Kovasti olen eilen ja tänään harkinnut tabletin ostoa. Gigantissa olisi Galaxy Tab 3 10,1" tarjouksessa 219,- huomenna. Aika edullinen olisi![]()
Kovasti olen eilen ja tänään harkinnut tabletin ostoa. Gigantissa olisi Galaxy Tab 3 10,1" tarjouksessa 219,- huomenna. Aika edullinen olisi![]()
^perskules, kun ois hyvä tarjous ! toi 10" tabi ollut itselläki harkinnassa jo pitkään .. "onneks" enään huomiseks ei taida olla työkeikkaa cityyn, joten jäänee vielä hyllyyn vieläuus pro malli houkuttais myös, mutta siinä vielä hinta karkoittaa/rajoittaa hankintaintoa
Harkinnassa nyt hakisko lähikaupasta parit palauttavat oluset vaiko eikö hakis![]()
![]()
![]()
-- not fast but furious --
Ryhtyisikö suurkuluttajaksi?
Memento mori
Harkinnassa nyt kun tuo Ellun viihde loppuu, niin jos ottaskin DNA Welho viihteen sen sijaan. Olis 10 euroo kuussa halvempi. Tuskin se digipoksi ainakaan paskempi on..
Minkälaisen fillarin hankkisi... ajatukset harhailee kolmen eri vaihtoehdon välillä...
Liege-Bastogne-Liege vaiLiverpool-Chelsea
Fatless biker
Uusi kamera vai uusi akku vanhaan kameraan.
Konjakki vai Burana?
Hakeakko pyykit narulta sisälle nyt vaiko vasta huomenna?
Hyvä tunnelma Veman kuvassa.
Mää meinasin, mutta en sitten kuitenkaan.
Äitienpäivälahjaksi pyykkilauta vai jotain muuta.
Fatless biker
Ostaako talo. Kävimme katsomassa. Luulen, että jää harkinnaksi.
"Hullun polkasu" heinäkuun alussa. Pitäiskö????
varoitus linkki johtaa FB sivulle
Fatless biker
Alakanut vähän hermostua kun mun XP-koneen ruudulle ilmaantuu varoitusilmo. Tuli Expert-ketjun mainoslehtinen ja hyvä kun en sataset pörsässä hyökännyt ostamaan. Kattomassa kävin,"ei noita ole eikä meelle ees tule". Piruako sitten mainostavat.
I väntan på ännu dåligare tidet
Veman kuvahan kertoo että isoin ruutu on aika hyvässä paikassa, ei tätä normaalia olohuone-asemointia aatellen just isoimman ikkunan edessä.
Luin tuolta tuota "Tallinnan lähiympäristö" ketjua niin tulin harkitseneeksi että jos menis jollain kulkineella Riikaan, ajas sieltä sit suoraan takaisin Tallinnaan ja laivalla kotia. Saisi kerrankin jyystää isoa valtatietä jossain muualla kuin täällä perslävessä. Vois olla kivaa. Kova pohjoistuuli olis optimi tuolle reitille...
No, vaatii lisää harkintaa vielä. Tuskin tulee kuitenkaan edettyä harkintaa pidemmälle.
Päikkärit vai ei.
Tuon nykyään vähimmän ajetun eli maasturin X9-vivut alkaa tosiaan rietomaan, isosempi vipu ei enää palauta vaikka kuin aseöljyä ruiskin, prkl. Silloin kun 2011 hommasin niin noihan oli oikein hyvässä maineessa, liukulaakerit ei Srameisssa ole kovin pitkäikäisiä näemmä.
Fitut. Puhumattakaan Elixir-jarruista, edessä pelaa edelliseen maasturiin hommattu R eli nykynen seiska kohtuudella, takana vitonen on kuraa, toinen Elixir 5 on vielä kiroilemista vaille jemmassa. Häätyy avata mun exel eli ruutuvihko ynnä lyijykynä ja alkaa laskemaan isävainaan perintökalkulaattorilla mikä maksaa mitäkin.
Tää yhdellä pannalla oleva jarru/vaihdevipukombo on kuiten aivan soma.
Harkitsin muutaman viikon uuden kiikarin tarpeellisuutta karhureissuille....vihdoin tuo harkinta tänään loppui![]()
Evakkoon muuttopakkaamista vai tentteihin lukemista? Kumpikaan ei kiinnosta.
Mulla on suunnilleen samanlailla, mutta ikkunan edessä on pimennysverho. Kaikkien ikkunoiden edessä on pimennysverho. En tykkää valosta asunnossa, ulkona voi olla valoa.
Telkkaria katson hyvin harvoin valoisaan aikaan muutenkaan, usein kuuntelen.
Oon harkinnyt tässä jo kuukauden päivät yhtä ostosta. Nukkea, jota olen aina halunnut, ja on todella harvoin myynnissä. Pakko vaan oli miettiä vähän pitempään.
Päätin sitten että jos tänään on töissä "hyvä päivä" niin otan. Otin.
( tänään oli hyvä päivä, mutta näyttää loppuviikko huonolta)
Tuo.Raphan pinkki paita Marco Pantanin muistolle.
Ei ole rationaalista syytä hankkia tuollaista mutta harkitaan nyt vielä vähän aikaa.
![]()
Itse tähtäilin tällaista hieman samoissa ajatuksissa:
Jos, niin sitten ja jos sattuisi vielä niin hassusti että ajaisimme samaa tietä vastakkaisiin suuntiin, niin todennäköisesti noteeraisimme paidat ja tuumaisimme kumpikin että siinä meni kaveri jonka tyylitaju on pikkaisen pettänyt...
Itse tähtäilin tällaista hieman samoissa ajatuksissa:
Jos, niin sitten ja jos sattuisi vielä niin hassusti että ajaisimme samaa tietä vastakkaisiin suuntiin, niin todennäköisesti noteeraisimme paidat ja tuumaisimme kumpikin että siinä meni kaveri jonka tyylitaju on pikkaisen pettänyt...
Sen jälkeen (eli eilen) harkitsin lähdenkö ajamaan vai en. (En lähtenyt, mikä oli ihan okei koska alkoi sataa ihan tosissaan.)
Sitä ennen (eli toissapäivänä) harkitsin vaihdanko uudet klossit (SPD-SL) maantiekenkiin. (Pääjalkautumispuolella jo kulunut ja edellisen lenkin pienessä tilanteessa mahdollisesti hieman kärsinyt; napsahtaa ja pysyy kuitenkin napakasti kiinni, joten en vielä vaihtanut.) Samalla harkitsin samaa myös maastokenkiin. (Mutta koska yksi Sidin ruuveista on ilmeisesti aukiporattavassa kunnossa, jätin homman paremmalle ajalle.)
toinen kupillinen kahvia
Memento mori
Uudet golfmailat. Vanhat on 15 vuotta vanhat ja olleet aina liian hyvät eli liian vaikeat. Uudet mizunon jpx 825 stagat maksais 550 euroa about mutta toisaalta ei mulla ole juuri golfille ollut aikaa kun pyöräily on vienyt ne.
Toisena harkintana castellin bibsit. Harkinnassa olleet maantiepyörän runko, alutekniikkarullat ja polarin v800 kaikki jo tilauksessa.
Niin no, olihan mulla tänään koeajossa skoda octavia RS ja vähän sellainenkin houkuttelisi. Odotusaika n. 9 kk ja rahaakaan ei toki ole![]()
Kirjanmerkit