HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 93 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43 83 91 92 93 94 95 103 143 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.761 - 2.790 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #2761
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    141

    Maastopyörä Enduroon!

    Aajiikoo puhuu asiaa. Testaile eri paineilla niin tiedät mikä tuntuu miltäkin.

  2. #2762
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    448
    Kokeilemalla löytää omat paineet.
    Myös renkaan profiili vaikuttaa paineisiin,mutta nyrkkisääntö lienee se että niin alas paineet että ei lyö vanteelle vaan melkein.

  3. #2763
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Tuohon rengaspainehommaan vaikuttaa moni eri juttu, suurimpana kenties se käytetyn pumpun mittari... Noi pumput kun näyttää usein vähän mitä sattuu näin niinkun absoluuttisella asteikolla, eli toisten "kertomiin" paineisiin ei kannata sokeasti luottaa, toki jotakin suuntaa siitä voi saada. Tärkeämpää on että omissa kokeiluissa käyttää aina samaa mittaria, jolloin lukemaa voi verrata aiempiin kokeiluihin...

    Muuten vaikuttaa sitten kuskin paino ja ajotyyli/maasto, renkaan rungon jäykkyys, vauhti... Kevyt kuski jäykkäkylkisillä DH renkailla voi ajella huomattavan paljon pienemmillä paineilla kuin raskaampi kaveri "Exo kylkisillä" ja vastaavasti bikeparkkiin ja muuhun vauhdikkaampaan losotteluun tarvii kovemmat paineet kuin hidasvauhtiseen kannonkiertoon. Mutta kokeilemalla se selviää, eipä siinä oikein muuta tietä taida olla...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  4. #2764
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Shimanon tai schwalben digimittari on hyvä ostos, itellä oli paha tapa ajaa liian matalilla paineilla ja meni kehiä huonoks, säästää rahaa kun kattoo mittarilla ettei ala liioittelemaan liian matalien paineiden kanssa.

  5. #2765
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti foursquare Katso viesti
    Mikä olisi ns. 26'' budjetti täpäri enduroon soveltuvaksi? Onko Konan tanuki dl /joku vastaava vai onko viellä halvemmallakin mahdollista saada toimiva kampe?
    Oletko miettinyt käytettyä?

  6. #2766
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Yläohjurin asentelin ja vaihdoin paremmat gripit oikean värisillä lukkorenkailla, sekä oikean väriset spacerit..



    Vieläkun joku kertois, millä noista KS:n punaisista osista pääsis eroon, muutoin kun vaihtamalla merkkiä, niin olisin veri häpi..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  7. #2767
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Lahti city
    Viestit
    79
    Muista laittaa kuva heti kun uusi tolppa kiinni!

  8. #2768
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    53
    No niin!

    Kolmisen tuntia on tullut tänään ajeltua maastossa pojan kanssa. Naama on ainakin ruskettunut ja vartalo saanut uusia stimulantteja. On tullut nysvättyä mäki jos toinenkin ylös, kuin myös löydettyä mitä kuraisempia polkuja, oikeita ryteikköjä. Ja hauskaa on ollut! Oli jo korkea aika aloittaa taas kuntoilu. Tuolla on hyvä perustella rahan menoa...

    Rengaspainemittarin mukaan jos eletään, niin aamuisella lenkillä oli paineet 2.5 bar. Aikasmoista ryttyyttelyä oli ja selvästi tunsi, että renkaat olivat turhan kovia juurakkoon. Iltapäivän parituntinen sujui mukavammin, kun laskin paineet 2.0 bar:iin.

    Mutta kylläpäs oli episodi, kun yritin aamulla laittaa sagit kohdalleen, seuraillen valmistajan ohjeita. Etuiskarin sagi sujui aika kivasti, kun laitoin taulukkoarvon mukaisesti 90 psi. Aikalailla kohdilleen meni. Mainittakoon, että valmistajan ohjeissa piti etu- ja takaiskarit laittaa alamäkiasentoon, ennen sagin haeskelua.

    Takaiskarissa löytyi koko ajan liikaa sagia. Paineita piti laittaa niin paljon, jotta taulukon mukaan mulla piti olla elopainoa miltein 110 kg (tällä hetkellä 90 kg). Ja vieläkin tuntui, että sagia oli liikaa. Ei saakeli. Soitto Tampereen suunnalle, jossa tuli uutta tietoa: VPP:n kirous ja siunaus oli kuulema kaiken syynä. Itse runko on nääs niin joustava että iskareiden ei sinällään tarvitse olla enää joustavia. Eli iskareiden säädöt piti laittaa Trekkiasentoon ja reboundit täysin kiinni (eli asentoon fast rebound). Lisäksi myyjä kehotti aina pitämään jousitukset tuossa trekkiasennossa, kuin myös reboundit, koska VPP hoitaisi hommat paikassa, kuin paikassa. No tein työtä käskettynä, ja kas kummaa, nyt sain laitettua paineet taulukkoarvojen mukaisesti. Näillä tuntumilla sagit ovat nyt kohdillaan.

    Onko kukaan muu SC-kuski törmännyt moiseen tai kuka tahansa kuski, että vasta kireämmällä perusasetuksella saa sagit kuntoon, vaikka valmistajan mukaan ne pitäisi saada niilla löysemmillä asetuksilla?
    Using Tapatalk

  9. #2769
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Vieläkun joku kertois, millä noista KS:n punaisista osista pääsis eroon...




    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  10. #2770
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    448
    Aika mietoa ainetta,perhana kun en muista nimeä mutta 96% rikkihappoa käyttäny viemrin aukasussa
    Maksaa tosin aika helvatan paljon kuluttajalle.

  11. #2771
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kimmo.ainas Katso viesti
    No niin!

    Kolmisen tuntia on tullut tänään ajeltua maastossa pojan kanssa. Naama on ainakin ruskettunut ja vartalo saanut uusia stimulantteja. On tullut nysvättyä mäki jos toinenkin ylös, kuin myös löydettyä mitä kuraisempia polkuja, oikeita ryteikköjä. Ja hauskaa on ollut! Oli jo korkea aika aloittaa taas kuntoilu. Tuolla on hyvä perustella rahan menoa...

    Rengaspainemittarin mukaan jos eletään, niin aamuisella lenkillä oli paineet 2.5 bar. Aikasmoista ryttyyttelyä oli ja selvästi tunsi, että renkaat olivat turhan kovia juurakkoon. Iltapäivän parituntinen sujui mukavammin, kun laskin paineet 2.0 bar:iin.

    Mutta kylläpäs oli episodi, kun yritin aamulla laittaa sagit kohdalleen, seuraillen valmistajan ohjeita. Etuiskarin sagi sujui aika kivasti, kun laitoin taulukkoarvon mukaisesti 90 psi. Aikalailla kohdilleen meni. Mainittakoon, että valmistajan ohjeissa piti etu- ja takaiskarit laittaa alamäkiasentoon, ennen sagin haeskelua.

    Takaiskarissa löytyi koko ajan liikaa sagia. Paineita piti laittaa niin paljon, jotta taulukon mukaan mulla piti olla elopainoa miltein 110 kg (tällä hetkellä 90 kg). Ja vieläkin tuntui, että sagia oli liikaa. Ei saakeli. Soitto Tampereen suunnalle, jossa tuli uutta tietoa: VPP:n kirous ja siunaus oli kuulema kaiken syynä. Itse runko on nääs niin joustava että iskareiden ei sinällään tarvitse olla enää joustavia. Eli iskareiden säädöt piti laittaa Trekkiasentoon ja reboundit täysin kiinni (eli asentoon fast rebound). Lisäksi myyjä kehotti aina pitämään jousitukset tuossa trekkiasennossa, kuin myös reboundit, koska VPP hoitaisi hommat paikassa, kuin paikassa. No tein työtä käskettynä, ja kas kummaa, nyt sain laitettua paineet taulukkoarvojen mukaisesti. Näillä tuntumilla sagit ovat nyt kohdillaan.

    Onko kukaan muu SC-kuski törmännyt moiseen tai kuka tahansa kuski, että vasta kireämmällä perusasetuksella saa sagit kuntoon, vaikka valmistajan mukaan ne pitäisi saada niilla löysemmillä asetuksilla?
    VPP ei keskimäärin toimi vakioiskarilla sellaisilla säädöillä, mitä iskaarivalmistaja on ajatellut, vaan parhaan lopputuloksen saa shimmityttämällä iskarin runkospesifiksi ja vaikka vielä omalle ajotyylille sopivaksi, kunhan osaa kertoa iskarisepälle mitä haluaa.. VPP kantaa alkujoustosta, sukeltaa keskialueen läpi ja on lopusta progressiivinen, jos iskari on ns. neutraali..

  12. #2772
    Minusta ero tavallisen takaiskarin ja kashiman välillä oli aika iso, mitä viimekesänä kokeilin (tallboy lt ja ltc). Tavallinen oli kova ja epämiellyttävä kashimalla oli taas herkkä ja mukava. En tiedä että mitä sille kashimalle oli tehty.

  13. #2773
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    596
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    Aika mietoa ainetta,perhana kun en muista nimeä mutta 96% rikkihappoa käyttäny viemrin aukasussa
    Tuo on voimakkaasti emäksistä, ei hapanta, kuten rikkihappo, ja maksaakin vain 7 ekua.. En tiedä oliko sulla tarkoitus hävittää osat kokonaan jos rikkihappoa meinasit mutta tuolla niagaralla lähtee ainakin pelkästään se anodisointi/värjäys pois alumiinista(toimii toki hyvin myös alkuperäiseen käyttötarkoitukseen). Hetken liottelee kappaletta sopivan vahvuisessa liemessä ja hankaa karhunkielellä tms. niin lähtee värit nätisti. Kannattaa ehkä kokeilla ensin johonkin geneerisempään anodisoituun alumiinikappaleeseen(esim spaceri) että saa seokset ja tekniikan kohdilleen ennenkö kriittisempiä osia putsaileen rupee...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

  14. #2774
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    VPP ei keskimäärin toimi vakioiskarilla sellaisilla säädöillä, mitä iskaarivalmistaja on ajatellut, vaan parhaan lopputuloksen saa shimmityttämällä iskarin runkospesifiksi ja vaikka vielä omalle ajotyylille sopivaksi, kunhan osaa kertoa iskarisepälle mitä haluaa.. VPP kantaa alkujoustosta, sukeltaa keskialueen läpi ja on lopusta progressiivinen, jos iskari on ns. neutraali..
    Kyllähän valmistajat yleensä speksaa iskarin sellaisella tunella pyörään, mikä niiden testailun ja näkemyksen mukaan tuntuu hyvältä. Eli sen pitäis olla valmiiksi "runkospesifi". Tällaista Bronsonissa:

    "Also, the Fox Float CTD rear shock tune is specific to the Bronson. They use a 7.875 x 2.25-inch stroke with a light rebound tune, medium velocity tune, 200 PSI in the Boost Valve, and a 0.6 cubic inch air volume reducer in the LV (Large Volume) air sleeve. This tune is used across the board on all the different size Bronson frames and allows for a very easy suspension setup. The rule is just body weight minus 10-pounds in air pressure in the rear shock."

    Sitä en tiedä miksei kimmo.ainas saanu sagia kohdalleen, SC:n mukaan paineet pitäis 90kg kuskille olla 188psi. Mutta tietysti ihmisillä on vaihtelevia makuja. SC ei kai esim. Bronsonin perää ees ensisijaisesti halunnut tehdä superaktiiviseksi ja herkäksi, joka poimii kaikki pienet pomput. Jossain haastattelussa vertasivat sitä ralliautoon, eli enempi kai tehokkuus ollut mielessä. Sen takia kai osa vaihtaa CCDB Airiin tai Float X:ään, jolla saa perän herkemmäksi (ja tietysti vähän paremmat vaimennukset samalla).

  15. #2775
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    221
    Ei mulla oo ollu sagin säädön kanssa mitään ongelmaa bronsonissa ja auki asennossa iskari on ollu.

  16. #2776
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Enduro enduroon...



    Parit ajot takana CCDB:llä ja onhan tuo huikea tikku verrattuna alkuperäseen kettuiskariin...
    The end of the road is just the beginning...

  17. #2777
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Kyllähän valmistajat yleensä speksaa iskarin sellaisella tunella pyörään, mikä niiden testailun ja näkemyksen mukaan tuntuu hyvältä. Eli sen pitäis olla valmiiksi "runkospesifi". Tällaista Bronsonissa:

    Sitä en tiedä miksei kimmo.ainas saanu sagia kohdalleen, SC:n mukaan paineet pitäis 90kg kuskille olla 188psi. Mutta tietysti ihmisillä on vaihtelevia makuja. SC ei kai esim. Bronsonin perää ees ensisijaisesti halunnut tehdä superaktiiviseksi ja herkäksi, joka poimii kaikki pienet pomput. Jossain haastattelussa vertasivat sitä ralliautoon, eli enempi kai tehokkuus ollut mielessä. Sen takia kai osa vaihtaa CCDB Airiin tai Float X:ään, jolla saa perän herkemmäksi (ja tietysti vähän paremmat vaimennukset samalla).
    Mullakin on sellainen mielikuva vpp:stä, että se on aika valmis suoraan boksista. Kaverin tallboy LTc meni minusta helposti hyvin toimiviin säätöihin, mutta jäi tuo sägi mittaamatta... Enemmän meni fiilis pohjalla ja se tuotti ehkä paremman tuloksen. Toki tässä voi olla pyöräkohtainen ero ja bronssonin jousituksella voi olla haettu eri juttuja. Se selittäisi sen, että osalla ihmisistä onpi hankalampaa saada bronssonia säätöihin, jos siitä luonnollisesti puuttuu vähän mukavuutta. Itse henkilökohtaisesti diggaan tuollaisesta tehokkaasta perästä enemmän kuin pehmeästä.

    Omassa pyörässä on vielä pikkaisen säädöt keskeneräiset, sagin jos laittaa kohdalleen niin iskari kyllä pohjaa-->valmistajan suosituksia enemmän painetta laitettava. No katsellaan katsellaan ja testaillaan.

    Edit: Mikulla hieno spessu! Mistä hommasit takaiskarin?
    Jooseppi muokkasi tätä : 18.05.2014 at 00.36

  18. #2778
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Toki tässä voi olla pyöräkohtainen ero ja bronssonin jousituksella voi olla haettu eri juttuja. Se selittäisi sen, että osalla ihmisistä onpi hankalampaa saada bronssonia säätöihin, jos siitä luonnollisesti puuttuu vähän mukavuutta. Itse henkilökohtaisesti diggaan tuollaisesta tehokkaasta perästä enemmän kuin pehmeästä.

    Omassa pyörässä on vielä pikkaisen säädöt keskeneräiset, sagin jos laittaa kohdalleen niin iskari kyllä pohjaa-->valmistajan suosituksia enemmän painetta laitettava. No katsellaan katsellaan ja testaillaan.
    Kyllähän ylläolevat kertois että tämän Bronsonin perän suunnittelu on epäonnistunut. Tai sitten siihen on istutettu väärin tunetettu/ väärä iskari alunperin? Aika oudolta kuulostaa tämän tason pyörässä. Kyse kai jälkimmäisestä vaihtoehdosta...

    Jos sagi on kohdallaan(onhan sen nyt oltava, ennenkuin muita säätöjä tehdään?) ja iskari pohjaa eikös tämä kieli progressiivisuuden puutteesta iskarin vaimennuskäyrässä suhteutettuna linkuston toimintaan? Esim.CCDB:ssä tulee mukana noita tolloja, joilla kannun ilmatilaa voi tarvittaessa itse muuttaa.>>saada lisää progressiivisuutta jouston loppuun.

  19. #2779
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Mistä hommasit takaiskarin?
    Turun Foxcomp:sta...
    The end of the road is just the beginning...

  20. #2780
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kimmo.ainas Katso viesti
    No niin!

    Kolmisen tuntia on tullut tänään ajeltua maastossa pojan kanssa. Naama on ainakin ruskettunut ja vartalo saanut uusia stimulantteja. On tullut nysvättyä mäki jos toinenkin ylös, kuin myös löydettyä mitä kuraisempia polkuja, oikeita ryteikköjä. Ja hauskaa on ollut! Oli jo korkea aika aloittaa taas kuntoilu. Tuolla on hyvä perustella rahan menoa...

    Rengaspainemittarin mukaan jos eletään, niin aamuisella lenkillä oli paineet 2.5 bar. Aikasmoista ryttyyttelyä oli ja selvästi tunsi, että renkaat olivat turhan kovia juurakkoon. Iltapäivän parituntinen sujui mukavammin, kun laskin paineet 2.0 bar:iin.

    Mutta kylläpäs oli episodi, kun yritin aamulla laittaa sagit kohdalleen, seuraillen valmistajan ohjeita. Etuiskarin sagi sujui aika kivasti, kun laitoin taulukkoarvon mukaisesti 90 psi. Aikalailla kohdilleen meni. Mainittakoon, että valmistajan ohjeissa piti etu- ja takaiskarit laittaa alamäkiasentoon, ennen sagin haeskelua.

    Takaiskarissa löytyi koko ajan liikaa sagia. Paineita piti laittaa niin paljon, jotta taulukon mukaan mulla piti olla elopainoa miltein 110 kg (tällä hetkellä 90 kg). Ja vieläkin tuntui, että sagia oli liikaa. Ei saakeli. Soitto Tampereen suunnalle, jossa tuli uutta tietoa: VPP:n kirous ja siunaus oli kuulema kaiken syynä. Itse runko on nääs niin joustava että iskareiden ei sinällään tarvitse olla enää joustavia. Eli iskareiden säädöt piti laittaa Trekkiasentoon ja reboundit täysin kiinni (eli asentoon fast rebound). Lisäksi myyjä kehotti aina pitämään jousitukset tuossa trekkiasennossa, kuin myös reboundit, koska VPP hoitaisi hommat paikassa, kuin paikassa. No tein työtä käskettynä, ja kas kummaa, nyt sain laitettua paineet taulukkoarvojen mukaisesti. Näillä tuntumilla sagit ovat nyt kohdillaan.

    Onko kukaan muu SC-kuski törmännyt moiseen tai kuka tahansa kuski, että vasta kireämmällä perusasetuksella saa sagit kuntoon, vaikka valmistajan mukaan ne pitäisi saada niilla löysemmillä asetuksilla?
    CTD foxeilla takaiskarin vipu pitää olla descend asennossa, muuten trail/climb asennon platformi antaa epämääräisiä sägimittauksia, kai otit pumpun irti iskarista joka kerta kun säädit niitä paineita kohdalleen ja katsoit sägin?

  21. #2781
    Sellainen fiilis on tuosta Bronsonista, että se on tehty kovaan ajoon. Toimii hitaassa cruisailussa, mutta ne alamäet, missä saa kokeilla omia rajoja tuo on aivan uskomaton fillari. Tuntuu, että mitä kovempaa sillä pahasta paikasta ajaa, sitä paremmin se toimii ja käyttäytyminen rauhoittuu entisestään. Vanhassa fuel ex trekissä alkujousto on herkempi, mutta siellä missä trekki alkaa tuntua huteralta ja epävarmalta, crutzi herää oikeesti henkiin.

    Positiivinen asia on lisäksi rungon jäykkyys, tuon jälkeen trek tuntuu kun sen runko olisi 5 kohtaa poikki.
    Sagin kanssa ei oo ollut ongelmia ja iskari "auki" tulee ajettua kokoajan. Aikalähellä suosituspaineita ollaan.

  22. #2782
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti

    Jos sagi on kohdallaan(onhan sen nyt oltava, ennenkuin muita säätöjä tehdään?) ja iskari pohjaa eikös tämä kieli progressiivisuuden puutteesta iskarin vaimennuskäyrässä suhteutettuna linkuston toimintaan? Esim.CCDB:ssä tulee mukana noita tolloja, joilla kannun ilmatilaa voi tarvittaessa itse muuttaa.>>saada lisää progressiivisuutta jouston loppuun.
    Mulla on siis heckler, ja ongelma on meikäläisen mää vaan ajan-asenne. Pitää paneutua tuohon iskarin säätämiseen, kun kohta lähden ajelemaan. Todennäköisesti säädöt ei ole sielläpäinkään (eikä varmaan sagikaan..) mitä valmistajan ohjearvot ovat Mutta kohtapa lisää asiasta.

  23. #2783
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Kyllähän valmistajat yleensä speksaa iskarin sellaisella tunella pyörään, mikä niiden testailun ja näkemyksen mukaan tuntuu hyvältä. Eli sen pitäis olla valmiiksi "runkospesifi".
    Kyllähän valmistaja siihen hyllystä jonkin kompromissisäädön valitsee, että se on tuo "runkospesifi" (tai edes oikealla hehtaarilla) mutta siinä ollaan vielä kaukana siitä jotta ollaan "kuskispesifissä". Valmistaja kun ei voi tietää tuleeko sillä fillarilla ajamaan 50kg kukkakeppi vai 130kg mörssäri saatikka sitten kuskien ajomaastoja sekä mieltymyksiä. Joten jokin kompromissi täytyy tehdä.

    Valmiita paketteja my ass. Esim. tuo Heckler. Tuo kuvattu pohjaamisongelma on tuossa perus singlepivotissa ollut aina tuolla vakioiskarilla. Perän käyrät näyttää tältä ja valmistaja menee siihen speksaamaan isolla ilmakannulla olevan iskarin vakiona. Eihän siitä seuraa mitään muuta kuin helposti pohjaava perä. Aluksi kannattaa hommata niitä ilmatilan pienennyspalikoita tuomaan vähän lisää progressiivisuutta. Jossei vieläkää tunnu natsaavan niin seuraavaksi laittaa iskari suosiolla TFtunedille ja vaihtaa Push'n roippeet sisään höystettynä big hit kitillä ja pyytää passelit simmitykset. Kustantaahan se toki lähes 200€ mutta on parasta mitä tuolle iskarille voi tehdä ja kerran se vain kirpaisee. Tai sitten kirpaisee kerralla kunnolla ja vaihtaa CCDBa:n tilalle.


  24. #2784
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Meni tuo hecklerin perän pohjaaminen omaan piikkiin, ei ollut säädöt sielläpäinkään. Kävin muutaman dh-radan (hissun kissun) ajamassa ja yhden suosikkipolun ja nyt ei pohjaa. Täytyy vaan edelleen ihmetellä tuota pyörän alamäkiominaisuuksia. Vauhtia kun uskaltaa pitää niin homma on helppoo ja pyörä toimii ihan unelmana. Onpi vaan vähän totuttelua siihen, että ei turhia jarruttele. Oli ensimmäistä kertaa elämässä sellainen deehoo elämys eli ekaa kertaa elämäni aikana oli noissa alamäissä edes vähäsen vauhtia ja uskalti mennä dropeista yms.

    Naama virneessä

  25. #2785
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    ^^ jotain tohon tyyliin yritin mielestäni kans raapustaa tuolla aiemmin, vaan en yhtä hyvin sanankääntein ja argumentein..

  26. #2786
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Meni tuo hecklerin perän pohjaaminen omaan piikkiin, ei ollut säädöt sielläpäinkään. Kävin muutaman dh-radan (hissun kissun) ajamassa ja yhden suosikkipolun ja nyt ei pohjaa. Täytyy vaan edelleen ihmetellä tuota pyörän alamäkiominaisuuksia. Vauhtia kun uskaltaa pitää niin homma on helppoo ja pyörä toimii ihan unelmana. Onpi vaan vähän totuttelua siihen, että ei turhia jarruttele. Oli ensimmäistä kertaa elämässä sellainen deehoo elämys eli ekaa kertaa elämäni aikana oli noissa alamäissä edes vähäsen vauhtia ja uskalti mennä dropeista yms.

    Naama virneessä
    Kantsii muuten käydä Huuhan dirtillä. Siellä on semmonen junnulinja jossa ei oo isoja tuplia yms..mutta loistava kun pääsee kuitenkin ajaa ne isot karteet ja pumppausharjoitusta tulee paljon. Kävin tossa yks päivä ja ajelin vähän niin tuntu et sellasta pyörän hallintaa ja pumppailua yms.. ei kyllä muualla opi mitenkään niin hyvin. isollla pyörällä kun oli liikenteessä niin ei haitannut vaikka hypyt ei ihan nappiin aina mennytkään.
    - Fear is a mindkiller -


  27. #2787
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Tulevana lauantaina Hi5Bikes ja Sportax ottaa testipyöriä Messilään! Hi5Bikesilla tarjolla Mondrakeria ja Trekkiä, Sportaxilla Santa Cruzia.

  28. #2788
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    497
    Siinä olis halvalla mut jotenkin tuo ilmoitus jätti mulle semmosen kuvan, että joku mättää ja rankasti.

    http://www.huuto.net/kohteet/cannond...yora/314810564

  29. #2789
    Liittynyt
    11/2003
    Paikkakunta
    saari
    Viestit
    2.652
    Halvalla lähtee vaikka on hiili kumisaappaat ja kaikki
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

  30. #2790
    Joku voisi vinkata ton Cannondalen huuto.netin ylläpidolle. Ilmoitus näyttää olevan kopio Pinkbiken ilmoituksesta.
    To ride, shoot straight and speak the truth

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •