HephaElectrobikeGiantGarmin
Sivu 6 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 850

Aihe: Kuka törttöili silloin siellä?

  1. #151
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    628
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    Olisko siinä annettu pieni äänimerkki jolla kiinnitettiin rinnakkain kulkevien pyöräilijöiden huomio ja se on ollut tarpeellista TLL 34§ mukaisesti?

    24 §

    Liikennettä estävän tai haittaavan ajon kielto

    Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti tai tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla
    Autoilla toisia ohitettaessa ei ole tapana käyttää äänimerkkiä, joten en kyllä ymmärrä miksi se olisi tarpeen sitten pyöräilijää ohitettaessa. No, ehkä tämä oli poikkeus ja ajolinjat olivat pyöräilijöiltä hukassa.

    Sen sijaan jos polkupyörällä ajaa jotain 20 km/h niin sitä tuskin kukaan väittää "aiheettoman" hitaaksi. Se, että on pukenut trikoot päälle ja ostanut (liian?) kalliin fillarin, ei kai vielä tarkoita, että sillä ptäisi aina ajaa vähintään 35 km/h.
    Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner

  2. #152
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    628
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Juu annoin 2 lyhyttä äänimerkkiä joten en mielestäni törttöilyt, varsinkin kun vasemman puoleinen pyöräilijän ajolinja oli hieman mutkitteleva.
    Pahoitteluni väärinymmärryksistä, tulkitsin aiemmat sanomisesi "täältä tullaan" jne. että äänimerkki tilanteessa oli enemmän oman mielipahan purkamista kun halusit siitä vielä tännekin raportoida. Kyllä äänimerkkiä voi asiallisesti aiheellisestikin käyttää.
    Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner

  3. #153
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tvain Katso viesti
    Sen sijaan jos polkupyörällä ajaa jotain 20 km/h niin sitä tuskin kukaan väittää "aiheettoman" hitaaksi...
    Kyllä se on aiheettoman hitaasti ajamista autoille tarkoitetulla tien osuudella, varsinkin jos vieressä kulkee pyöräilyyn tarkoitettu väylä.
    Joten ne sukkispellet saavat ajaa siellä missä kuuluukin.

  4. #154
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    120
    Kuka ajoi eilen noin klo 16 Tuusulanväylällä Oulunkylän liittymän pohjoispuolella kohti Kehä I:stä? Hieman oli nyt mennyt reitinvalinta pieleen... Tuusulanväylä on siis moottoritie ja hieman väärä paikka pyöräilijöille.

  5. #155
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jenkka Katso viesti
    Tänään 16:30 ristipellontie Konala ajoin (siis autolla) natsi marketin suunnasta, kun koko mustaan lycraan sonnustautunut batman suikkasi cyclolla pimennosta tien varteen pysäköityjen autojen välistä risteävää klv:tä suoraan n. 40 kmh ajaessani autoni eteen. Aivan sumeilematta - olipa lähellä! Tööttäsin ja pyshähdyin ja n. 55v ikäinen aktiivipyöräilijä tuli huutamaan liikennesäännöistä. En voinut, kuin ihmetellä, että " ihme,että olet vielä elossa". . Silmien katse oli sen oloinen, että joko oli liian pitkää lenkkiä takana tai sitten ei ollut tästä maailmasta!
    Ymmärsin että ajoit pohjoiseen päin ja että pyöräilijä tuli erilliseltä risteävältä kelviltä ja oli siksi selvästi ja kiistatta väistämisvelvollinen. Tarina on varmasti tosi, näitä oman elämänsä sankareita näkee (muttei toivottavasti kohtaa) erinäköisiä ja -kokoisia. FWIW tällä kertaa veikkaisin että aktiivipyöräilijä on myös autoilija ja että hänen käyttäytymisensä autoilijana on jokseenkin samanlaista.

    PS Ihmettelen silti hiukan vauhdin- ja iänarvioimistarkkuuttasi!

    PPS Kun ajan 30 km/h kolmenkympin alueella, ajan nähtävästi autoilijoiden mielestä liian hitaasti, mutta kun ajoin 30 km/h kuudenkympin alueella (hyvän näkyvyyden vallitessa), ajoin erään autoilijan mielestä aivan liian lujaa...

  6. #156
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Etelä
    Viestit
    463
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Ymmärsin että ajoit pohjoiseen päin ja että pyöräilijä tuli erilliseltä risteävältä kelviltä ja oli siksi selvästi ja kiistatta väistämisvelvollinen. Tarina on varmasti tosi, näitä oman elämänsä sankareita näkee (muttei toivottavasti kohtaa) erinäköisiä ja -kokoisia. FWIW tällä kertaa veikkaisin että aktiivipyöräilijä on myös autoilija ja että hänen käyttäytymisensä autoilijana on jokseenkin samanlaista.

    PS Ihmettelen silti hiukan vauhdin- ja iänarvioimistarkkuuttasi!

    PPS Kun ajan 30 km/h kolmenkympin alueella, ajan nähtävästi autoilijoiden mielestä liian hitaasti, mutta kun ajoin 30 km/h kuudenkympin alueella (hyvän näkyvyyden vallitessa), ajoin erään autoilijan mielestä aivan liian lujaa...
    Länteen ajelin ja kohtaaminen tapahtui tuossa ennen Motonettiä olevalla risteällä KELVillä johon tämä ajoi suoraan puskista tien yli. Siis 40kmh mittarin mukaan oli oma nopeuteni. Ehkä ilmaisin itseni (kirjallisesti) ontuen, mutta pysähdyin paikalle "juttelemaan" herran kanssa. No kunhan kirjoitin....kun kyseessä oli ilmiselvä aktiivipyöräilijä, mistä syystä ihmettelenkin, miten edelleen tuohon ikään voi olla säilynyt hengissä...

  7. #157
    Kukahan dorka ajoi fixillä tai sinkulalla tänä aamuna Töölönrannan pyörätietä melkein suojatietä kävelevän jalankulkijan päälle? Suojatie siis ylittää pyörätien hieman Oopperalta etelään. Kaveri huuteli vielä jalankulkijan perään. Pyöräilijät tuppaavat muutenkin noudattamaan suojatiesääntöjä varmaan huonommin kuin autoilijat, kun suojatie ylittää pyörätien. Tämä ei siis tarkoita sitä, ettei autoilijat jättäisi niitä noudattamatta.

  8. #158
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Juu, kyllä pyöräilijät vie autoilijoita sata nolla, mitä tulee liikennesääntöjen rikkomiseen. Ei ole ihme, ettei maantiepyöräilijöiden maine ole niin kovin hyvä. Eikä sitä paranna yhtään ne kaksi tosielämän spandex-sankaria HC Anderssenin tarinassa. Millainen haloo olisi syntynyt sankareiden toimesta, jos joku rajumpi autoilija olisi vetänyt herneen nenään ja pätkinyt urpoja turpaan.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  9. #159
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Juu, kyllä pyöräilijät vie autoilijoita sata nolla, mitä tulee liikennesääntöjen rikkomiseen. Ei ole ihme, ettei maantiepyöräilijöiden maine ole niin kovin hyvä. Eikä sitä paranna yhtään ne kaksi tosielämän spandex-sankaria HC Anderssenin tarinassa. Millainen haloo olisi syntynyt sankareiden toimesta, jos joku rajumpi autoilija olisi vetänyt herneen nenään ja pätkinyt urpoja turpaan.
    Jostain syystä autoilijoiden yksinoikeutta ajorataan puolustavilla riittää aina näitä tukahdutettuja väkivaltafantasioita. Pyöräilijöiden pitäisi siis pysyä pois HC Anderssenin ja muiden läskipyöräänsä auton katolla ulkoiluttavien tieltä tai lätty lätisee? Kannattaisi varmaan vaihtaa bussiin, jos se ratin kääntäminen stressaa noin pahasti. Tai kokeilla pyöräilyä.

  10. #160
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Taidat olla Tuh varsinainen typerys. Sankarit olisivat edes voineet ajaa peräkkäin.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  11. #161
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Taidat olla Tuh varsinainen typerys. Sankarit olisivat edes voineet ajaa peräkkäin.
    Virheetöntä argumentointia! Voitit tämän erän!

  12. #162
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Juu, kyllä pyöräilijät vie autoilijoita sata nolla, mitä tulee liikennesääntöjen rikkomiseen. Ei ole ihme, ettei maantiepyöräilijöiden maine ole niin kovin hyvä.
    Jos nyt tutustuisit edes onnettomuustilastoihin, ennenkuin kirjoitat höpöjä. Liikenteessä kuolleista voi aloittaa.

  13. #163
    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    85
    Autoilen huomattavasti enemmän kuin pyöräilen ja varsinkin kun aloitin aktiivipyöräilyn vasta viime kesänä, niin oma subjektiivinen huomio on että kyllä autoilijoissa on huomattavasti enemmän niitä väistämissääntötiedottomia. Todella harvoin pyöräilijä törttöilee eteen välittämättä muusta liikenteestä kuin toisinpäin. Viime kesänä sen vasta huomasi kun itse kiipesi satulan selkään. Puolen vuoden aikana sai pyörän selässä väistää ja luopua oikeuksista enemmän kuin viimeisen kymmenen vuoden aikana auton ratissa joutui väistämään pyöräilijöitä. Ei auta vaikka nousisi satulasta taluttamaan pyörää suojatien yli, ne autot (kääntyvätkin) yrittää ajaa yli yhtälailla.

    (Tietysti niitä välinpitämättömiä on molempien joukossa, mutta autoilijoita nyt vaan on todella paljon enemmän - (edit. siis määrällisesti)).

  14. #164
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Jos nyt tutustuisit edes onnettomuustilastoihin, ennenkuin kirjoitat höpöjä. Liikenteessä kuolleista voi aloittaa.
    No, ehkä vähän kärjistin. Onneksi pyörällä tehdyt rikkeet harvoin johtavat tilastoihin, joten niistä on vähän huono vetää johtopäätöksiä. Itse ajan päivittäin autolla ja
    rikoin erittäin harvoin tieliikennelakia. Maantiepyörällä ajaessa taas tulee joka kerta muutamia pieniä rikkeitä tehtyä maantiellä. Vähän kun seuraa kaupungissa pyöräilijöitä, niin kyllä aika monella on vllli ja vapaa suhde sääntöihin. Juu ja olen jäänyt pyörällä auton alle, auto tuli stop merkin takaan päälle ja useasti olisin päässyt muistelemaan tuota yli 20 v. vanhaa tapausta, jos olisin pitänyt oikeuksistani kiinni.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  15. #165
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    No, ehkä vähän kärjistin. Onneksi pyörällä tehdyt rikkeet harvoin johtavat tilastoihin, joten niistä on vähän huono vetää johtopäätöksiä.
    Ja jokainen autolla tehty rike (kännykkään puhuminen ajaessa, jatkuva pienen ylinopeuden ajaminen, suuntavilkun laiminlyönti jne.) muka sitten tilastoidaan?

    Harvinaisen pöljä lähtökohta muutenkin keskittyä rikkeiden lukumäärään, kun liikenneturvallisuuden kannalta todellista merkitystä on vain rikkeiden vakavuudella. Autoilijan huolimattomuus tappaa, kun taas pyöräilijä ottaa vastaavia riskejä vain oman terveytensä kustannuksella. Kolmion tai stop-merkin takaa auton eteen kiilaava pyöräilijä päätyy takuulla tilastoihin.

  16. #166
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jabi Katso viesti
    Autoilen huomattavasti enemmän kuin pyöräilen ja varsinkin kun aloitin aktiivipyöräilyn vasta viime kesänä, niin oma subjektiivinen huomio on että kyllä autoilijoissa on huomattavasti enemmän niitä väistämissääntötiedottomia. Todella harvoin pyöräilijä törttöilee eteen välittämättä muusta liikenteestä kuin toisinpäin. Viime kesänä sen vasta huomasi kun itse kiipesi satulan selkään. Puolen vuoden aikana sai pyörän selässä väistää ja luopua oikeuksista enemmän kuin viimeisen kymmenen vuoden aikana auton ratissa joutui väistämään pyöräilijöitä. Ei auta vaikka nousisi satulasta taluttamaan pyörää suojatien yli, ne autot (kääntyvätkin) yrittää ajaa yli yhtälailla.

    (Tietysti niitä välinpitämättömiä on molempien joukossa, mutta autoilijoita nyt vaan on todella paljon enemmän - (edit. siis määrällisesti)).
    Jos tällä siis viittaat mun viestiin, niin kirjoitin suojatiesäännöistä, en väistämissäännöistä. Viittaan kohtaan Kuljettajan on annettava esteetön kulku jalankulkijalle, joka on suojatiellä tai astumassa sille. Helsingissä ainakin on erillisiä pyöräteitä ja kadunvarren eroteltuja pyöräteitä, jotka suojatiet ylittävät. Juuri näihin viittasin. En varmaan koskaan ole nähnyt pyöräilijän pysäyttäneen antamaan tietä jalankulkijalle, joka on odottanut pyörätien ylitystä.

    Mitä autoilijoiden törttöyteen ja liikennekulttuuriin tulee onkin sitten aivan toinen juttu.

  17. #167
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.471
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Juu, kyllä pyöräilijät vie autoilijoita sata nolla, mitä tulee liikennesääntöjen rikkomiseen.
    Siis taajama-ajossa pyöräilijä pystyy tutkitusti tekemään virheitä enemmän kuin autoilija? Autoilija tekee kolmisenkymmentä virhettä tunnissa ja ruuhka-aikaan enemmänkin. Maantielenkillä pyörällä on vaikea tehdä edes virhettä per tunti siinä missä autoillessa riittää se, että ajaa tasan suurinta sallittua, niin ohittajia kyllä löytyy.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  18. #168
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    628
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Siis taajama-ajossa pyöräilijä pystyy tutkitusti tekemään virheitä enemmän kuin autoilija? Autoilija tekee kolmisenkymmentä virhettä tunnissa ja ruuhka-aikaan enemmänkin. Maantielenkillä pyörällä on vaikea tehdä edes virhettä per tunti siinä missä autoillessa riittää se, että ajaa tasan suurinta sallittua, niin ohittajia kyllä löytyy.
    Katsos kun tässä nyt lasketaan vain tietoisia tahallisia rikkomisia. Esimerkiksi se ettei niska käänny autoilijalla ja hän melkein jyrää pyöräilijän, tai jos suojatietä lähestyttäessä jalka on niin raskasta siirtää pois kaasulta että melkein jyrää jalankulkijan, niin niitä ei lasketa, koska ne eivät ole samanlailla harkittuja ja suunniteltuja kuten polkupyöräily, jossa vakaa aie liikennerikkomusten suunnittelusta on jo polkupyörän noutaminen erikseen pyörävarastosta. Sen sijaan jos pyöräilijä kokee Idaho Stop -säännön mielekkäämmäksi ja ajaa punaista päin tyhjässä risteyksessä, niin Suomi ei ole Idaho ja rikkomus lasketaan ankarimman mukaan tässä autoilijat versus pyöräilijät -pisteytyksessä.
    Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner

  19. #169
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.471
    ^Anteeksi maalaisuuteni.^
    En ymmärtänyt mitä kirjoitin
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  20. #170
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    107
    Joku vatipää päätti tänään aamulla salaa peesata Nekalantiellä, kun olin taittamassa työmatkaa fiksillä. Onneksi kuulin ylimäärästä ropinaa takaa. Toivottavasti aiheutin ylimääräistä toimintaa liikkumiseen jarruttaessani, jotta pystyin kääntymään pyörätien jatkeen jälkeen.
    http://eksyilylenkit.wordpress.com/

  21. #171
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Kuten sanoin käyttäisin kotiin ajoissa ja ehjänä pääsemisestä vähän eri termejä, mutta sisällöisesti puhutaan samasta asiasta.
    Eli katsot olevasi sellaisessa asemassa, että sinulla on oikeus lakia rikkomalla päästä ajoissa kotiin ja samalla evätä tämä oikeus toisilta hidastamalla liikennettä? Mielenkiintoista, jos tuo ei ole itsekästä mulkkuutta.

  22. #172
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Raasepori
    Viestit
    3.312
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    ...Mielenkiintoista, jos tuo ei ole itsekästä mulkkuutta.
    Kyllä siihen täytyy olla mahdollisuus pyöräilijöilläkin. Ei se ole vain autoilijoiden etuoikeus.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora


  23. #173
    Mustaan ihonmyötäiseen asuun verhoutunut mustalla pyörällä liikkeellä ollut mulqvist melkein teilasi suojatietä vihreillä valoilla ylittävän, bussin takaa ilmestyneen jalankulkijamummelin, ajaessaan muina miehinä kahden punaisiin valoihin pysähtyneen autojonon välistä päin punaista Kurvissa klo 07.28 tänä aamuna.

  24. #174
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Kumisaapaskaupunki
    Viestit
    130
    Mielipiteeni lienee väärä ja hyväksyn jo näin etukäteen ristiinnaulitsemisen väärän mielipiteen vuoksi, mutta en silti malta olla avautumatta.

    Ajelin tänään kuuden paikkeilla autolla Kumisaapaskaupungista kohti Tamperetta vanhaa Nokian tietä pitkin. Välillä Sarpatti - Mustavuori vastaan tuli toistakymmentä pyöräilijää ajoradalla vaikka vieressä oli täysin tyhjä ja heidän vauhdeillaan aivan loistavan ajokelpoinen kelvi. Varusteista päätellen kyseessä oli ihka-aidot pyöräilyn harrastajat eikä kevätauringon koloistaan esiin houkuttelema tuulipukukansa tempotankoisilla kuwaharoilla ja teräsiivillä.

    Mitä helvettiä?

    Onko oikeampi pyöräilijä ja hardcorempi harrastaja kun saa autoilijat kiroilemaan ja tuomitsemaan kaikki pyöräilijät helkutin liekkeihin ikuisiksi ajoiksi? Toki treenilenkin jälkeisissä kuka-pissii-korkeimmaille kisoissa kovimman aven vetänyt on varmasti kunkku, mutta eikö sen trackerin voisi napsauttaa päälle vasta kun paikassa mikä sopii mahdollisimman suuren nopeuden tavoitteluun. Luulisi aikuiselle ihmiselle olevan päivän selvää että aina ei voi eikä tarvitse ajaa täysillä... minä ainakin keksin tämän jo muutamaa kautta ennen kuin ostin ensimmäiset pyöräilysukkikset ja droppitankoisen pyörän.

    Jos taas treenilenkki on sellainen että sitä ajellessa on pakko kiusata muita tienkäyttäjiä, jotta sykkeet pysyy ylhäällä, ja avet tasolla, jolla saa fjongaa lajitovereiden keskuudessa, niin lenkki on väärin valittu... uusia lenkkejä on helppo keksiä talven synkkinä tunteita vaikkapa Google Streetview:ta käyttämällä.

    Pieni asiahan tämä on ja ei tuo sellaisia tunteita nosta kuin ryhmäajon harjoittelu tiellä missä siitä aiheutuu harmia muulle liikenteelle (esim juuri kyseisellä pätkällä sitä näkee), mutta pistää vituttamaan täysin turhanpäiväinen pöljäily, joka vaikuttaa siihen miten meihin kaikkiin tuolla tienpäällä suhtaudutaan.

    Kiitos ja anteeksi.

  25. #175
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Somebody call the wambulance!

  26. #176
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    448
    No no. Siinähän on muutama madallettu kanttikivi matkalla tesoman risteys-mustavuori. Eikä pidä unohtaa tietyötä raholan kohdalla. Toisekseen ei ole sopivaa kritisoida noihin keltapaitaisiin kohdistuvaa liikennekäyttäytymistä.

  27. #177
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.797
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aaltju Katso viesti
    toistakymmentä pyöräilijää ajoradalla vaikka vieressä oli täysin tyhjä ja heidän vauhdeillaan aivan loistavan ajokelpoinen kelvi. Varusteista päätellen kyseessä oli ihka-aidot pyöräilyn harrastajat
    Se on pyöräilijöille turvallisempaa ajaa ajoradalla. Kuten tuossa aiemmin keskusteltiin niin liikenne on kokonaisuus, jossa kaikkien osapuolten pitää pärjätä.

  28. #178
    Liittynyt
    01/2013
    Paikkakunta
    Tre
    Viestit
    241
    Olisin niin mielellään ajellut tän päivän lenkillä tuolla Aitolahdentiellä enkä vieressä kulkevalla kelvillä. Väistelin siinä sitten pyörällä pujottelua treenaavia vaahtosammuttajia ja fleksi kireällä koiriaan kusettavia lastenrattaita työntäviä äippiä. Mainitsematta niitä kolme rinnan käveleviä pikkulapsia, joiden toimintaa ei voinut millään ennustaa. En vaan kehdannut siirtyä maantielle, kun joku olis kuitenkin nähnyt mut ja teilannut täällä törttöilypalstalla.

    Peukkua niille kahdelle, jotka teitte toisin. Kateeksi kävi.

  29. #179
    IncBuff Guest
    Maantiepyörällä saa ajaa miten vain ja muiden on sopeuduttava.

    Kuka muuten ajeli päivällä Oulun Kirkkokadulla jalkakäytävää uuden karhealla Cannondalella succiksissa?

  30. #180
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.797
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Maantiepyörällä saa ajaa miten vain ja muiden on sopeuduttava.
    Jos tien oikeassa laidassa eteenpäin ajavan ajoneuvon ohittaminen vaatii suurta sopeutumista niin sitten kyllä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •