HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 43 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 93 143 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

Tässä kunnollisempi kuva Raadosta..

Tällä on rullailtu ensimmäinen vuosi harrastuksen parissa.

Alkaa olla kymppitonni poljettuna tällä härvelillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ArtoR Katso viesti
    Alkaa olla kymppitonni poljettuna tällä härvelillä.
    Warning! OffTopic (Sorry tästä)

Monetko ulkorenkaat on menny?
    Oon miettiny, että millaset kummit pitääs hommata, ku tälläsellä läskillä (+110kg) ei vaikuta mitkään kumit kestävän (takana) yli 1000km.

Kesällä olen käyttänyt 30-millisiä Scwalbe Marathon Racer -renkaita. Takana ensimmäisellä renkaalla n. 4300 km, toisella n. 2900 km (ja sitten siirsin sen eteen) ja kolmannella on nyt ajettu n. 2000 km. Painoa mulla on n. 80 kg.

Mulla on noista kilometreistä vajaa 1900 ajettu nastarenkailla.

Kiinuri.

Maansiirtokone. On kyllä hauska peli. Hitsattu kahdesta kohtaa, mutta silti kulkee vielä nöyrästi. Takana 27,5 Geax Goma 2,4 ja edessä 29 Hans Dampf 2,35. Välitys 32/16.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Entropyyh Katso viesti
    Warning! OffTopic (Sorry tästä)

Monetko ulkorenkaat on menny?
    Oon miettiny, että millaset kummit pitääs hommata, ku tälläsellä läskillä (+110kg) ei vaikuta mitkään kumit kestävän (takana) yli 1000km.
    Vaihda päitä viidensadan välein niin kestää puolet enemmän.
    Jos et aja et voi ottaa!

Pian 13 vee (152 cm) junnulle tuli tänään commencalin poistosta tollainen s-koon premier pro yliylivuotista mallia.

Toivottvasti kuski e

Sent from my iPad using Tapatalk
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

Täähän karkasi... Isän toive on, että on tulevan kuskin mieleen

Sent from my iPad using Tapatalk
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

Varmaan tykkää! 😊

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Kätevä lähikauppapeli! 6-7 kassillista ruokaa kulkee mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Tuommosen semiretro-AA:n tekaisin sunnuntaipyöräksi kun sattui aihio sopivasti kohalle. Runko -94 Kona AA, kammet LX, vaihteet 1x8 XT (etuvaihtaja vain ohjarina ennen kuin saa oikeamman värkättyä), kiekot LX/Mavic(?), kumit Schwalbe Super Moto, jarrut XT/kahvat Avid Speed Dial 7, keula RS Psylo 80-125, penkki Kona Race Light ja putkiosat romulaatikosta. Muuntunee koko jäykäksi jos/kun löytyy Kona Project Two keula jostain. Samoin geometrisiä juttuja pitää miettiä (tolppa/stemmi/tanko) mikäli tulee enempiä lenkkejä ajeltua. Paino 11 kilon paikkeilla kuvan kunnossa.

Muutaman kilsan testilenkki tehty ja naama yhtä hymyä. Pitääköhän vääntää maastotassua alle ja kokeilla joku kerta oikeaa lenkkiä vanhuksella...

Monesko Kona tämä on sinulle viimeisen kahden vuoden aikana? Viides? Hieno retro on tämäkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tctic Katso viesti
    Monesko Kona tämä on sinulle viimeisen kahden vuoden aikana? Viides? Hieno retro on tämäkin.
    Joo, viides Kona, neljäs retro-Kona ja kolmas AA.
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Laitetaanpa tuoreet kuvat kun Yeti on saanut uudet kammet ja isärattaan ja on nyt 2x10 (24/34-11-36)
    Oikeastaan tahkoa varten noi laitoin ,mutta jos pelaavat niin hyvin kun tämänpäivän lenkillä niin varmaan jätän noin. dramaattinen ero entisiin 2 ratas-sydeemeihin on kyllä tuo uuden polven takavaihtaja ja jotenkin tuntui sopivan tommoseen pikkupyörään 2x10.

7
    - Fear is a mindkiller -

Peukalo ylös

Ee tohi tuommosta nuotiolle. Vie ettäämmäs ennekun tikkuva raavit..
    Memento mori

Terveiset pikaiselta testilenkiltä!

Tämmönen tuli Tituksesta. Tälle kesälle vaihtu jarrut Formulaan, eturatas pieneni, keulaan tuli yhen sinisen napin tilalle sininen ja hopea naksutin ja iskari kävi takuuhuollossa englannissa ku suomessa siihen ei löytyn halukasta tekiää! Propsit TFTundiin, asiallinen palvelu!

Niin ja polokinet vaihtu, xt lukot sai väistyä ja RF Atlakset tilalle! Ni ja renkaat speksattiin uusiksi!

Hösö muokkasi tätä : 03.06.2014 at 23.55 Syy: Ewotuz
    Kaljakori Vasikalle
    AAC Member
    \,,/ Can't Hurt Jelly \,,/
    Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...

Hösöllä hyvän näköinen el Guapo, täytyy tässä käydä kuvaamassa omani myös ja laittaa tänne koko kansan ihmeteltäväksi.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kyllä kelpaa nyt! 😊 Ja noilla rattailla mnee vaikka " puuhun"..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Jostain iski pakottava tarve hybridiin ja olin jo ostaa valmiina. Nurkissa lojunut Dacon-raami (tavallinen 26" maasturi) kuitenkin vaikutti kelvolliselle aihiolle ja kiinasta jäykkä keula tilaukseen ja fillaritorilta halvimmat 28" levynavalliset kiekot alle ja hybridihän sieltä tallista putkahti. 32mm TourRideillä vaikuttaa ihan kepeästi liikkuvalle, ainakin täpärin rinnalla.
    Kappas, itselläni ihan samanlainen projekti meneillään, konasta myöskin. Tosin aihiona toimii vähän vanhempi fire mountain. Tuota samaa kiinankeulaa katselin ebaysta mutta en vielä raaskinut tilata. Miten on 'hybridi' toiminut?
    Polje poika, polje vaan.
    Ketju ei lopu milloinkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HarMi Katso viesti
    Vaihdoin maasturin ja hyötyajoneuvon keulat BMX-radalla käynnin vuoksi. Recon lisäsi huomattavasti kyyditettävän matkustusmukavuutta. Pienet kuopat ja matalat loivat kanttarit menivät sulavasti. Olen tässä eheyttänyt lasten kuljettimena toimivaa gaynineriä miehekkäällä 26", 2.4" Minion/Ardent-kombolla. Jospa tulis lisää jerkkua Tahkolle kun rullailee DH-kumeilla päiväkotikyyditykset.
    Pahoittelut lyhyestä OT:sta mutta olikos HarMi valottanut tätä Corratec- ratkaisua jossain muualla kuvien muodossa? Näyttää aika mielenkiintoiselta ja kiinnostaisi nähdä lähempää!

Nyt löytyy tallista kulkine myös maantielle.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Ainoana fillarina tällä hetkellä niinkin erikoinen masiina kuin Nishikin 401 (2012) hybridi ja kokona XL (24"). Modifioitu niinkin hurjasti, että asennettu lukkoteline ja juomapulloteline heti ostohetkellä ja itse päivitin Sigman pari viikkoa sitten terassilla istuessani. Wou.

Kuva tuli otettua kun tuli ekaa kertaa pestyä pyörä vaikka viime kuussa tuli vuosi täyteen eikä kilsojakaan ole kuin 500-600 tullut vasta. Samalla säädin takajarrun palat pois hinkkaamasta levystä, tarkistin ja kiristin tarpeen vaatiessa ruuveja ja öljysin ketjun. Aiemmin laitoin paineet kohilleen renkaissa kuten väh. kerran kuussa ajoaikoina. Nyt vaan kovaa ajoa helvetisti ja lenkkejä, että rasva palaa!

Pyörin Kerava/Tuusula/Vantaa-akselilla pääasiassa, kypärä päässä kun lenkillä ja normaalit sunnuntaisuharin vaatteet niskassa.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kotitalouden ensimmäinen täpäri, Spessun Stumpjumper FSR Comp 29er. 5h ajettu ja kyllä meinaa olla hymy herkässä. Kyseinen laitos bongattavissa Hollolan maastoissa kuin myös Lahden katukuvassa.

Tämmöinen tuli haettua viikonloppuna maasturin seuraksi. 42km ja yksi rengasrikko takana. Uudet polkimet on tulossa..

Varsin maukas Spessu. .Onnee uudesta pyörästä😊

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takamisakari Katso viesti
    Pahoittelut lyhyestä OT:sta mutta olikos HarMi valottanut tätä Corratec- ratkaisua jossain muualla kuvien muodossa? Näyttää aika mielenkiintoiselta ja kiinnostaisi nähdä lähempää!
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...10#post2139710 Tuon jälkeen tein vielä kyytiläiselle omat kahvat nousukahvoista ja jalkatappien eteen kurasuojan. Laita yv:tä jos haluat nähdä ratkaisun lähempää.
    routaisten peltojen pehtoori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti odeshki Katso viesti
    Kotitalouden ensimmäinen täpäri, Spessun Stumpjumper FSR Comp 29er. 5h ajettu ja kyllä meinaa olla hymy herkässä. Kyseinen laitos bongattavissa Hollolan maastoissa kuin myös Lahden katukuvassa.
    Tuli Dejavu, kun kerran kuvasin ex Läskini tuossa. Tuo Spessun väri on kyl nätti. Saat koittaa nykyistä Salsaa tuossa pitkosten vieressä kulkevalla läski baanalla sillä ehdolla, et saan testata Spessua. Minkä kokoinen?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tuli Dejavu, kun kerran kuvasin ex Läskini tuossa. Tuo Spessun väri on kyl nätti. Saat koittaa nykyistä Salsaa tuossa pitkosten vieressä kulkevalla läski baanalla sillä ehdolla, et saan testata Spessua. Minkä kokoinen?

Väri kyllä miellyttää omaakin silmää. Runko on kokoa L ja tuntuisi olevan juuri passeli tämmöselle 185cm jantterille. Ja eiköhän se koeajokin onnistu, heti kun oon saanu alkuhäkärän hieman lieventymään.

^L on Salsakin tosin se on telakalla muutaman viikon. Katellaan joskus. Jos näet kultasen Muklukin tai mustan Ragleyn kovaperä 29 se olen minä 110% varmasti.

Ps. kuvan voi kummata pois lainaksesta.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •