Canyon Nerve XC 7.0
![]()
ˆˆKerrohan Tanuki Cubesta kokemuksia.Ajatuksissa samanmoinen Cube eliten kaveriksi.
No onhan tuolla todella mukava ajella polkuja metäs, ensimmäinen kalliimpi täpäri tosin käytössä. Reilu vuoden ollu käytössä ja hyvin toiminut kaikki osat. Takaiskariin piti tiivisteet vaihtaa tämän kauden alussa. Ainoa miinus on kyllä ollut jarrut, jotka rupesi pitää älytöntä mekkalaa mutta sain hiljennettyä ne.
Varastetun sotaratsun alle vihdoin uutta. On siinä ihan oma fiiliksensä kun on "oikeasti oma" pöörä alla. Trancex2 -sohvaan verrattuna tää on mulle vähän kuin artekin jakkara.
Edit: Pakko mainita että kuva on otettu ensimmäiseltä säätölenkiltä... Jarruletkuissa on yhteensä 1,5m ylimääräistä ja muutenkin hienosäädön varaa on. Tiedän. Ajokunnossa kuitenkin.
![]()
^^ Kuutiolla ajettu nyt pari lenkkiä/ about 100km. Ihme vehje, huutaa jopa lisää ylämäkeä vaikka luulin, että sellaista vehjettä ei olekaan.Tekniikka pelittää niinkuin pitääkin. Rullaa älyttömän hyvin. Kettukaupassa sanottiin, että rullaa kuin cyclo ja tämän voin allekirjoittaa! Fillari on kokonaisuudessaan kevyt, pitää punnita kun saan vaa'an käsiini jostakin.
Stumpe, ajelit varmaan tummalla pyörällä mua vastaan kun fillaria kettukaupasta ulos sitä taluttelin. Ainakin piti mun ilmeestä huomata, että kyseessä on uusi fillari.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Cannondale Caad8
![]()
Ahneella on kehno loppu.
90-luvun Tunturi työmatka- ja talvipyöränä.
timoman ryhmäkuvan vasen laita näyttää jotenkin epätodelliselta...
Ensimmäinen lenkki takana. Matkalla piti pysähtyä kerran kuvaa varten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jarkyttavaa kannykkalaatua taas, mutta noin viis vuotta mietitty maantiepyora saapui vihdoin. Huomenna viela uudet lukot toisesta putiikista niin paasee ajamaankin.
"Ensimmäinen lenkki takana. Matkalla piti pysähtyä kerran kuvaa varten."
Erittäin tyylikäs!
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Tälläsellä tulee ajettua nykyää. 2014 spessun crave.
Uutta kumia ja kiekkoa joten uutta fotoa, tosin eipä tuo kovin iäkäs muutenkaan ole:
![]()
TGMTBF #6
Scott päivittynyt aika paljon, eli uusi voimansiirto ja jarrut. Nopea testilenkki tehty uudella Ultegra DI2:lla ja olen tosi tyytyväinen. Voimansiirto on hiljainen (helppo säätää tarkasti), ei rihnuta ja nopea äänetön vaihto. Käsittämätöntä tosin miten sitä on selkäranka tottunut vipujen käyttöön, nyt kun vaihtamista miettii, ei tahdo muistaa kummasta napista menee kumpaankin suuntaan, mutta kun ei keskity lainkaan, homma sujuu... Hmm. Sain myös itseäni miellyttävällä tavalla johdot piiloon. Kahvoja pitää vielä hiukan säätää. Nyt laitoin samaan kohtaan tankoon kuin mitä vanha 6600 Ultegra oli ja vähän tuntui olevan eri asennossa.
Scott CR1 by MaukoR, on Flickr
Scott CR1 by MaukoR, on Flickr
Scott CR1 by MaukoR, on Flickr
Ride and Smile!
Setä jimbo tuli tänään kotiin.
Pyöräni kuva
Olis kai niitä muitakin merkkejä...
Nobody knows the trail like a moose.
Oho😨
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Tällaisella on nyt yksi lenkki alla:
On hieman ja jäykempi ja mukavampi kuin edellinen, vm. -89 teräsrunkoinen. Vauhti ei kyllä mittarin mukaan noussut yhtään. Ensi viikolla alkaa onneksi loma niin on aikaa etsiä sitä vauhtia pk-seudun maanteiltä.
Kirjanmerkit