Varaan yhden aurinkokansipaikan - mutta jos en ole paikalla ajoissa, se tarkoittaa että olen huomannut että mulla on sellainen un jour tai peräti une semaine sans (sitä minkä avulla pyörä liikkuu iloisesti) tai että olen hankkinut itselleni kesäflunssan tms ja olen kääntynyt takaisin tai jäänyt kotiin).

PS Viime lauantain lenkillä nousi (taas kerran) esille kysymys la- ja su- tai ainakin su-lenkkien lähtöajan aikaistamisesta tunnilla nyt kun aamut eivät enää ole niin kauhean kylmiä. Avaan hallituksen(*) kokouksen. Totean kokouksen päätösvaltaiseksi. Esityslistalla e.m. asia. Kuullaan työrymän selvitys:

+ Starttaamalla yhdeksältä jää enemmän laatuaikaa perheen, elämän- tai asuinkumppanin tai muiden harrasteiden parissa tai ehtii ajaa samalla kotiintuloajalla tunnin pitempään. Sitä paitsi aikaisempi lähtö on aina enemmän pro, On myös mahdollista saada isompi porukka liikkeelle.

- Miinuspuolelle on asetettava se että jotkut eivät kertakaikkiaan kykene lähtemään niin aikaisin, joillakin on askareita tai asioita toimitettavana heti aamusta ja jotkut priorisoivat rauhallista aamuhetkeä. Lisäksi ne jotka haluavat salaharjoitella ennen porukkalenkin lähtöä joutuvat heräämään nykyistä aikaisemmin, Ja ne jotka eivät säännöllisesti lue foorumia tulevat parkkipaikalle kymmeneksi ja joutuvat ihmettelemään missä kaikki muut ovat.

Puheenvuoro on vapaa!

(*) Kaikki kuuluvat hallitukseen.