Luulen että Trekin saa noutaa 28.8 ja 6 malli maksaa 1699€.
Luulen että Trekin saa noutaa 28.8 ja 6 malli maksaa 1699€.
Aivan loistava runko ja osasarjat paranee. Mulla oli vanhemmassa Farleyssä kiinni BFLlä eedsä ja takana orggis osilla. Eteen mahtuu isompaa ja takana pienin vaihe pikkasen koskee kylkeen.
Vanhassa oli paremmat kammet ja etuvaihtaja mutta jos uudessa kiekkosetti on laadukkaampi ja hinta 1700e hujakoissa niin ehdottomasti ostoslistalle fattisprospekteille.
Amerikan messujen aikoihin tulee muutkin fattispesific uutudet viimeistään julkisuuteen ja kuolaaminen alkaa myös kokeneemmilla fatsoilla.
Jaaha.
Peli muuttuu mielenkiintoisemmaksi kun saahaan lisää palikoita mukaan, hyvä hyvä.
Häätyy alkaa kerää niitä panttitölkkejä vähän rivakammin.![]()
Toikkalaan on ny saatu Fatsno -napoja.
Mistäs sitten voisi ryhtyä kyselemään Mulefuutteja. Naamakirjassa ilmoittavatten, että olisi saatavilla tehtaalla. Tai sitten jotain muuta tubelessreadyä n. 80 millistä.
Minkälaiset jarruadapterit toimii On-One Fatty keulan ja rungon kanssa?
Käykö eteen "front IS2000 to PM" ja taakse "rear IS2000 to PM" ?
esim. tuo taakse, jos on 180mm levy. http://www.bike-discount.de/en/buy/a...6793/wg_id-284
ja eteen http://www.bike-discount.de/en/buy/a...7979/wg_id-284
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Onko jossain valmista kuitukeula speksilistaa?
a-c,offset,paino ja akseli/napa ym detaljit.
EDIT:Vajavainen lista
zipo muokkasi tätä : 22.06.2014 at 20.26
Kiinankuitu saatu korkattua.
Black floyd ei oikein halunnut nousta, mutta Zipon ohjeilla ja remmillä onnistui sitten viimeinkin vartin taistelun jälkeen. Saippuaveden kanssa paine tarvitsi nostaa vain barin tuntumaan ja hyvin napsu paikalleen. Rengas tyhjäksi, ja hyvin pysyi paikoillaan litkua laitettaessa. Sielu kiinni, paineet baariin ja ravistus. Thats it.
Aikaisemmin paljonkin RD:llä burpannut larry taas nousi samantien, mutta ei heti napsunut. Pikkasen saippuavettä ja taas barin tuntumassa oli kumi paikallaan. Pysyi hyvin paikallaan myös paineettomana litkun lisäämisen ajan. Sama temppu kuin edellisen kanssa, ja näin oli setti valmis. Tosin etunapa olikin front spesific, et nyt menee jotain uusiksi. saatanan saatana.
Mutta kokonaispaino putosi 660g, herkkyys, luotettavuus ja rullaaminen parani. Ei kuitenkaan ihan psaka homma.
Ennen litkua tilanne näytti tältä :
![]()
mutanaama muokkasi tätä : 22.06.2014 at 22.16
Laitan tuon Zipon linkki listan aloitusviestiin kun joudan.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Eeeih,väärä napa.Oikeesti?Niitä napanöyhtiä kaivettiin muutama sivu sitten.....
Arvoin kuitukeulaa tänään.Pistin sitten no onen tilaukseen eli rearspecific budjettiratkaisu.Jos vihdoikin kaikki menisi OK brittituotteiden kanssa vaikka vannoin taannoin ettei ikinä enää mitään ON1:stä.
Jos HC:lla skulaa niin miksei meitsillä tai sitten Torilla tavataan.
Hienompi vaihtehto oli Carver,siis frontspecific joka olisi toiminut shimeillä nykyisillä navoilla.
Nextie-biken vanteelta näyttää.
http://www.nextie-bike.com/fat-bike
Juu, Nextie-Bikes. Aika vakuuttavaa toimintaa vaikka ekan setin ryssivät. Kiinanfirma laittoi palautuspostin ja pakkauskulujen verran rahaa paypal-tilille, joten uusien vanteiden saaminen maksoi mulle 0€. Tähän ei pysty edes kaikki europuljut. Se että onko tavara sitten kuraa vai ei, selviää jatkossa. Ekan setin laitoin muijalle, se kun ei aja metsässä ja on itsekin alta 50kg, niin tuo painoero voi tuntua enemmän. Black floydeissä kylki on noin 7mm vanteen ulkopuolella ja larryssä ehkä sentin. Kivikossa kärsii pinta satavarmasti, mut hinta (tullattuna suomessa alveineen) on alle 600€/ pari ja jos paino 670g teipattuna on thö juttu, niin miksei.![]()
Ohioo´hoi. Hinta on näemmä pompsahtanu. Itse maksoin 269 taalaa. Kaipa se oli joku ennakkotilaajan etu.
Kiitos infosta.
Eipä toi kevennys tällä massalla niin tärkeä ole, tubelessöinti enempi tärkeä. Nyt CS toimii melko hyvin, mutta haluaisi vähän kapeampaa kesäksi ja RD:n kanssa joutui laittamaan ghettoa (=säätöä).
Mulefuttia odotellessa.
Ei RD:llä mitään ghettoa tarvitse,siis jos halkaistua sisärengasviritystä tarkoitat.
Elmukelmua olen joutunut käyttämään vain 2 kertaa.Vuosi sitten kun laittelin Northpaw kehille upouudet Floaterit ja toisen kerran tänä keväänä Knardien kanssa. Muuten
on kuormaliinalla homma hoitunut a´la Stömssö.
Älkää hosuko vaan asetelkaa rengas huolellisesti ennenkuin työnnätte paineilmaa renkaaseen.Huom.Kiekko pitää olla vaakatasossa.
Höh Taitaa olla väärä topiikki rengasjuttuihin.Sorry my bad.
Lähiaikoina pääsee ihmettelemään On One Fatty kehiä livenä ja mahdollisia tubelesskikkoja.
Tech-haasteet ovat aina tervetulleita.
Miksi vaivaudutte säätämään remmien yms. kanssa. Olen useamman kerran nostanut Natet vanteille laittamalla renkaan sisään vähän bräkleeniä ja tulta perään. Hyvin napsuu paikalleen ja vaikka vähän vuotais vielä niin litkut sisään ja pumpulla kovaksi. Tietysti vain omalla vastuulla enkä suosittele kaikkein ohuinkylkisille renkaille tai höyhensarjan vanteille![]()
Niin, siis kyseessä on hiilarikehä ja black floyd. Ensin ähersin ilman remmiä 13 min, remmin kanssa hoitu parissa minuutissa. Larryn nousu vanteelle kesti noin 5 sekuntia, se kun on lepotilassa paremmin auki.
^ kummosen keulan tilasit, paitsi muovisen?
Sarma tais tulla tilattua
On-Onen takuut klaarattu kunnialla rungon ja takavanteen osalta. Takavanteeksi sain uuden V2 mallin, kun pyysin. Siihen saa 12mm läpi akselinkin ja mukana paketissa oli uusi versio On-Onen pikalinkusta, taka 12mm ja etu 15mm adapterit harmi, kun olivat etuvanteen ottanut pois paketista.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Halon Tundra kehiä on kuulemma parin viikon päästä saatavilla Suomessa. Lisäksi Halolta on tulossa rengasta ja napaa paksupyöriin. Nettisivuilla on noista jo jotain viitettä muttei mitään kuvia.
^Onko havaintoa minkälainen tubeles valmius on Tundrissa?
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
On-Onen uusia OG sarvia pikkasen testattu. Mary sarvet tuntu aina liika kapeelta maastossa, näistä OG:eista löytyy jo maastoon soveltuva leveys ja kulma Maryn ja Answerin 20/20 välistä eli ihan ok. Sain läskin kasaan pitkästä aikaa missä on Answerit ja oho tuntupas ne leveiltä, noihin OG:eihinkin verrattuna. Ihan hyvältä 30€ investoinnilta vaikuttaa kakkos kulkuneuvoon.
Käykö 30 piikkinen On-Onen Ringemasteri suoraan heittämällä X5 kampiin isomman tilalle? Tarviiko uudet pultit ja uppooko rattaanpinnasta osittain ulkoneva kierre kampiin kivasti? Tietää mihin varautuu sit, kun testaus ja asennus intoa taas tulee joskus.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Blutoja keulalle https://www.bike24.com/1.php?content...enu=1000,2,121 ja https://www.bike24.com/1.php?content...enu=1000,2,121
100mm Versiotkin näkyy olevan hyllyssä. tai http://www.bike-components.de/advanc...keywords=bluto
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Sen verran vastailen, että naapurin tyärelle Fattyyn ruuvailin orkkis 32T:n tilalle niihin truvativeihin tuon Ringmasterin. Samoin kuin RaceFacessa, on Ringmasterissa kierteet itsessään ainakin siinä 30T rattaassa, joka siis tulee hieman sisään, jotta ketju mahtuu kulkemaan. Optimipulttimitta lienee jotani 10-12 mm luokkaa, 8 mm rattaanpulteilla kiinnitty kuitenkin aivan luotettavan oloisesti. Sen verta tuosta hintaerosta rallinaamaan joutuu maksamaan, että toleranssit lienee vähän reippaammat. Piti hiasta piikkien pinnasta vähän väriä pois, ettei nappaa ketjuun kiinni ja kisko sitä mukanaan chainstaynraatelubileisiin. Kodin putkimiehen kautta varmaan menis helpoiten mutta ei tuossa hiomapaperin kanssakaan kauaa mennyt...
Kirjanmerkit