Noniin, tulihan se tämä toinenkin kuitulaite kasaan. Jotain hyötyä näistä sairaslomapäivistäkin.
Melko kisakireä kokonaisuus siitä tuli, vielä pitäisi päästä säätämön ovea pidemmälle testailemaan. Kiinnostuneille lisää spekulaatiota blogilla.
Noniin, tulihan se tämä toinenkin kuitulaite kasaan. Jotain hyötyä näistä sairaslomapäivistäkin.
Melko kisakireä kokonaisuus siitä tuli, vielä pitäisi päästä säätämön ovea pidemmälle testailemaan. Kiinnostuneille lisää spekulaatiota blogilla.
Kyllä!! Nyt on sitä ihtiään.
LJL muokkasi tätä : 17.04.2014 at 13.16 Syy: Siis hyvässä mielessä
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
KD:n Highball olisi melko stelth kun ottaisi vielä nuo teipit kiekoista. Hieno.
^^^^
Arvostan Kiovan Dynamon Talisker-merkkistä pyörän seisontatukea ;-)
Eikä kulkineessakaan mitään vikaa.
KD:lta semmoinen tuplakaksari, että oksat pois. Mulla on vielä säätämistä omassani verrattuna tuohon. Ja XXL-koossa 9,3kgHuh HUH!
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Niinkun näinkö?KD:n Highball olisi melko stelth kun ottaisi vielä nuo teipit kiekoista. Hieno.
![]()
^no hitto, juuri tuollain! Sä oot kyllä guru! Mä voisinkin omiin Cresteihin himmeän RAL6018:na. Ja jos vielä Stenulta se keula...
Peikkomainen flaksi
^ Ååh. On miehekkäästi slämmätty stemmi.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Onko pitkän linjan kammenpyörittäjällä käynyt vakava virhe, vai onko tuo pikalinkun vipu oikealla joku Rock Shoxin spesiaali? Räyhäkkään näköinen Niner joka tapauksessa!
Kisa kiree !
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Uutta runko takuusta ja voimansiirron päivitys tälle vuosikymmenelle.
No on komiaa ja nopiaa settiä Petellä ja KDllä ! Takajäykkisten aatelia. Mulla ei muuta uutta ku ilmaa renkaissa.... nyyh...
Joku tämmönen niin ois parempi katselukulma
http://www.bike-discount.de/en/buy/b...9107/wg_id-320
Jäsen Petteri Ellilän Nineri on kyllä täysiverinen ajokoira. (Siis positiivisessa mielessä.) Vaikkei väri ihan täsmääkkään.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Laitetaan nyt tämä Look kyhäelmä tähänkin topikkiin:
![]()
TPP muokkasi tätä : 18.04.2014 at 21.36
Kyllähän tolla viilettäs 😃
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kevät ja "uusi" maantiepyörä.Nyt testissä 53/39-kammet, kun aiemmat 50/34:t tuntuivat kehnoilta omaan ajoon.
![]()
Poljen. Siis luen.
poljento.com
Kirjanmerkit