin kannattanee varata etukäteen joko naamakirjan tai perinteisempien menetelmien avulla.
Tornari on auki 12-18, mutta rouvalla on menoa kanssa. Pyrin siis sunnuntaina irtoamaan viimeistään kahdelta, niin jää semmoinen kolme tuntia aikaa kurvailla. Kiinnostaako ketään lähteä tutustumaan? Mun autoon mahtuu minun lisäksi yksi pyörä ja 3-4 immeistä.
Tuo mun mäkipäivä lähenee kyllä, vaan vielä ei onnaa.
Mulla kans haaveissa käydä välillä kaatuilemassa isommassa mäessä, nyt vaan menee Sunnuntai bemaxikisoissa Lahes.
^^^ No lähtekääs sitten Ounasvaaralle ensi viikon viikonloppuna.Alkujaan tämän lähetti Jukka naamakirjassa
![]()
Kaikkea sitä voi polulla tulla vastaan. Jonku converset paloi 300m ennen tuusulan golf-kenttään tultaessa tuomaalan suolta.
https://www.dropbox.com/s/cxs4pn77ds3iriz/tennarit.jpg
Siihen meni juomarepun sisältö.
^Tuusulassa aloittelevatkin rosvot ottaa varmanpäälle, irtokarkkivaras on polttanut pakovälineen.
Kirjanmerkit