HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 205 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105 155 195 203 204 205 206 207 215 255 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.121 - 6.150 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lauska Katso viesti
    Aamulla ysin jälkee pörrää jossain päin järvenpäätä kolme nöösiä.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    yritän olla ysiltä kaupalla, jos ei näy niin ei tartte odotella. jos oot lähdössä aikaisemmin ni anna mennä vaan.
    Ja minä olen aamukaffenkin jo juonut, oi voi voi. Mutta kun ei minulla taida olla mitään aikataulupaineita, eikä suuria reittisuunnitelmia, taidan koittaa pyörähtää kaupan kautta yhdeksältä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Lauantaina olisin näillä näkymin menossa Calpikseen. Mites Rautapelto, tohditko lähteä kokeilemaan uusien, söpöjen kampien alamäkiominaisuuksia?
    Lähtöaika Calpikseen taitaa sitten olla mallia "joustava"... Nooo, täytyy kattoa.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Oho, täällähän on aktiivista retkisuunnittelua.Itsellä sunnuntai ainut päivä jolloin pääsee pitemmälle lenkille (lastenhoidollisteknisistäsyistä), ehkä voisi ajella vaikka järven ympäri tjsp. jos ei ole liian kuuma eikä pölise. Tänään ehkä pikku saunalenkki ip:llä lähimetsissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    http://www.sports-tracker.com/#/work...5smab6ntnfe982 Tuossa tän päivän touri. Ei saa linkkiä tehtyä maalattuun sanaan, missä kiikastaa
    Mikä maastokartta softa sulla oli tuossa kapulassa?

http://www.karttaselain.fi/ . Hyvin on skulannu.

Jos planeetat on kohillaan niin maanantain Poronpolulle lähen itekkin. Olishan se mukavaa oikein isolla porukalla retkeillä. Eli voi olla ja voi ei.
    Juustopolun ajankohtaa voi speksailla, mulle käy molemmat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tämän päivän työ, Pisin haahuilu oli, kun tutkin Häklin lätäkön pohjoispuolen metsää. Eipä sieltä kovin paljon ajamisen arvoista löytynyt.
    kyllä Häklin pohjoispuolella oli polut paikallaan, eihän niitä paljoo ole.

aamupäivälenkki, ertsi joutui tosin lähtemään hellan ääreen yhden kieppeissä

pakolliset kuvat

kuteitten vähennystauko Flatmossanin itäpuoleisella kalliolla, uutta baanaa siis

ajoreittejä tutkaillaan Lainesbergiltä alas, pellolle korkeuseroa 35 m

noustaan Hirvikalliolle

Kuis huomenna, onko ajelijoita? Mulle kävis esim. kympin hujakoilla.

Kuuma vinkki: minä myyn loistavan M-kokoisen Gary Fisher Roscoe 3:n. Jos duunikaverisi on vähintään 168 cm pitkä, niin toimii kuin juna.
    Laita tänne tai privaan tarkempaa infoa. Kaverin varsi on jotain tollaista. Tack

Ajelen tehokkaasti aamupäivälenkin huomenna, start n. 8 ja puoliltapäivin pitäs olla takas kotona.

kyllä Häklin pohjoispuolella oli polut paikallaan, eihän niitä paljoo ole.

aamupäivälenkki, ertsi joutui tosin lähtemään hellan ääreen yhden kieppeissä
    Menikö kuvan alueella olemassa olevaa polkua vai etenittekö kallioita ja metsää? Jos siellä polkua ja mun jalat huomenna ok, niin kokeilen vastakkaiseen suuntaan.

ajoreittejä tutkaillaan Lainesbergiltä alas, pellolle korkeuseroa 35 m
    Siinä olisi useampikin variaatio mahdollinen kyllä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _pete_ Katso viesti
    Menikö kuvan alueella olemassa olevaa polkua vai etenittekö kallioita ja metsää? Jos siellä polkua ja mun jalat huomenna ok, niin kokeilen vastakkaiseen suuntaan.
    polkua, kärrytietä ja tietä. kauempana koillispuolella menee myös polku(ja). länteen Vanhaa Unkkaa kohti menee useampiakin polkuja.

siis ITÄÄN Vanhaa Unkkaa kohti, ei ihme että olen aina eksyksissä.
    heccu muokkasi tätä : 19.04.2014 at 11.05 Syy: ilmansuunnat sekkasin

MTB Järvenpää

polkua, kärrytietä ja tietä. kauempana koillispuolella menee myös polku(ja). länteen Vanhaa Unkkaa kohti menee useampiakin polkuja.

siis ITÄÄN Vanhaa Unkkaa kohti, ei ihme että olen aina eksyksissä.
    Pysähdyin varmaan 5 kertaa katsomaan kännykästä tarkistaakseni sijaintini. Polkuja riittää paljon kierrettäväksi (ajoin 20kilsaa ja ehkä tuplasti olisi voinut ajella). Voikukantielle halutessaan melko vauhdikas lasku. Punainen kartalla oli metsää (monitoimikoneen uraa) ja lopuksi lasku pieneltä kalliolta, rauta romun ohitse metsätielle.

[

Onko aamulla lenkille lähtijöitä?

^Minä olen lähdössä johonkin aikaan aamusta, viimeistään ysiltä. Tosin pitäisi pyrkiä jo yhdeksitoista kotiin, joten käyn ajamassa kiukkuisen pari tuntisen tod. näk. Hiihtomajan yms. huudeilla. Eli en välttämättä ole kovin hyvää seuraa. Mutta jos haluaa ajaa reippaan puoleisen lenkin, niin mukaan vaan.

Tuun kaupalle ysiks, rimpuilen mukana minkä pystyn ja jatkan matkaa yksin mikäli muita ei näy...

Noin tasan 0900 kaupalla siis. En toki koko kahta tuntia täysiä aja, hauskat pätkät vain. Ja välillä sitten lepäilen. Joten tasaisesti ajamallakin pysyy kyllä mukana, juttuseura vain häviää ajoittain .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _pete_ Katso viesti
    Pysähdyin varmaan 5 kertaa katsomaan kännykästä tarkistaakseni sijaintini. Polkuja riittää paljon kierrettäväksi (ajoin 20kilsaa ja ehkä tuplasti olisi voinut ajella). Voikukantielle halutessaan melko vauhdikas lasku. Punainen kartalla oli metsää (monitoimikoneen uraa) ja lopuksi lasku pieneltä kalliolta, rauta romun ohitse metsätielle.
    karttakätkön puolen tunnin kaivamisen jälkeen löytyi tämmöinen kartta missä erottuu polut Häklin montun ja Vanhan Unkan maastossa, riittää siellä ajettavaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Eli maanantai Lopen keikka voisi mennä vaikka osimoilleen näin.
    1. Lähtö chebicin tyköä klo 9. Pakuun mahtuu n. 10 fillaria mutta vain 3 ihmistä. Joten hlöautokin saattaa olla tarpeen.
    2. Saapuminen Lopelle Luutasuon parkkikselle vähän yli 10.
    3. Lähdetään ajamaan sekä Poronpolku että Ilvesreitistöstön parhaus Eli Melkuttimien ympäri. Matkaa tulee 50- 60 km.
    4. Matkan varrella syödään joko Räyskälän lentokentällä (hampurilaisia ym.) tai kuten joku ehdotti ostetaan kyläkaupasta makkaraa ja rillataan. Joten kymppi pari rahnua matkaan.
    Joten aikaa menee fillarointiin 4-5 tuntia, autoiluun pari, syömiseen ja taukoiluun yksi tunti eli koko päivän keikasta on kyse.
    Minä voin tulla aamulla autolla, johon mahtuu joko 5 ihmistä ilman pyöriä, tai 2 ihmistä pyörineen. Kattotelineillä mahtuisi enemmänkin, mutta ei taida olla tarpeen, jos Marcolli liikkuu pakulla. Voidaan sitten aamulla katsoa, jääkö joku auto siihen parkkiin vai miten.
    Nuotiohomma olisi tietenkin fiiliksen takia mukavaa. Onko siellä auki oleva kyläkauppa?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Onko siellä auki oleva kyläkauppa?
    kyläkauppa on auki ja lentokentän kafe on auki.
    huomenna koukkaan Jukan kautta ja tullaan suoraan sinne Luutasuon parkkikselle.

tein pienen kartoitusreissun

ertsin kanssa ajettiin perjantaina toi pohjoisempi polku ja eilen tuli mieleen menisikö eteläisemmän kallion yli polku.
    hieno polku meneekin, erottuu selvästi maastossa. mulle ihan uusi tuttavuus.
    Reinolan ja Dalbackan välistä kartalla olevaa polkua ei ole enää olemassa.

jos on menossa Liisunkalliolle päin niin voi ajaa ton eteläisemmän polun ja hurauttaa sitten uutta tietä pitkin Hirvikallion eteläpuolella menevälle tutulle polulle.

kuva eteläpolulta

heccu muokkasi tätä : 20.04.2014 at 17.18

Päivää turkkusest. Eillisen palauttelut sujuu "suht hyvin", joten 99% mä tulen messiin. Parkkiksella, ei tarvii odotella. Mulla on heccun kännynumberi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    Päivää turkkusest. Eillisen palauttelut sujuu "suht hyvin", joten 99% mä tulen messiin. Parkkiksella, ei tarvii odotella. Mulla on heccun kännynumberi.
    kait sinne yx turkkulainenkin sekaan mahtuu.

kait sinne yx turkkulainenkin sekaan mahtuu.
    jos noin toivotetaan tervetulleeksi niin en taida tullakaan ....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    jos noin toivotetaan tervetulleeksi niin en taida tullakaan ....
    lämpimästi tervetuloa itseni ja ehkä muidenkin puolesta

Tänäänkö Heccu olit kartoituskierroksella? Siellä kulmilla minäkin pyörähdin http://www.movescount.com/fi/moves/move29938291 piti vaan ajella teitä pitkin kun ei ollut opasta.Hiihtomajan kulmilta kekattiin uusi jännittävä tekniikkapätkä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Tänäänkö Heccu olit kartoituskierroksella? Siellä kulmilla minäkin pyörähdin http://www.movescount.com/fi/moves/move29938291 piti vaan ajella teitä pitkin kun ei ollut opasta.Hiihtomajan kulmilta kekattiin uusi jännittävä tekniikkapätkä.
    puolenpäivän maissa olin tuolla ajelemassa.

Hiihtomajalla on tosiaan paljon polkuja, ei ole tullut kaikkia ajettua vaikka asun vieressä.

Tullaan siis Rautapellon kanssa pakettiautolla yheksäksi chebisin eteen. Katsotaan siinä millä autoilla jatketaan matkantekoa Luutasuolle, jossa arvioitu on vähän yli kymmenen. Eväitä ei siis kauheasti tarvitse pakkailla, koska kyläkauppa, jossa on myös vesiposti on n. 20 km kohdalla.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Ai niin, vauhti on siis retkeilyvauhtia.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Calpiksen lämppärikisan ilmoittautuminen on avattu. Kilpailukutsu.

Oli taasen mahtava vierailu Lopen ja Räyskälän maisemissa. Ja kiva porukka, sama rock-meininki. Kiitos MTB-Järvenpää ja mukanaolijat. Enpä teistä tunne muita kuin Hessun ja nyt tarkemmin Jukan ja Sepon olen tavannut Kalliobaanoilla aiemmin. Kolmen muun nimiä en edes muista, mutta mainiota seuraa kaikki. (Face-pyynnön voi laittaa Hannu Kaasalainen jos haluttaa). Kiitti hienosta päivästä.
    http://www.sports-tracker.com/#/work...vsnnbd75a6hpc4

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •