Jokos jengi saanut noita Spessun läskipyöriä ajoo. Vaikuttaa pikaisesti todella mielenkiintoiselle laitteelle. Juttua, kommentteja ja KUVIA tähän lankaan. Kiitos. Toivottavasti joulupukki tois erääseen kotiin Kempeleessäkin moisen tulevaksi talveksi
http://www.specialized.com/us/en/bikes/mountain/fat-boy

Lainaa viestiä vastauksessa
Itsellä on aina ollut halvemman pään kammet X5 ja s1000 Sramit ei ole ollut ajot niistä kiinni ainakaan. Varmaan, jos ajelis jollai kuitusilla hetken voisin olla erimieltä, mut tieto lisää tuskaa.

Minä aloin tähän jonkun muun aloittamaan ketjuun kirjoittamaan kun tekstiä ja kuvia oli pyydetty. Vielä ei ole huonoa sanottavaa löytynyt, siitä voitte olla varmoja että myös niistä kuuluu... Ja en ole spessufani, tuo nyt vaan valikoitui minun ensimmäiseksi läskipyöräksi, eikäpä minulla ole tuon ja Cuben lisäksi aiemmin maastopyörää ollutkaan. Hyvät aamunaurut sain, Kiitos ja anteeksi
Eikös se ole hyvä että Fatboylle on oma ketju niin spessunvihaajien/-inhoajien/-boikotoijien ei tarvitse sietää tätä ja läskipyörä-ketjussa keskustelu pysyy korkeampitasoisena. Ja oli siellä JK-shopissa muuten ikkunalla yksi halvempi XL-kokoinen Fatboy. Eikä mullakaan koskaan ole spessua ollut, mut ei haittaa...

Kirjanmerkit