Tasan kerran olen tilannut tavaraa DPD:llä toimitettavaksi ja toista ei tule jos voin itse asiaan mitenkään vaikuttaa.

Niillä oli minun puhelinnumero mutta oveen oli parhaalla stealth-tyylillä ilmestynyt lappu mallia "kävin kello 11:30, ketään ei ollut kotona, tulen huomenna uudestaan kello 12:30" - no älä nyt perkele tule kun olen töissä kahdeksasta neljään. Noh, soitin sitten asiakaspalveluun johon jonotin kymmenisen minuuttia kuullakseni että toimitus onnistuu vain välillä 8-16, arvatkaas ämpäripäät missä minä olen silloin. En ainakaan pakettia vastaanottamassa. Mutta hei, senhän voi noutaa itse terminaalista! Joka on auki klo 8-16 ja jossain niin hevon huitsin kuusessa että ruokatunnilla käynti ei ole mitenkään vaihtoehto. Mitään varmuutta ei ollut siitäkään olisinko töissä paikalla juuri kuriirin käynnin aikaan jos pyytäisin toimituksen sinne joten se siitäkin vaihtoehdosta, loppujen lopuksi se toimitettiin hirveän väännön jälkeen lomalla olleelle äidilleni jolta kävin sitten itse aikanaan hakemassa pois.

Royal Mail ja DHL tulee joko postilaatikkoon tai postiin. Turvallisia ja toimivia vaihtoehtoja ja niillä mennään jatkossakin.