ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 48 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 46 47 48 49 50 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

Tää on ihan huippupaikka, jos ulkomailta pitää tilata! Käytännössä melkein kaikki fillariprojektini hilppeet - runko mukaan lukien - tuli viime syksynä tuolta ja ilman moitteen sijaa. Sähköpostitiedusteluihin vastailtiin asiallisesti. Valikoima on hyvä ja hinnat kilpailukykyiset ja toimitus on nopea (ellei Suomen päässä hitailla). Täältä tulee varmasti jatkossakin tilailtuja juttuja
    Projekti Takatukka:
    http://fillarikeskustelu.com/index.php?/topic/4-mullett-aka-takatukka/

Toimii mukavasti, jos ei täydy palauttaa esim viallista tuotetta. Maksavat rahat takaisin posteista kun tuote on heillä ja ovat todenneet vialliseksi. Palautuspaketin hinta yhdelle kaapelivialliselle renkaalle oli sama kuin renkaan hinta. Vastapuolella on tuote hallussan ja päättävät onko aihetta vai ei korvata. Saa nähdä näkyykö rahoja vai ei...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti matah Katso viesti
    Toimii mukavasti, jos ei täydy palauttaa esim viallista tuotetta. Maksavat rahat takaisin posteista kun tuote on heillä ja ovat todenneet vialliseksi. Palautuspaketin hinta yhdelle kaapelivialliselle renkaalle oli sama kuin renkaan hinta. Vastapuolella on tuote hallussan ja päättävät onko aihetta vai ei korvata. Saa nähdä näkyykö rahoja vai ei...
    Kyllä ne maksavat postikulutkin palautuksesta toteutuneiden kulujen mukaan. Hyvä kauppa ja mielestäni tasalaatuisen asiallista palvelua.
    #fillarifoorumi @ IRCnet

Rahat tulevat siis joskus jälkikäteen. Itse suosin muita kauppoja, joilla on selkeä palautussopimus, hintojen ollessa lähekkäin.

IncBuff Guest
    Pitäisi tästä kaupasta ostaa enemmän. Taas tuli nopeasti mitä pitikin.

+1. Perjantaina tilaus sisään, paketti tänään tiistaina perille.
    #fillarifoorumi @ IRCnet

10+ jälleen

Tänne laitettiin tänään tilausta renkaista saa nähdä mikä on toimitusaika?

Kolme kertaa jo menny silleen, että perjantaina tilaus sisään ja maanantaina paketti ovella. Ehdottomasti suosikki kauppa nykyään.
    MC Kramppi

Keskiviikkona klo 22.50 laitoin tilauksen ja tänään tavarat kotona. Ovat parantaneet vuosien kuluessa.

Lähetetty minun MediaPad 10 LINK laitteesta Tapatalkilla
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

Maanantai iltana tilaus sisään ja nyt perjantaina on jakelussa.

B-D:n päivityksen jälkeen on tullut täältä tilailtua ja olen ollut tyytyväinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakke81 Katso viesti
    Tänne laitettiin tänään tilausta renkaista saa nähdä mikä on toimitusaika?
    Itse itselleni vastaten renkaat saapuivat perjantaina postiin ja pyörään alle laitettiin sunnuntaina. Lenkkiä nuo renkaat saa odottaa vielä viikon loppuun, laitos kun vietiin laihiaiselle vanteiden rihtaukseen/ huoltoon.

Tuli tilattua perjantaina 16.5. muutamat renkaat ja sisurit tuolta. Tänään sitten tuli mailia, että noita yksiä renkaita ei niillä olekaan. Ja mikäli tuosta saksankielisestä mailista mitään tolkkua sain, niin niiden pitäs lähettää erikseen sähköpostia missä ehdottaa jotain muita tilalle. Kuinkahan noiden kanssa nyt mahtaa käydä, lähettääkö ne niitä muitakaan ennen kuin on noista jotain säätäny? Ihme hommaa, kun sivuilla näytetään, että tavaraa on ja sitten menee melkeen viikko ilmottaa, että sitä ei olekaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Adrift Katso viesti
    ... lähettääkö ne niitä muitakaan ennen kuin on noista jotain säätäny? Ihme hommaa, kun sivuilla näytetään, että tavaraa on ja sitten menee melkeen viikko ilmottaa, että sitä ei olekaan...
    Ei ne lähetä ainakaan mulle, vaikka nimenomaan pyysin. Tilasin siis kamaa, jotka kaikkea ei ollut heti varastossa. Saksan osaamiseni on jo ruostunut, mutta ymmärsin (?) siitä tilausvahvistuksen tekstistä, että 'teillieferung'in saa, jos pyytää. Pyysin, mutta kysyivät seuraavaksi vain, että voisivatko toimittaa toiset sisurit tilaamieni tilalle. Vastaisin, että ei. Niitä muita kamoja ei vaan ole kuulunut. Vastaisuudessa asioin muualla.

Tulihan sieltä vielä eilen toinenkin maili. Tilasin kaks kappaletta vanhempaa contin gp4000:sta ja niillä ei sitten ollutkaan kuin yksi varastossa. Ehdottivat tilalle uudempaa pienellä alennuksella ja sain kaiketi äsken maksettua PayPalilla vaaditun neljän euron erotuksen (tänään tuli maksuohjeet, kun eilen vastasin, että korvaava tuote kelpaa). Ehkä ne sieltä sitten vielä tulee

Mulla on vähän mixed feelings bike componentsin kanssa. Aina aiemmin homma on toiminu pirun hyvin ja useat tilaukset on tullu perille nopeasti.

Nyt on vaan kaks erillistä tilausta sisässä ja molemmat tuntuvat olevan jumissa. Toinen on schwalbe one tubeless rengas setti jonka lähetysaikaa ovat muuttaneet jo kolme kertaa. Tänään on viimeisin lähetyspäivämäärä eli kohta selviää miten käy. Jos muuttavat vielä niin perun tilauksen ja ostan motonetistä four seasonit.

Toinen tilaus huolestuttaa huomattavasti enemmän. Abaut tonnin verran pyöräretkeilykamaa ja kaiken piti olla joko in stock tai 2-7päivän lähetysajalla. No vararengas sit ei ollukkaan varastossa ja kysyessa lupasivat lähettää tilauksen kun tankolaukku tulee varastoon. Eipä ole kuulunut päivämääriä tai mitään muutakaan.

Vois tänään vaikka kokeilla chattiä ku olishan maantierenkaat ja retkikamat kiva saada maantie- ja retkikaudelle

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Adrift Katso viesti
    Tulihan sieltä vielä eilen toinenkin maili. Tilasin kaks kappaletta vanhempaa contin gp4000:sta ja niillä ei sitten ollutkaan kuin yksi varastossa. Ehdottivat tilalle uudempaa pienellä alennuksella ja sain kaiketi äsken maksettua PayPalilla vaaditun neljän euron erotuksen (tänään tuli maksuohjeet, kun eilen vastasin, että korvaava tuote kelpaa). Ehkä ne sieltä sitten vielä tulee
    Eipä tuossa sitten sen kummempia. Paketti prosessoitiin vissiin samana päivänä kun maksoin tuon lisäsumman ja tänään hain laatikon postista. Olihan ne käyneet sitä ovellakin tarjoamassa, mutta kun ei ollu ketään kotona. Eli ihan hyvin hoitu sitten kuitenkin.

5.5 tilaus ja tänään 9.6 saapui kamat - kaikki oli kyllä tilauksen mukaisesti laatikossa. Tuolta ei kannata ainakaan kiireisen tilata sellaista, jota ei ole heti saatavilla, sillä ne odottavat kunnes saavat kaikki tilatut kamat samaan toimitukseen. Tai ainakaan minä en saanut toimitusta osina vaikka pyysin.

Mulle tuli kyl viestiä yhdestä osasta jonka toimitus viivästynyt ja kun jätin sen pois lähti paketti heti. BC:stä tullu kyllä luottotoimittaja mulle.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Mulle tuli kyl viestiä yhdestä osasta jonka toimitus viivästynyt ja kun jätin sen pois lähti paketti heti. BC:stä tullu kyllä luottotoimittaja mulle.
    Minä tarkoitin osatoimituksella sitä, että toimittaisivat heti ne kamat, jotka on hyllyssä (osatoimitus 1) ja loput sitten kun tulevat hyllyyn (osatoimitus 2). Tuossa sun tapauksessahan ei ollut itse asiassa kyse osatoimituksesta. Vai saitko myöhemmin nuo poisjättämäsi tavarat ilman uutta tilausta?

Joo, olet oikeassa. En saanut, mutta onneks tässä tapauksessa ei kyseessä ollu mitään kriittistä. Mä tykkään B-C:n ostoskorista kun sen sisältö säilyy, eli ei tarvii heti tilata.

Ride and Smile!

Pitäiskö BC:ltä saatava DHL seurantakoodi käydä myös Suomen postin järjestelmään?

Ainakin ennen se meni niin että DHL/Deutsche Post toimittaa sen Suomeen ja Suomen posti toimittaa sen perille. Suomen DHL ei asiaan puutu ja saksan DHL koodi ei ainakaan ennen toiminut löytämään paketin suomen postin seurannassa.
    http://www.pellossalo.fi/

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zander Katso viesti
    Pitäiskö BC:ltä saatava DHL seurantakoodi käydä myös Suomen postin järjestelmään?
    Siinä vaiheessa kun paketti on saapunut Suomeen niin käy myös postin järjestelmään.

Jahas, taisin päästä kokemaan ahtaajalakon vaikutuksia käytännössä..

Do, 12.06.2014 15:15 Uhr ASG Helsingfors, Finnland Es ist eine Verzögerung im Transportprozess aufgetreten.
    Memento mori

^Samanlaista messagea pukkaa. Onneks ei ole mitään sika akuuttia paketissa. kop, kop, kop.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

paketit on tullu noppeesti niin pitkään kun ne pääsee tuon itellan kusipuljun käsiin. sen jälkeen kestää ja luvataan toimittaa ja "koitetaan" toimittaa, mutta paskanmarjat. itella sais pistää yt neuvottelut noiden pakettienjakelioiden kohdalle ja irti sanoo kaikki. pari viikkoo sitte oottelin kusipuljun toimitusta parvekkeella ja ainoo vilaus oli, kun kuski veti kaasupohjassa talon ohi. sen jälkeen kehtas vielä sinne pakettiseurantaan ilmotella, että koitin toimittaa ja ilmotus jätetty.

ei menny paljon aikaakaan, kun marssin postin tiskille ja haukuin pystyyn koko puulaakin ja tuumasin, etten kusis siihen suuntaan, jos ois vaihtoehtonen tapa

Nyt täytyy yllättyneesti kehua meininkiä. Pikkusälää tilattu juhannusaattona viime perjantaina, tiistaina oli postissa noudettavissa. Pitää myös hehkuttaa miten loistavat nuo Curanan C-lite lokarit on!

Tällä kertaa kamat tulee matelemalla Ouluun, prkl!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tilaus ja maksu ma 21.7. ja toimitus kotiovelle susirajalle pe 25.7.2014. Sujuvaa toimintaa jälleen.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •