Tuunaamaton läski.
Tuunaamaton läski.
Hianon hillitty!
Paskemmankin olisit voinut ostaa. Onnea pöytään!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
No on se pähee, ei voi moittia.
Pesin läskin pitkästäaikaa duunipaikalla, pitihän siitä kuva ottaa..
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Tykkään ihan hirveesti näistä pyöristä! 😄
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Hieno se on. Tuossa ei kaiketi kuitenkaan ole niitä kaipaamiasi tarakkakorvakkeita?
Mä tarviisin nyt mtb-vaelluksille uuden fillarin kun möin täpärin... uusi (29er)täpäri vai sittenkin Läski?
EntarviiläskäEntarviiläskiäEntarviiläskiäEnt arviiläskiä... toisaalta jos joku MukLuk olisi ällänä sopivasti jossain vaikka käytettynä tarjolla niin voisiko vastustaa kiusausta![]()
Komeita on![]()
Kokeilaas tommottisilla. Answerin stongaa Control Techin jatkonappuloilla, Lizardin Dee Äs Peet, Fiziikin tolpankaulussukkanauha ja Saintin polkusimet ku halavalla sain.
![]()
There can be only one.
Hän on antanut periksi keltaiselle ja vallan ryhtynyt sitä laajemmalti omaksumaan.
Memento mori
Joo. Iglu varmaan vääntää mulle helposti koko rungon peittävät keltaiset teipit...
There can be only one.
Herranen aika, kaikenlaista sitä suomalaisessa mettässä näkeekään.
I väntan på ännu dåligare tidet
Hyvin sopii tohon 😎
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Sit tulee kyllä pamppua, jos joku kelta sinisen läskin kiikuttaa isänmaahan. Vaikka olemmekin suvaitsevaa läskikansaa.Amppari väri toimii hienosti. Mitäs Tankki tykkää uusista sarvista? 6V pikku jäbältä loppui valitus, että jalat hyppii polkimilta, kun ruuvasin Saintit sille, niissä on kyllä hinta/laatu kohillaan.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Laitetaan fotoa kun sattui harmauden keskeltä hieman aurinkokin pilkistämään.. rokkarin blutoa joskus ehkä.. emmmäätierä
![]()
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Vaimon esikoinen ennen pinkkiä kosketusta.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Ensimmäinen siivu pinkkiä. Tanko ja satula seuraavaksi.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Yksi lisää
http://![]()
Prkl että tossa parkin telineessä on vaikea pitää villaria kii, heiluu nimmaan p1rusti kun se on ton vaakatuen päällä. Onneks sitä vasten voi edes nojaa...
Nyt ei oo enää joutilasta varaleekeriä ja toi kauppakassinpidike lyhenee kunhan asento on kohallaan. Tai sit ei.
Laitetaan omakin läski esille vaikka vastaavia runsaasti on jo nähtykin. On niin puhtaana ja Hopen linkuilla tuunattuna.![]()
Laitetaan samaan syssyyn vielä toinen karvalakkiläski tuomaan hieman arkirealismia tähän hiilikuidun ja avaruusmateriaalien rinnalle.
![]()
Hieno kuva ja ympäristö! 😊
Ei läski saa olla yksinomaan hyväosaisten elintasosairaus vaan pitää köyhälläkin olla lupa läskistyä
![]()
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Mitkä on ensitunnelmat Whitesta? Ai saateri tää on väärä ketju kysellä.
Vaikka onkin niin totean, että on tuossa enemmän kuin hintansa edestä pyörää. Kaikki toimii ja mitoitus OK. Kai tuosta jotain moitittavaa jatkossa voi löytyä, mutta tähänastisella kokemuksella en ymmärrä, miksi maksaisin läskistä yhtään enempää![]()
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Kirjanmerkit