Sain hiljattain elämäni parasta palvelua Bikeshopista!
Ostin muutama viikko sitten viime vuoden Kona Honzon kokoa 20 Bikeshopin nettikaupasta. Pyörä oli 500 € alennuksessa ja viimeinen kappale tuota kokoa. Parin viikon trailirymistelyn jälkeen alkoi takaraivossa pyörimään ajatus, että tarvitsen hieman pidemmän stemmin. Varsinkin trailien nousuosuuksilla lyhyys häiritsi. Olin netissä selailemassa stemmejä ja törmäsin Konan 2013 Honzon mittataulukkoon. Vertasin pyörän mittoja taulukkoon, jolloin minulle selvisi että pyörä oli väärän kokoinen. Minulla oleva pyörä onkin L-kokoa.
Olin Bikseshoppiin yhteydessä, josta Visa vastasi hyvin pikaisesti. Sekaannus johtui ilmeisesti tehtaan tietojärjestelmästä saadusta virheellisestä informaatiosta. Suureksi ongelmaksi muodostui se, että kaikki Honzot olivat loppuunmyytyjä. Hän pahoitteli tapahtunutta ja hetken pohdiskelun jälkeen hän ehdotti, että he lähettävät uuden XL-koon 2015 mallin minulle heti kun ne saapuvat. Saan myös pitää tämän pyörän itselläni uuden julkaisuun asti, jolloin suoritetaan vaihto.
Bikeshopin asiakaslähtöinen palvelu on ollut täysin omaa luokkaansa aina ja tämän tapauksen ansiosta tulen olemaan heidän asiakkaana todella pitkään. He todella tekevät kaikkensa asiakkaan hyväksi. Todella ilo huomata, että tätä nykypäivänä harvinaista ominaisuutta vielä löytyy jostakin.
Suosittelen erittäin lämpimästi bikeshoppia, heiltä saa aina ensiluokkaista palvelua. Kiitos Visa ja Bikeshop!
PS. Nyt odotellaan malttamattomana tuota Konan uusien mallien julkaisua.
Kirjanmerkit