HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 16 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 26 66 116 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    Onkohan projektissa ollut mutkia matkassa? Onko tiedottaminen toiminut?
    Singularilla on parhaillaan menossa 29+ -hanke samalla rahoitusmallilla, mutta uskaltaako siihen kukaan lähteä matkaan, jos eka hanke on mennyt noin pahasti pitkäksi?

#fatbikesfi
    No tiedotettu on noin kerran kuussa että hyvin menee mutta saattaa viivästyä.
    Hintahan oli tälleen edullinen, jos tuote on lopulta hyvä niin kai se tämäkin harmitus väistyy.

Tuli fiilisteltyä läskillä Sipoosta Haminaan sivuteitä pitkin. Kuvaraportti: http://www.packgofind.com/riding-east

Viikko sitten tuli käytyä Berliinissä sinkuloimassa: http://www.packgofind.com/grunewald

Mukavaa hommaa tuo pyöräily. Tosin eilen räjähti läskistä itsekseen kumi kun olin jättänyt kuistille suoraan auringonpaisteeseen renkaassa 20psi "maantiepaineet". Rouva pelästyi pahemman kerran, mutta itse missasin kun oli sopivasti kuulosuojaimet korvilla ja moottorisaha käynnissä. Kun tutkin tarkemmin niin jostain syystä molempien kiekkojen vannenauhakumi oli hapertunut aivan täyteen reikiä. Jos tuo on samaa matskua kuin Konan horror-orkkis sisurit niin ne ei ainakaan tykänneet yli 20 asteen pakkasesta vaan kovettuivat tuolloin kivikovaksi. Joten joko siitä haurastunut tai sitten olen pitänyt liian kovia paineita siirtymillä ja tyhmäpyöräilyretkillä kun tullut ajettua teitä pitkin.

Olen rakastunut. Itse pääsen fatilla kovempaa kuin normimaasturillani. Mahtavaa. Onneksi sain kapineeni tänään Sellon Pyörästä 👍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti svheebo Katso viesti
    Olen rakastunut. Itse pääsen fatilla kovempaa kuin normimaasturillani. Mahtavaa. Onneksi sain kapineeni tänään Sellon Pyörästä ��
    Mikähän mahtaa olla tämä normimaasturi? Ei kuulosta kovin laadukkaalta.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Cube ltd race

Olen hämmästynyt.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lukeekohan toi Ground Control nyt varmasti tarpeeksi isolla?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

En yleensä pidä Specializedistä millään tasolla, mutta Fatboy, juuri tuollainen^^^^^, on markkinoiden hienoimman näköinen läski tällä hetkellä. Ilman kokemusta läskeistä sanon silti, että tuo vaikuttaisi olevan osalistaltaan hyvin tasapainossa ja ilman heikkouksia.

Viimeset fiilistelyt pugsleystä kun se huomenna lähtöö kuopijoon ja minä oon läskitön ainakin hetken. Haksahtaisko sitä seuraavaksi kuituun... mene ja tiedä.

http://www.imatramtb.fi/
    http://saimaabikepark.fi/

Jamppa tai muovinen Karhunrasva olisi taas mun valinta.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Voi joni minkä teit.

Minä tykkäisin kovasti Echosta. Saas nähdä kunhan kerkeävät maailmalla ajella tuosta rokspoksin kekestä kokemuksia josko jossain kohtaa sellaisen istuttaisi Jamppaan. Siinä ois kokolailla hyvällinen setti mihinkä vaan ajoon.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Jamppa tai muovinen Karhunrasva olisi taas mun valinta.
    Jos tohtii kysyä niin mikäs mulkuttimessa olisi vikana? Itseäni on houkutellut juurikin loivemman keulansa johdosta se.
    Memento mori

^Eihän siinä mitään vikaa ole, mutta ei ole muovinen.Muovisessa Karhunrasvassa ymmärtääkseni sama loiva keula kulma.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Viikonloppuna tuli ajeltua lähiseudulla tutustumassa tuttujen reittien sivupoikkeamiin ja pysähdyttiin sitten evästämään tuollaisen aukean laitaan. Todella mahtava sää kiireettömään ajeluun, vain yhdessä paikassa oli niin märkää, ettei enää ajamalla päässyt, mikä lie suonsilmä sattui kohdalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Jos tohtii kysyä niin mikäs mulkuttimessa olisi vikana? Itseäni on houkutellut juurikin loivemman keulansa johdosta se.
    Mä en tarvitse kolmatta muklukkia meidän talouteen, kahdella pärjää

Mullakin polttelee sähköposti jossa karhunrasvan tarjous.. Emännälle vois jättää moonlanderin vaikka joululahjaksi
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Ei mitään tarvetta päivittää Moonlanderia, mutta taitaa olla pakkorako hankkia rinnalle jo neljäs RM Blizzard.
    - vanhat on pikkukiekoilla, yksi kolmesta edelleen hukassa voron jäljillä.
    Love the Ride!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mä en tarvitse kolmatta muklukkia meidän talouteen, kahdella pärjää
    Kaikenlaista..
    Memento mori

Itsensä voittamisen fiilis, sorakuopan pitkä ja jyrkkä reunamäki ylös pariinkin kertaan. Nyt voisi jo laittaa lukkopolkimet kiinni kun vaimokin testasi pyörän 😊

Keväisin maasta nousee kaikenlaista, mutta saisiko lightweight versiona..

Innova 26x4.0, löytyy Lintuvaarasta jos joku kaipaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    En yleensä pidä Specializedistä millään tasolla, mutta Fatboy, juuri tuollainen^^^^^, on markkinoiden hienoimman näköinen läski tällä hetkellä. Ilman kokemusta läskeistä sanon silti, että tuo vaikuttaisi olevan osalistaltaan hyvin tasapainossa ja ilman heikkouksia.
    Onhan Spessu ihan hieno, ja ihan ok komponentit mutta jokin siinä mitoituksessa häiritsi, kun oli ns sama kuin tuossa Carvessa mikä mulla on 29 sinkulana, itse päädyin Salsan Muklukiin vaikka Fatboy listalla ns kärjessä olikin, oli vaan jotenkin näppärämmän oloinen käsitellä. Shamuksen Beargrease tuolla ylempänä kyllä lukeutuu omassa kategoriassa hienoimpiin fätteihin mitä härmässä nähty =)

^ Joo, olet oikeassa, että ajotuntuma voi hyvinkin olla erinlainen ja joku sopii yhdelle ja toinen toiselle. Ja tietenkin kalliimmalla saa ns. hienomman, mutta Fatboy on vielä jotenkin siedettävässä hintaluokassa. Itse vielä tarkastelen kokemattomana siltä kantilta, että onko läski ollenkaan mua varten, niin ei ehkä ole järkevää aloittaa +5 k€ custom kokoonpanosta. Ja Fatboyn rungossa on oikeat reijät tarakan tukevaan kiinnittämiseen, joita ei Beargreasessa, eikä Whiteoutissa ole. Yampassa on, mutta näyttävät sellaisilta, ettei niihin uskalla mitään asentaa, enkä muutenkaan tykkää sen muotoilusta. Sitten on tietysti tulossa Corvus ja muut uutuudet, mutta hintaa riittää niilläkin.

^ Joo, olet oikeassa, että ajotuntuma voi hyvinkin olla erinlainen ja joku sopii yhdelle ja toinen toiselle. Ja tietenkin kalliimmalla saa ns. hienomman, mutta Fatboy on vielä jotenkin siedettävässä hintaluokassa. Itse vielä tarkastelen kokemattomana siltä kantilta, että onko läski ollenkaan mua varten, niin ei ehkä ole järkevää aloittaa +5 k€ custom kokoonpanosta. Ja Fatboyn rungossa on oikeat reijät tarakan tukevaan kiinnittämiseen, joita ei Beargreasessa, eikä Whiteoutissa ole. Yampassa on, mutta näyttävät sellaisilta, ettei niihin uskalla mitään asentaa, enkä muutenkaan tykkää sen muotoilusta. Sitten on tietysti tulossa Corvus ja muut uutuudet, mutta hintaa riittää niilläkin.
    Muklukssa on kanssa paikat vaikka minkälaisten tellinkejen asentamiseen ja Mukluk 3 on 1990€ svh hinnaltaan =) siitä on hyvä lähteä sitten päivittämään jos nälkä kasvaa syödessä ja kasvaahan se =)

^ Mukluk 3:ssa ei ole yhtään osaa, joka sopisi mun päähänpinttymiin. Pitkä, joustohaarukalle kompensoitu keula ja takadropouttien rokkerit ovat rumia, eikä ole tilaa kaikille vanne ja rengaskomboille.

^ Mukluk 3:ssa ei ole yhtään osaa, joka sopisi mun päähänpinttymiin. Pitkä, joustohaarukalle kompensoitu keula ja takadropouttien rokkerit ovat rumia, eikä ole tilaa kaikille vanne ja rengaskomboille.
    Millaista rengasta/vannetta kaavailet ?? ainakin Bud & Lou yhdistelmä RD vanteilla menee ns heittämällä, sitä akseliväliähän perässä pystyy säätämään. Noh ei ollut minunkaan päähänpinttymiin sopivia osia, mutta kun myi ne osat niin voipi hankkia sitten jotain päähänpinttymiin sopivaa =)
    Mutta eniten mua Fatboyn kohdalla häiritsi tosiaan se että koko mankelia ei ole varsinaisesti suunniteltu Fatiksi vaan Carve on ns levitetty ja onhan tuo Carvekin suunniteltu nimenomaan jostokeulaa silmällä pitäen =)
    Niko79 muokkasi tätä : 24.04.2014 at 23.09

^ En mää nyt oikein tiedä mikä rengastus mulle olis sopiva, mutta eikö 100 mm vanne ja Bud/Lou ole vaatimus, että voi sanoa täysläskiksi? BFL tietysti sopii Muklukkiin 100 milliselläkin vanteella. Nyt on kiikarissa yks käytetty läski, vaikka hieman arveluttaa retkitavaroiden kuljetus ilman kunnon tarakkaa. ARG!

Koirien ja Muklukin ulkoilutusta hiihtoladulla, yhtään hiihtoniiloa ei näkynyt

Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Nonni, ens talveks ei sitten enää yhtään latua mihinkään.

Näyttää selvästi JJ vihdoin hävinneen taistelun kuumetta vastaan.

...
    Nyt on kiikarissa yks käytetty läski, vaikka hieman arveluttaa retkitavaroiden kuljetus ilman kunnon tarakkaa. ARG!
    Runkolaukun koko on tuossa hieman rajoitettu, mutta jotain silti mahtuu. Satulalaukkuun menee 12-14 litraa ja ohjaustankoonkin saadaan jotain kiinni.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •