ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 170 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 70 120 160 168 169 170 171 172 180 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.071 - 5.100 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Tarkemmin 2.5 olisi se päivä. Jos opas löytyy, niin kiinnostuksen kohteena on etenkin kuuluisat enskapolut. Joku pidempi lenkki myös tavoitteena kun ajomatkoihin menee jo +2h per suunta.
    En tiedä mikä ne kuuluisat enskapolut on, mutta teknistä ajettavaa varmasti löytyy Luolavuori - Ala-Lemu akselilla.. En pysty varmaksi lupaamaan että itse kerkeisin "oppaaksi", mutta selvinnee kyllä ensi viikon aikana..
    The end of the road is just the beginning...

Enduropoluillla tarkoitin jotain tämmöstä:
    En tiedä missä noi on ja loppujen lopuksi mulle on ihan sama missä ajetaan.

Onko aamupäivällä tiedossa cyclolenkkiä Kaarinan kommunistisella vyöhykkeellä? Nyt minulla olisi aikaa ajella se mitä ehdotit jo viimeviikolla.

Kelpaako maanantaiaamupäivä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hullukoira Katso viesti
    Kelpaako maanantaiaamupäivä?
    Erittäin huonosti passaa koko maanantai, valitettavasti.. Minä taidankin ottaa maasturin ja ajella huomenna aamupäivällä itäpuolen polkuja itekseni. Saa tulla mukaan jos joku haluaa ja kerkeää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lare Katso viesti
    Enduropoluillla tarkoitin jotain tämmöstä:
    En tiedä missä noi on ja loppujen lopuksi mulle on ihan sama missä ajetaan.

Osaisikohan joku neuvoa mistä päin Turkua em. videon enskamaastot löytyvät? Mukavan näköistä reittiä.

On mennyt veri ohkaseksi Turkkus, kun foorumi on tyhjä, eikä vanhoja enskareittejä enää muisteta. En kyllä minäkään niitä kaikkia suoraan enää muista. Ja jotain pätkiä on kai jäänyt jo rakentamisen allekkin. Joskus niitä ajettiin Impivaarasta lähtien kohti Haunisten allasta ja aina Kulanvuorelle asti.

On ne jotenkuten hanskassa, ainakin Mäkilähtö ja Nunnavuori. Siitä ihan alkuperäisestä enskareitistä en ole kyllä kuullut kuin hurjia huhuja.

On täällä kyllä hiljaista, samaa mieltä olen. Spämmikin olisi parempaa kuin totaalinen radiohiljaisuus. Porukka ajaa kuitenkin ilmeisen ahkerasti.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Enpä oo ajellu niin ei oo ollu kommentoitavaa. Videolla näytti olevan Impivaaraa, Haunista ja Mälikkälää. Tuona vuonna ei taidettu enää Kullaanvuorella asti käydäkään. Kisapätkät on edelleen aika hyvin olemassa. Ihan vanhimmat ei ole kyllä meikäläiselläkään tiedossa.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

No nyt kun nettiä kaivelin, niin löytyihän noista tietoa. Eli tuolloin 2010 on ajeltu ainakin Haunisissa, Mälikkälässä, Riihikalliolla ja Nunnavuoressa. Eli tuttuja paikkojahan nuo...

Sent from my RM-941_eu_finland_208 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Enpä oo ajellu niin ei oo ollu kommentoitavaa. Videolla näytti olevan Impivaaraa, Haunista ja Mälikkälää. Tuona vuonna ei taidettu enää Kullaanvuorella asti käydäkään. Kisapätkät on edelleen aika hyvin olemassa. Ihan vanhimmat ei ole kyllä meikäläiselläkään tiedossa.
    Mitenkä ne sannoo-tyhjät kattilat kolisee kaikista lujimmin ? Haunisen tunnistin ittekin, mutta minusta mentiin myös pattilan maastoissa. Tänään 2,5h Littoisenjärveä@Ala-Lemua, hieno keli, fillari toimi hyvin, kuskin kunto ihan baasha. Kapunginäijät(?) korjas pitkoksia siinä, missä mennään veden/lahden yli Luolavuorta kohti. Ja yksi todella pieni tyttö sanoi pitkoksilla-tolla sedällä oli hassut polkimet

Jos meinaan pärjätä edes sen kierroksen Tahkolla, niin pitää ajaa enempi.

Muistaakseni 2009 Riihikallio, Mälikkälä, Käärmekallio, Haunis ja Runosmäki/Nunnavuori. (tästä mä jäin mtb-koukkuun)
    Taisin ajella 2010 Imppari, Riihikallio, Mälikkälä ja Haunis.
    Mulla on joltain "todella vanhalta" MTB-Turkulaiselta saatu 2002 enskakartta: Mälikkälä, kadonnut Kuninkoja, Haunis, Kullaanvuori, Palovuori ja Lehterinvuori.

Tässä 2010 reitti.

http://goo.gl/maps/V4SB3

Alkuperäinen Turku-Enska lähti Impivaarasta - Haunisen kierto - Rusko - Kullaanvuori - Raision kautta Haunisiin - Mälikkälä - Impivaara
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Aika paljon alkuperäisistä pätkistä on tuhoutunut joko rakentamisen tai hakkuiden takia. Mälikkälä on säilynyt. Haunisissa on ajettu vaikka minkälaisilla variaatioilla, altaalla polut ajettavissa, uudemman Kärmesmäen pätkän loppu tunnelin avaamisen takia poikki. Kullaanvuori ja Rusko ok (ekasta hiihtomajan pätkän versiosta mulla ei ihan täyttä varmuutta), Raision krossipätkän eka linjaus kului liian syvälle spoorille, toka linjaus voi olla vielä ajettavissa, jollei ole kasvanut umpeen tai jäänyt louhoksen alle? Raision pätkän päällä mm. hirsiveistämö, kevli, tietä ja ABC. Kuninkoja on rakennettu pilalle. Uudemmista Riihikallion loppuosa rakennettu, viimeisin linjaus toimii. Yleisö-EK ok?
    Kai noille vielä jonkinmoisen lenkin saisi keräilemällä, yhdistelemällä ja soveltamalla saada aikaiseksi... Ilman ennakkokatselmusta tosin aika isolla seikkailukertoimella.

Eteläpuolella ei ole enskaa ajettu kuin minimuodossa Hirvensalossa paikalliskupin merkeissä.
    Pave muokkasi tätä : 21.04.2014 at 02.30
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sti Katso viesti
    Jos meinaan pärjätä edes sen kierroksen Tahkolla, niin pitää ajaa enempi.
    Taisit ajella tänään Orikedolla?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lisäys opaskyselyyni: myös sunnuntai 4.5 sopii mahdolliselle Turku-ekskursiolle, ehkä jopa paremmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Taisit ajella tänään Orikedolla?
    Juu, kuvarastilenkin alku kotosalta kohti Kullaanvuorta. Olit kaiketi sen mustan koiran kanssa liikenteessä? Näytti tutulta, mutta kun ääntä ei kuullu, niin ei tunnistanu!

Olin hengästynyt, siksi hiljaista.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Ooh, mäkin tunnistin enskavideon polkuja ja länsipuolelta Turkua ne tosiaan ovat. Koskas porukat on viimeksi ajaneet Runosmäen pirunpeltoa? Pitääkin viedä Tokavekara sinne ja Riihikalliolle ajamaan, kunhan toimerrutaan lenkille.
    crash-test-Pikke

Eilen alkoi Turun alueen paikallinen pyöräcup Piikkiön XC-maastorykäisyllä. Valitettavan harvalukuisena oli MTB-Turun kuskit vaivautuneet paikalle edustamaan seudun maastokuskeja tässä rennossa ja leikkimielisessä tapahtumassa.

Piikkiössä on parhaat maastokapinat! Ajakaa, kun näitä joku jaksaa järjestää.

Mää olin eilen yhteislenkillä Imatralla. Mukavaa meininkiä ja nopeaa polkua.

Onko tänä vuonnakin vappupiknik?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Jonkun ois kannattanu mainita noista kisoista tässä ketjussa tai tuolla kilpailut-alueella ennen tapahtumaa niin ois ehkä tullu mentyä (Ok jos oli täällä jossain välissä mainintaa niin meni ihan ohi)

http://pyora68.net/aluekalenteri/Kalenteri2014.html tuollakaan ei nyt kovin hyvin ole tietoa noista kisoista... ensimmäisestä ei mitään, "PiKe":llä ei ole kotisivuja. Seuraavasta Team Kotikallion kisastakaan heidän sivuillaan ei ole mitään tietoa...

Onko tää nyt joku "ne tietää ketkä tietää" -cuppi ?)
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Vappupiknik 1.5. klo 11 alkaen Impivaarasta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Joo, kyllä sellaisen saa toteuttaa. Lähtö on ollut perinteisesti 1.5. klo 11 Impivaarasta ja Kullaanvuoren laavulla on ollut reilun mittainen pikniktauko. Impivaaraan on palattu joskus iltapäivällä.

Minä saatan olla poissa Turusta silloin mutta tehkää niin kuin parhaaksi näette.
    En ole Turussa vappuna, mutta pikniköikää ihmeessä!
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Tuo aluecup on kevyellä organisaatiolla vedetty yksinkertainen kisasarja, ja kaikki ovat tervetulleita!

Kalenterissa on karttalinkki lähtöpaikalle, ilmestyt vain sinne ajoissa ja ilmoittaudut mukaan. Säännöt-sivulla on jotain lisätietoja. Ei ole vaikeaa.
    mtbturku.net

Jep, ei ole vaikeaa. Kuten ei myöskään pieni tiedoittaminen näin intternetin aikakaudella. Ei tarvitse sitten ihmetellä miksei ole kisaajia. Ihan vaan näin kehitysehdoituksena ensi kertaa varten että kun joku kerran viitsii nähdä vaivaa niin onhan se hauskempaa kun on enemmän väkeä paikalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Jep, ei ole vaikeaa. Kuten ei myöskään pieni tiedoittaminen näin intternetin aikakaudella. Ei tarvitse sitten ihmetellä miksei ole kisaajia. Ihan vaan näin kehitysehdoituksena ensi kertaa varten että kun joku kerran viitsii nähdä vaivaa niin onhan se hauskempaa kun on enemmän väkeä paikalla
    Kyllähän näistä aluecupin muutamasta maastokisasta on aina yleensä joku laittanut viestiä tännekin ennen kisaa. Tällä kertaa ei ennakkoviestiä näköjään ollut. On varmaankin nekin viestien lähettäjät siirtyneet kokonaan FB:n puolelle. Itse en oikein ehtinyt laittaa tietoa, kun tulimme Mallorcalta kotiin vasta myöhään maanantai-iltana.

Itse kisaan starttasi tosiaan vain 14 kuskia eikä yhtään ns. "MTB-Turku kuskia" meidän Antin ja minun lisäkseni. Kisa oli kyllä oikein mukava maitohapporykäisy ja keli mahtava!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    Kyllähän näistä aluecupin muutamasta maastokisasta on aina yleensä joku laittanut viestiä tännekin ennen kisaa. Tällä kertaa ei ennakkoviestiä näköjään ollut. On varmaankin nekin viestien lähettäjät siirtyneet kokonaan FB:n puolelle. Itse oikein ehtinyt laittaa tietoa, kun tulin Mallorcalta kotiin vasta myöhään maanantai-iltana.

Itse kisaan starttasi tosiaan vain 14 kuskia eikä yhtään ns. "MTB-Turku kuskia" meidän Antin ja minun lisäkseni. Kisa oli kyllä oikein mukava maitohapporykäisy ja keli mahtava!
    Oisko tuosta jotain GPS-dataa saatavilla, vois näin jälkikäteen joku päivä käydä kokeilemassa. Ei ole tullut Piikkiössä ajeltua ennen kun ei ole autoa ollut mutta nyt onnistuisi.

No, aina voi tulla ensi lauantaina Mynämäelle Laskuvarjojääkärikillan maastokilpailuun, jos jäi pyöräilykisat väliin. Kyseessä on noin 3-4 tunnin suunnistusta, ammuntaa yms. tehtäviä sisältävä yksilökilpailu. Osallistujia on toistaiseksi niin vähän, että muutama ulkopuolinen reserviläinen mahtuisi vielä hyvin mukaan. Osallistumismaksu 20 €, joka sisältää patruunat.
    Tuolla virallinen kutsu: http://lsvjkilta.fi/varsinais-suomen-paikallisosasto

edit: Hyvä tilaisuus kurkistaa reserviläistoimintaan. Ei tavi olla maastopukua, eikä omia pyssyjä.

Pistetääs tännekin jos joku ei ole tuolla toisaalla. Maasturi homehtuu kellarissa, pitää varmaan ulkoiluttaa sitä välillä. Onko siis halukkaita lähtemään sunnuntaina aikuisten oikeesti hidas vauhtiselle, mahdollisimman vähillä ylämäillä varustetulle lenkille? Itä-puolen polkuja, lähtö Prisman tolpalta 12.00. Ajellaan jokunen tunti. Tämä siis siinä tapauksessa että selviän ehjänä lauantain Lahden BMX ajeluista.
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •