Aivan kuin stongan vasen eli taaempi puoli olis edes vähän siedettävämmässä asennossa kun jarrukahvan asentoa vaikka katsoo mutta etummainen eli oikea puoli on ihan päin seiniä (tai kattoa...).
Aivan kuin stongan vasen eli taaempi puoli olis edes vähän siedettävämmässä asennossa kun jarrukahvan asentoa vaikka katsoo mutta etummainen eli oikea puoli on ihan päin seiniä (tai kattoa...).
Toi kuva on vaa jotenkin vääristyny laidoilta, epäilisin.
I don't want to break these chains
Kuvakulma ja objektiivi vääristää.
Nimenomaan siitä se ajatus lähti että että hybridihän on maasturi+kapeat renkaat, niin miksi ostaa yks laite lisää nurkkiin jos muutaman kympin lisäinvestoinnilla saa olemassa olevista romuista kasattua vastaavan. Ja tuohan muuntuu tarvittaessa vartissa maasturi-moodiin kunhan vaan on osat käsillä ja maastokeulassa on alakooli+käpy paikallaan. Aika monipuolinen laite siis.
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
[QUOTE.niplo] *Kona*[/QUOTE]
Asiallinen maastokulkine, sanoisin.
H.C:n muovi Planeetta näyttää livenä ihan söpöltä. Nyt on virtuoosinen valokuvaustaiteilija saanut kumman kuva![]()
Tällanen tuli hommattua pitkän maastopyöräilytauon jälkeen (13v). Mukavaa oli vaikkei oikein tekniikkaa ollu
Eihän tää mikään huippupyörä ole, koska hintaa oli vain 500e, mut on tossa hyviäkin osia, vaikka joitain varmaan saakin vaihdella tulevaisuudessa. Tarkoitus ois pitää tätä kauan vähintäänkin kakkospyöränä, koska miellyttää omaa silmää.
![]()
Nyt on osia päivitetty taas siihen malliin että kuvapäivitystä pukkaa! Kuvissa siis pari vuotta vanha Tunturin kisakireä ja kauniisti muotoiltu huippumaastopyörä. Pyörän paino on uskomattoman höyhenenkeveä 14,2 kiloa polkimineen!
Pyörään on asennettu Howitzer-dh keskiö, joka auttaa siirtämään poljentavoiman mahdollisimman tehokkaasti tiehen. Tubeless-kumit antavat luottamusta vaikeissakin paikoissa, nythän tuossa on toki sisäkumit paikallaan kun litku oli asentaessa loppu.
Päivityslistalla olisi vielä leveämpi ohjaustanko, jotta ajaminen olisi vakaampaa myös kaikkein jyrkimmissä ja vauhdikkaimmissa alamäissä.
Sinänsä pirteä ilmestys. Ihan vaan kuvan perusteella: paljonko ohjainkannatinta jää emäputken sisään? Näyttää pelottavasti klassikkoratkaisulta (sanoisinko perehtymättömien taholta), jossa sen uudenkin upean ja leveän ohjaustangon käteen jääminen rytyytyksissä on aika todennäköistä. Fillarin ohjattavuus ja muukin hallinta heikkenee siinä vaiheessa oleellisesti.(Pitäisi se vähintään viisi senttiä olla näkymättömissä).
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kiitoksia kauniista sanoista ja huolenpidosta Hääppönen! Tuo stemmi on justiinsa siinä minimimerkin rajalla. Vähän tosiaan kiinnostaisi laittaa leveämpi tanko kun tuo nykyinen on aivan holtiton jo kaupunkiajossa.
Tuohon pitäisi laittaa quill-adapteri ja uusi stemmi, sekä tuo satulaputken päällä näkyvä putki pitäis katkaista näkymättömiin. Siten saisi aika nätisti mustat putkiosat. Stemmejä olisikin valmiina mutta tuo quill-adapteri pitäisi hommata, enkä ole vielä valmis sijoittamaan tuohon pyörään niin suurta määrää, eli yli kymmentä euroa rahaa.
Missäs tunturin etujarru?
Etujarrusta on sellainen muovinen osio ns. paskana jonka takia toisen längen jousi ei pysy enää paikoillaan. Viime talven oli kiinni upouudet Tektron mt-15 länget (On-onelta 5 e per pää, nyt näyttää taas hinnat nousseen). Siskoni pyöränkorjaus vei juuri äskettäin Tunasta jarrut, kiekot ja muuta.
Jos nyt olisi käytössä etujarru, testaisin toki minkälaista jarrupintaa tuolta vanteen maalin alta paljastuu. Boonuksena tuo Novatecin paska etunapa syö suoraan sekä 6-pultti-, että centerlock-levyjä!
Tuommoinen xc mankeli pyörii remedyn kaverina. Vakiosta muutoksina voimansiirto vaihdettu 1*10:n, rallinaaman 36t limpulla. Vaihtuu 34:een.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
ommoinen xc mankeli pyörii remedyn kaverina. Vakiosta muutoksina voimansiirto vaihdettu 1*10:n, rallinaaman 36t limpulla. Vaihtuu 34:een.
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
7,56kg, uudet kiekot ja tanko ja taitaa olla tolppakin vaihtunut. Kuva nyt on mitä on, kun on kuvarastikuva.
![]()
Tollanen siitä nyt sitten tuli. Lisää kuvaa ja jotain projektihöpinää YV:n puolella.
![]()
Viikon päivitykset Scalpeliin (ZTR Crestit, 2.25" Ronit litkuilla ja Ashima/Avid G2 levyt) ja tuore kuva. Vaihteeksi uskalsi punnita; ilman polkimia 9.6 kiloa. Kumit vaihtuu 2.1" Rane+Roneihin kun 2.25" osuu näemmä hieman takasvingiin.
![]()
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Parempi kuva Mojosta. Uusi satula täydentää mustakeltaisen väriteeman...lisäksi rokkirinkula vaihtunut ja takapakkaan ilmestynyt t-rex hirviöratas.
Komia Ibis tossa ylempänä!
Mun sinkula:
![]()
Lammila muokkasi tätä : 10.06.2014 at 11.08
"The fear of death is the most unjustified of all fears, for there's no risk of accident for someone who's dead."
-Albert Einstein
Täysjuustosinkulalle peukaloita. Niitä ei paljonkaan näy.
Minusta tuntsapläjäys oli oikein loistava piristysruiske tässä ketjussa![]()
Projekti Takatukka:
http://fillarikeskustelu.com/index.php?/topic/4-mullett-aka-takatukka/
Bronson C X01
juho_u muokkasi tätä : 12.05.2014 at 12.51
Rootmiller sai uuden satulan
Kuva tuoreeltaan lenkin jälkeen![]()
Kirjanmerkit